-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Завершена
18 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Номер:
481fc8567b1740018cca436682d2e232
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-11-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2025 00:00
Період моніторингу:
11.07.2025 14:10 - 02.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2025 № 189
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2025-06-20-012249-a 20.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Сервісний центр» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20 червня 2025 року (зі змінами від 23 червня 2025 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН» (далі – ТОВ «СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02 липня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 02 липня 2025 року, договір від 15 липня 2025 року № 93/25 на суму 17 996 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 15 липня 2025 року.
Період усунення порушень:
29.07.2025 16:47 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2025 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
f78f959c1e3e425283415f0eb7ce8aea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2025 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автоматичні громадські вбиральні з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 «Конструкції та їх частини», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-20-012249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-но), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f5cf57d3f2a9454ba03421f5b5cc5ea1
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
15.07.2025 15:10
Опис:
Закупівля здійснюється на виконання «Міської цільової програми «Безбар’єрна Одеса» на 2023 – 2025 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 03 травня 2023 року № 1142-VII» (далі – Програма), що опублікована на офіційному сайті міста Одеси: https://omr.gov.ua/ru/acts/council/197673/ . Відповідно до вказаної Програми передбачено здійснення придбання та монтажу 4-х одиниць автоматичних громадських вбиральнь з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному, у тому числі з підключенням до існуючих інженерних мереж та благоустроєм прилеглої території з метою підвищення рівня санітарно-побутового обслуговування мешканців та гостей міста Одеси та створення безбар'єрного простору та інклюзії для маломобільних груп населення.
Рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради № 407 від 24.04.2025 «Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету Одеської міської ради від 28 серпня 2014 року № 201 «Про заходи щодо підвищення рівня санітарно-побутового обслуговування мешканців та гостей міста Одеси»» (опубліковано на офіційному сайті м. Одеси: https://omr.gov.ua/ua/acts/committee/210003/ ) затверджено зовнішній вигляд громадської вбиральні та автоматизованої громадської вбиральні, у тому числі пристосованих для потреб осіб з інвалідністю. Враховуючи викладене, в КП «Сервісний центр» виникла потреба у закупівлі у 2025 році - Автоматичних громадських вбиральнь з універсальною кабіною для осіб на кріслі колісному у кількості 4 одиниці.
Очікувану вартість закупівлі розраховано методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі
та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом запиту 3-х цінових пропозицій, моніторингу відкритих ІНТЕРНЕТ джерел, у тому числі вивчались закупівлі модульних громадських вбиральнь (автоматичних тощо) через https://prozorro.gov.ua/ .
Згідно з отриманими трьома комерційними пропозиціями очікувана ціна (середньоарифметичне значення) за 1 одиницю (автоматичну громадську вбиральню) склала 4 524 566,66 грн.
Скановані копії комерційних пропозицій додаються.