-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Первинне мобільне укриття.
Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Завершена
2 230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 300.00 UAH
Номер:
477dc28ea6b74d239f4e2ae2e8917d6b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2025 00:00
Період моніторингу:
25.07.2025 21:52 - 16.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2025 №238
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2025 № 238
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2025-06-20-008350-a 20.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦ-Х» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №10145-р/пк-пз від 26.06.2025, №10478-р/пк-пз від 02.07.2025; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням Уповноваженої особи Замовника від 27.06.2025 № 86 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.07.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦ-Х»; вимогу про усунення невідповідностей до 09.07.2025; Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.07.2025 № 93 про визначення учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» переможцем закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2025 року; договір від 17.07.2025 № 286 (далі – Договір); пояснення Замовника від 04.08.2025 оприлюднене через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» встановлено наступне.
1. Вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено зокрема: «…Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації..»
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено зокрема наступне: «…Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- технічна специфікація, складена учасником за формою та змістом Таблиці 1 цього додатка;»
Учасником ТОВ «СПЕЦ-Х» у складі Тендерної пропозиції надана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-Первинне (мобільне) укриття у формі Таблиці 1 «Технічна специфікація», де щодо технічних параметрів у графі «Опис товару, що пропонується» зазначена «Висота 300 мм.», тоді як Вимогами замовника у графі «Параметри» та у графі «Значення параметрів» відповідно зазначено «Висота, мм» «не менше 3000 мм» (файл Технічна специфікація таблиця 1.pdf).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 30.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 04.08.2025 надав пояснення наступного змісту:«…При заповненні графи «Висота, мм» учасником не дописано «0» і замість 3000 зазначено 300. Згідно п/п. 2 ч. 1.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що повʼязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.».
Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки Замовник самостійно встановив у формі Таблиці 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації чіткі вимоги до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, невідповідність якої не можна вважати формальними (несуттєвими) помилками.
Також моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» встановлено наступне.
Замовник розмістив повідомлення про виправлення невідповідностей до 09 липня 2025 наступного змісту: «… Відповідно до Додатку № 3 учасник має надати наступні документи: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - технічна специфікація, складена учасником за формою та змістом Таблиці 1 цього додатка; - паспорт та/або сертифікат на товар, паспорт та/або сертифікат на бетон, паспорт та/або сертифікат на арматуру. Учасником в складі тендерної пропозиції в PDF – файлі «Технічна специфікація таблиця 1.pdf» надано довідку Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Первинне (мобільне) укриття № 119/2 від 30 червня 2025р. в якій в пункті вимог замовника «Габарити внутрішні розміри одного модуля повинні становити не менше - (ШхДхВ) 3050х1000х2500 мм.» учасником в описі товару, що пропонується зазначено наступне: «Габарити внутрішні розміри одного модуля повинні становити не менше - (ШхДхВ) 3050х1000х2500 мм.»; далі в пункті «Габарити зовнішні розміри однієї стінової панелі повинні бути не менше - (ШхДхВ) 3650х300х3000 мм. дверний проріз не менше (ШхВ) 1000х2000 мм.» учасником зазначено наступне: «Габарити зовнішні розміри однієї стінової панелі повинні бути не менше - (ШхДхВ) 3650х300х3000 мм. дверний проріз не менше (ШхВ) 1000х2000 мм.». В PDF – файлі «Технічний паспорт на виріб.pdf» надано паспорт на виріб в якому в п.3 Монолітний модуль габарити внутрішнього розміру одного модулі (ШхДхВ) 3100х1000х2500 мм., і в п. 4 Стінова панель габарити зовнішньої стінової панелі (ШхДхВ) 300*3700*3000 мм. Тобто, розбіжність в габаритах внутрішнього розміру модуля по ширині склала 50 мм, а щодо габаритів зовнішньої стінової панелі, якщо припустити, що числові значення переплутані місцями, різниця в ширині також становить 50 мм. Враховуючи, що встановлені невідповідності не стосуються суттєвих характеристик, таких як, наприклад, показники якості матеріалів, з яких виготовлено виріб, а які можна віднести до незначних технічних даних, які не впливають на функціональність виробу, оскільки кількісні значення як 3650 мм так і 3700 мм відповідають вимогам тендерної документації, згідно з чинним законодавством про публічні закупівлі та особливостями здійснення закупівель в період воєнного стану, замовник може надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, якщо вони стосуються незначних невідповідностей, які не впливають на суть предмета закупівлі..»
