-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: Пров. Світличної Надії, 2 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
2 018 926.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 094.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 094.63 UAH
Номер:
fbf189cf09024139ad4306863944a84e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-21-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2025 00:00
Період моніторингу:
21.07.2025 16:03 - 12.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2025 № 263
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-06-20-012422-a 20.06.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Костюк Андрій Валерійович встановлено порушення пункту 3 підпункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) у редакції на дату проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2025 б/н
(далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.07.2025, тендерну пропозицію ФОП Костюк Андрій Валерійович (далі - Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ФОП Костюк Андрій Валерійович від 08.07.2025 б/н, протокол про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Костюк Андрій Валерійович від 25.07.2025 б/н, пояснення та документи надані Замовником від 25.07.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, згідно Додатку 2 до ТД, Замовником установлено спосіб документального підтвердження щодо надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 особливостей.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 08.07.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ФОП Костюк Андрій Валерійович.
Однак, ФОП Костюк Андрій Валерійович як Переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (до 12 червня 2025 року включно), не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги Додатку 2 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 22.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, зокрема, щодо причин невідхилення ФОП Костюк Андрій Валерійович.
У відповідь на запит, 25.07.2025 Замовником надано наступні пояснення, зокрема : «Факт не надання довідок переможцем був зафіксований, але через значне навантаження ще не встигла оприлюднити протокол відхилення учасник. Дії спрямовані на укладання договору не вчинялися.».
Та разом з тим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, встановлено, що відповідно до протокольного рішення від 25.07.2025 б/н Замовником на підставі пункту 3 підпункту 44 Особливостей № 1178 відхилено тендерну пропозицію Переможця - ФОП Костюк Андрій Валерійович, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Слід зазначити, що у ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено, що відкриті торги з особливостями, інформація про які оприлюднена за номером ID: UA-2025-06-20-012422-a, відмінено у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Відповідно до частини 7 статті 8 Закону № 922-VIII, якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Період усунення порушень:
11.08.2025 17:33 - 26.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2025 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
b06838f193ba4fa7b0c1d77a78d90c2b
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
22.07.2025 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: Пров. Світличної Надії, 2 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-20-012422-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
5. Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Костюк А.В., з огляду на не надання як переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a33c2f27572148119dd11c489f3f4dc3
Назва:
Відповідь про надання інформації
Дата опублікування:
25.07.2025 13:09
Опис:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
На Ваш запит надаю Експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, наказ про затвердження кошторисної документації, розпорядження про виділення бюджетних коштів, на підставі яких визначено розмір витрат та очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надаю посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-kapitalnyi-remont-vkhidnykh-hrup-z-oblashtuvanniam-pandusiv-zhytlovoho-budynku-za-adresoiu-prov-svitlychnoi-nadii-2-darnytskoho-raionu-m-kyieva
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
На Ваш запит надаю скан-копію розпорядження про виділення коштів з бюджету міста Києва, в якому зазначено КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Зазначене у Вашому питанні фінансування – відсутнє.
5. Надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ФОП Костюк А.В., з огляду на не надання як переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178?
Факт не надання довідок переможцем був зафіксований, але через значне навантаження ще не встигла оприлюднити протокол відхилення учасника. Дії спрямовані на укладання договору не вчинялися.