• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бітум БНД 70/100

Завершена

8 361 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 809.38 UAH
Номер: 831c83a64a104532b656d4fdc3843fe2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.07.2025 16:23 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 № 80-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.07.2025 № 80-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-06-20-010274-a, 20.06.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, v.a.berehova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-06-20-011356-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.06.2025 № 237; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Титан Трейд Оіл»; протокольне рішення уповноваженої особи від 01.07.2025 № 242; повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2025; договір про закупівлю від 07.07.2025 № 370 на суму 8050000,00 грн, в тому числі ПДВ – 1341666,67 грн, укладений з ТОВ «Титан Трейд Оіл»; додаткова угода № 1 від 14.07.2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 09.07.2025 та 23.07.2025, в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Моніторингом встановлено, що замовником у тендерній документації (пункт 9 розділу 3 Додатку 2 та пункт 15 Додатку 6 до тендерної документації) встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані документи, що підтверджують якість товару, запропонованого до постачання (сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або паспорт якості). На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «Титан Трейд Оіл» у складі тендерної пропозиції надано документи, зокрема, SWIADECTWO JAKOSCI (файл «Паспорт якості.pdf») та DEKLARACJA WLASCIWOSCI UZYTKOWCH Nr 04-BIT-CPR-02 (файл «Паспорт якості 2.pdf»), викладені іноземною мовою без автентичного перекладу на українську мову. Разом з цим, пунктом 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації замовником вказано вимогу, зокрема, що тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, що не забезпечено учасником. Поряд з цим, моніторингом встановлено, що замовником у тендерній документації (пункт 5 розділу 3 Додатку 2 та пункт 13 Додатку 6 до тендерної документації) встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає у разі пропозиції товарів іноземного походження довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про відсутність застосування щодо учасника, а також щодо виробника товару (продукції), яка пропонується до закупівлі, обмежень встановлених Законом України «Про санкції»; про відсутність товару, що закуповується у переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України; що на товар (продукцію), який пропонується до закупівлі не розповсюджується дія Постанови Кабінету Міністрів України № 426 від 09.04.2022 р. «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «Титан Трейд Оіл» у складі тендерної пропозиції не надано довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про відсутність застосування щодо учасника, а також щодо виробника товару (продукції), яка пропонується до закупівлі, обмежень встановлених Законом України «Про санкції»; про відсутність товару, що закуповується у переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України; що на товар (продукцію), який пропонується до закупівлі не розповсюджується дія Постанови Кабінету Міністрів України № 426 від 09.04.2022 р. «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації», що не виконує вимоги пункту 5 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації. Так, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Титан Трейд Оіл» завантажено файл «Сертифікат відповідності Польща.pdf», в якому міститься документ «Сертифікат відповідності (на продукцію, зокрема бітуми нафтові дорожні: BITUMEN 70/100 OPTIMA, BITUMEN 70/100E, BITUMEN 70/100») виробник: Фірма UNIMOT Bitumen Sp.z o.o, ul. Cypriana Kamlla Norwida 2, 80-280 Gdansk, Республіка Польща» №UA.194.160-24, термін дії з 11.07.2024 до 10.07.2025. Вищевказаний сертифікат відповідності містить відомості щодо найменування товару, який є предметом закупівлі, застосування ДСТУ 4044:2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови» та ДСТУ EN 12591:2017 «Бітум та бітумні в`яжучі. Технічні вимоги до дорожніх бітумів», що відповідає технічному опису предмету закупівлі, вказаному у Додатку 2 до тендерної документації. Також, моніторингом встановлено, що пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлені вимоги щодо подання тендерних пропозицій, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: проєкту договору про закупівлю – згідно Додатку № 4 до тендерної документації. У складі тенедерної пропозиції учасником ТОВ «Титан Трейд Оіл» надано проєкт договору про закупівлю (файл «Дод.4 договір про закупівлю.pdf»), який містить наступну невідповідність, зокрема: - пункт 5.6. Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 90 (дев’яноста) банківських днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету; - пункт 5.8. За умови оплати власними коштами підприємства, оплата здійснюється Покупцем на підставі рахунку та видаткової накладної, протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з моменту фактичної поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної. В той час, як у Додатку 4 «Проєкт договору про закупівлю» до тендерної документації, замовником передбачено наступне: - пункт 5.6. Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету - пункт 5.8. За умови оплати власними коштами підприємства, оплата здійснюється Покупцем на підставі рахунку та видаткової накладної, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту фактичної поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, відомості веб-порталу уповноваженого органу свідчать про те, що замовником не надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Титан Трейд Оіл». З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 18.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 23.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що «…Учасником ТОВ «Титан Трейд Оіл» у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат відповідності № UA.194.160-24 від11.07.2024 на товар, що пропонується до постачання. Таким чином, Учасником було дотримано вимоги пункту 1.2 Додатку № 3 та пункту 15 Додатку № 6 до тендерної документації. На виконання вимог пункту 5 розділу 3 Додатку 2 та пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації Учасником ТОВ «Титан Трейд Оіл» у складі тендерної пропозиції була надана довідка від 25.06.2025 р. за № 106, яка була прийнята замовником. Додатково Замовником було здійснено перевірку ТОВ «Титан Трейд Оіл» через офіційне джерело інформації «Державний реєстр санкцій» за посиланням https://drs.nsdc.gov.ua.». Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Титан Трейд Оіл» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 24.07.2025 15:54 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2025 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Держаудитслужби України від 24.07.2025 за результатами моніторингу процедури закупівлі № UА-2025-06-20-010274-а було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. На підставі наказу від 25.07.2025 р. за № 106 була створена комісія для проведення службового розслідування обставин допущення порушень за результатами проведення процедури закупівлі. За результатами службового розслідування членами комісії було вирішено здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема провести профілактичну бесіду (роз'яснення) щодо зазначених питань з уповноваженою особою, організувати та провести повторне навчання з питань публічних закупівель для уповноваженої особи. (Наказ Кп КПС ШРБУ № 108 від 30.07.2025 р. додається)
Дата публікації звіту: 31.07.2025 17:10

Запити/Пояснення