• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію), хлор рідкий, гіпохлорит натрію, коагулянт/флокулянт на основі сульфату нітрату алюмінія

Завершена

74 600 947.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 746 009.47 UAH
Номер: 33701aafb29946a8801b45cbc298057a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-13-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.10.2025 17:58 - 03.11.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.10.2025 №292 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 13.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 № 292 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-06-20-010664-a 20.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, r.v.mazalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами відповідності умов договору умовам тендерної пропо-зиції переможця процедури закупівлі ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» встановлено порушення вимог пункту 18, абзацу 4 пункту 49 та підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ», (далі – Замовник) на 2025 рік, Тендерна документація Замовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 20.06.2025 №4406), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25), пояснення Замовника від 21.10.2025, від 22.10.2025 та від 23.10.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІ, ЯКІ НЕОБХІДНО НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації Замтовнгика, для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема: Складену та підписану уповноваженою особою Учасника порівняльну таблицю технічних характеристик товару, встановлених Замовником, та технічних характеристик запропонованого Учасником товару по всіх позиціях товару за формою. Згідно з вимогами Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, на товар який має намір придбати Замовник встановлені технічні характеристики з вимогою до показників не меньше/не більше. На виконання вищезазначених вимог в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» надана порівняльна таблиця із зазначенням конкретних фактичних технічних характеристик запропонованого товару. Згідно з вимогами пункту 2.1 Додатку 3 (Проєкт договору) до тендерної документації Замовника та пункту 2.1 договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25), Постачальник гарантує, що Товар, який поставляється, відповідає: вимогам Технічної специфікації (Додаток №2 до Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору). Проте, в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) вказані технічні характеристики товару, які вказані в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника із зазначення вимог до показників не меньше/не більше. Разом з цим, відповідно Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) на Сульфат алюмінію встановлені технічні характеристики, такі які в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, а саме: Зовнішній вигляд - твердий сипкий продукт білого прозорого кольору, без домішок; Вміст Al2O3, %; Не менше 17,0; Масова доля заліза в перерахунку на оксид заліза (III), %; Не більше 0,01; Масова частка нерозчинного у воді осаду,%; Не більше 0,1; Розмір часток 3-40 мм. Відповідно до порівняльної таблиці, яка надна в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» встановлені технічні характеристики на Сульфат алюмінію такі, як: Зовнішній вигляд - Білий, кристалічний (гранульований); Вміст Al2O3, %; 17,23 (+/-0,10); Масова доля заліза в перерахунку на оксид заліза (III), % - 0,03; Масова частка нерозчинного у воді осаду,% - 0,08; Розмір часток 20-40 мм. Стосовно не відповідності технічних характеристик на Сульфат алюмінію встановлених в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника та запропанованих в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» в електронній системі закупівель оприлюдненні скарги щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника за номерами UA-2025-06-20-010664-a.b1, UA-2025-06-20-010664-a.b2 та рішення комісії Антимонопольного комітету України від 21.07.2025 №11343-р/пк-пз та від 28.08.2025 № 13251-р/пк-пз (Рішення Органу оскарження: Задоволено), відповідно. Отже, встановлені технічні характеристики в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) не відповідають фактичним технічним характеристикам запропонованого товару в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ». Таким чином, враховуючи вищевикладене, Постачальником ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» унеможливлюється постачання товару по договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25), оскільки встановлені технічні характеристики в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Договору від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) не відповідають фактичним технічним характеристикам запропонованого товару в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 22.10.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «..Умовами тендерної документації, зокрема Додатком №3 до неї Замовником не передбачено чіткої форми технічної специфікації, яка є Додатком №2 до Проєкту договору, та зазначено, що ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ* заповнюються на етапі укладення Договору, у т.ч. на підставі та з урахуванням тендерної пропозиції переможця торгів. Тендерна документація не містить вимог, що в технічній специфікації, на етапі укладання договору, повинні бути зазначені технічні характеристики запропонованого товару саме з порівняльної таблиці наданої Учасником. Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлені Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації) (розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Тому, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, з урахуванням наданих документів та інформації Учасником ТОВ “АХПС”, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, Сторонами було погоджено викласти Додаток №2 до договору відповідно до вимог Технічної специфікації тендерної документації Замовника, яким відповідають технічні характеристики запропонованого Учасником ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» товару.». Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей, зокрема, визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Поряд з тим, згідно з пунктом 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, на порушення пункту 18 та абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» договір від 10.10.2025 №39/25 (42/10-ПЦ/25) не у відповідності до змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей, Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Період усунення порушень: 28.10.2025 15:13 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 15:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель відповідно до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.10.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-20-010664-a, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором та оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів, а саме: Лист з попередженням про розірвання Договору про закупівлю товару від 10.10.2025 № 39/25 (42/10-ПЦ/25) та документи, що свідчать про його відправлення.
Дата публікації звіту: 04.11.2025 16:06

Запити/Пояснення