• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Первинне мобільне укриття.

Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

2 230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 300.00 UAH
Номер: 477dc28ea6b74d239f4e2ae2e8917d6b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.07.2025 21:52 - 16.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2025 №238 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.07.2025 № 238 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2025-06-20-008350-a 20.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦ-Х» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №10145-р/пк-пз від 26.06.2025, №10478-р/пк-пз від 02.07.2025; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік МЕРЕФ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням Уповноваженої особи Замовника від 27.06.2025 № 86 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.07.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦ-Х»; вимогу про усунення невідповідностей до 09.07.2025; Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.07.2025 № 93 про визначення учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» переможцем закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2025 року; договір від 17.07.2025 № 286 (далі – Договір); пояснення Замовника від 04.08.2025 оприлюднене через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» встановлено наступне. 1. Вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено зокрема: «…Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 4) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації..» Згідно Додатку 3 до Тендерної документації в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено зокрема наступне: «…Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - технічна специфікація, складена учасником за формою та змістом Таблиці 1 цього додатка;» Учасником ТОВ «СПЕЦ-Х» у складі Тендерної пропозиції надана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-Первинне (мобільне) укриття у формі Таблиці 1 «Технічна специфікація», де щодо технічних параметрів у графі «Опис товару, що пропонується» зазначена «Висота 300 мм.», тоді як Вимогами замовника у графі «Параметри» та у графі «Значення параметрів» відповідно зазначено «Висота, мм» «не менше 3000 мм» (файл Технічна специфікація таблиця 1.pdf). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 30.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 04.08.2025 надав пояснення наступного змісту:«…При заповненні графи «Висота, мм» учасником не дописано «0» і замість 3000 зазначено 300. Згідно п/п. 2 ч. 1.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що повʼязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.». Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки Замовник самостійно встановив у формі Таблиці 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації чіткі вимоги до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, невідповідність якої не можна вважати формальними (несуттєвими) помилками. Також моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» встановлено наступне. Замовник розмістив повідомлення про виправлення невідповідностей до 09 липня 2025 наступного змісту: «… Відповідно до Додатку № 3 учасник має надати наступні документи: Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - технічна специфікація, складена учасником за формою та змістом Таблиці 1 цього додатка; - паспорт та/або сертифікат на товар, паспорт та/або сертифікат на бетон, паспорт та/або сертифікат на арматуру. Учасником в складі тендерної пропозиції в PDF – файлі «Технічна специфікація таблиця 1.pdf» надано довідку Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Первинне (мобільне) укриття № 119/2 від 30 червня 2025р. в якій в пункті вимог замовника «Габарити внутрішні розміри одного модуля повинні становити не менше - (ШхДхВ) 3050х1000х2500 мм.» учасником в описі товару, що пропонується зазначено наступне: «Габарити внутрішні розміри одного модуля повинні становити не менше - (ШхДхВ) 3050х1000х2500 мм.»; далі в пункті «Габарити зовнішні розміри однієї стінової панелі повинні бути не менше - (ШхДхВ) 3650х300х3000 мм. дверний проріз не менше (ШхВ) 1000х2000 мм.» учасником зазначено наступне: «Габарити зовнішні розміри однієї стінової панелі повинні бути не менше - (ШхДхВ) 3650х300х3000 мм. дверний проріз не менше (ШхВ) 1000х2000 мм.». В PDF – файлі «Технічний паспорт на виріб.pdf» надано паспорт на виріб в якому в п.3 Монолітний модуль габарити внутрішнього розміру одного модулі (ШхДхВ) 3100х1000х2500 мм., і в п. 4 Стінова панель габарити зовнішньої стінової панелі (ШхДхВ) 300*3700*3000 мм. Тобто, розбіжність в габаритах внутрішнього розміру модуля по ширині склала 50 мм, а щодо габаритів зовнішньої стінової панелі, якщо припустити, що числові значення переплутані місцями, різниця в ширині також становить 50 мм. Враховуючи, що встановлені невідповідності не стосуються суттєвих характеристик, таких як, наприклад, показники якості матеріалів, з яких виготовлено виріб, а які можна віднести до незначних технічних даних, які не впливають на функціональність виробу, оскільки кількісні значення як 3650 мм так і 3700 мм відповідають вимогам тендерної документації, згідно з чинним законодавством про публічні закупівлі та особливостями здійснення закупівель в період воєнного стану, замовник може надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей, якщо вони стосуються незначних невідповідностей, які не впливають на суть предмета закупівлі..» Однак, відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, невідповідність габаритних розмірах укриття в документах, які надані учасником на вимогу Додатку 3 до тендерної документації НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ у розумінні Особливостей. Враховуючи викладене, відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, НЕ Є НЕВІДПОВІДНІСТЮ та не підлягає усуненню. Натомість, всупереч вимогам пункту 43 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель без наявних на те підстав. Отже, в порушення вимог пункту 43 Особливостей та пунктів 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «СПЕЦ-Х» щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пунктів 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦ-Х», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації, а визначено його переможцем та укладено з ним Договір. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 30.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 04.08.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Учасник в технічній специфікації вказав ширину виробу 3650 мм., яка в паспорті на виріб дорівнює 3700 мм. Обидві величини відповідають вимогі тендерної документації.». Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки Замовник самостійно встановив чіткі вимоги: а саме у Таблиці 1 «Технічна специфікація» Первинне (мобільне) укриття Додатку 3 до Тендерної документації, у графі «Інші вимоги» заначено: «Габарити внутрішні розміри одного модуля повинні становити не менше - (ШхДхВ) 3050х1000х2500 мм.»; «Габарити зовнішні розміри однієї стінової панелі повинні бути не менше - (ШхДхВ) 3650х300х3000 мм. дверний проріз не менше (ШхВ) 1000х2000 мм.». Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦ-Х» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 10.07.2025 № 93 визнав його переможцем торгів, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 08.08.2025 21:32 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.08.2025 21:32

Запити/Пояснення