Однак, відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, невідповідність габаритних розмірах укриття в документах, які надані учасником на вимогу Додатку 3 до тендерної документації НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей.
Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав.
Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей та пунктів 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «СПЕЦ-Х» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пунктів 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦ-Х», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 30.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 04.08.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Учасник в технічній специфікації вказав ширину виробу 3650 мм., яка в паспорті на виріб дорівнює 3700 мм. Обидві величини відповідають вимогі тендерної документації.».
Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки Замовник самостійно встановив чіткі вимоги: а саме у Таблиці 1 «Технічна специфікація» Первинне (мобільне) укриття Додатку 3 до Тендерної документації, у графі «Інші вимоги» заначено: «Габарити внутрішні розміри одного модуля повинні становити не менше - (ШхДхВ) 3050х1000х2500 мм.»; «Габарити зовнішні розміри однієї стінової панелі повинні бути не менше - (ШхДхВ) 3650х300х3000 мм. дверний проріз не менше (ШхВ) 1000х2000 мм.».
Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 10.07.2025 № 93 визнав його переможцем торгів, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
08.08.2025 21:32 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2025 21:32
Запити/Пояснення
Номер:
9f2a2daf9a244f0aae0a4bca3120f397
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2025 08:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Первинне мобільне укриття (ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини), очікуваною вартістю 2 230 000,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-20-008350-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Надати інформацію щодо виконання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3.Тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Первинне мобільне укриття», затверджено рішенням уповноваженої особи від 27.06.2025 №86 (далі- ТД). Вимогами підпункту 4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД.
Так, згідно Додатку 3 до ТД в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено зокрема наступне: «…Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- технічна специфікація, складена учасником за формою та змістом Таблиці 1 цього додатка.»
Учасником ТОВ «СПЕЦ-Х» у складі ТП надана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-Первинне (мобільне) укриття у формі Таблиці 1 «Технічна специфікація», де щодо технічних параметрів у графі «Опис товару, що пропонується» зазначена «Висота 300 мм.», тоді як Вимогами замовника у графі «Параметри» зазначена « Висота, мм», а у графі «Значення параметрів» зазначена «не менше 3000 мм» (файл Технічна специфікація таблиця 1.pdf).
Надати пояснення щодо причин не виявлення невідповідності, враховуючи, що в наданій учасником технічній специфікації (файл «Технічна специфікація» таблиця 1.pdf) в графі «Опис товару, що пропонується», зазначено Висота 300мм., в той час, як вимогами ТД передбачена висота не менше 3000мм.
4.Надати пояснення щодо розміщення повідомлення про виправлення невідповідностей, що призводить до зміни предмета закупівлі, оскільки безпосередньо впливає на технічні характеристики предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
72464597000143658b7c663372f52fd9
Назва:
Відповідь на № UA-M-2025-07-25-000017 від 08.08.2025р.
Дата опублікування:
14.08.2025 15:29
Опис:
Пояснення щодо висновку про виявлення порушення у сфері закупівель та зобов’язання щодо їх усунення.
Номер:
c902418c23154ae291d9497b89244367
Назва:
Пояснення щодо висновку оприлюдненому в електронній системі закупівель від 08.08.2025
Дата опублікування:
15.08.2025 10:49
Опис:
Північно-східний офіс Держаудитслужби розглянув ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку від 14.08.2025, оприлюднене в електронній системі закупівель, щодо роз’яснення змісту висновку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-20-008350-a) та зобов’язань, визначених у висновку оприлюдненому в електронній системі закупівель від 08.08.2025 та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону Держаудитслужба обов’язково у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, пункт 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552) передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Зі змісту зазначеного пункту Порядку № 552 встановлено, що він містить обов’язкову вимогу для органу державного фінансового контролю зазначити у висновку про результати моніторингу закупівлі структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути виявлені порушення, тобто посилання на нормативно-правовий акт, який визначає саме межі повноважень Держаудитслужби в частині зобов'язання замовника усунути виявлені порушення у сфері публічних закупівель, а не визначає конкретного заходу або дій, яких Замовник повинен вжити для усунення виявлених порушень.
Враховуючи, що в електронній системі закупівель на момент проведення моніторингу та оприлюднення висновку була відсутня інформація щодо виконання договірних зобов’язань по договору від 17.07.2025 № 286 (далі – Договір), з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Водночас, Північно-східний офіс Держаудитслужби повідомляє, що врахує надані Замовником документи, а саме видаткову накладну від 28.07.2025 № 29 та платіжну інструкцію від 05.08.2025 № 1329.