• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Формений одяг (Одяг робочий)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-06-17-016149-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації. Строк поставки та строк дії договору зазначений в Додатку 4 до тендерної документації. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.

Завершена

21 423 957.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 214 239.57 UAH
Номер: 04d69394f64044ceabfe0b5ace0c68d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.10.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.10.2025 13:45 - 29.10.2025 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.10.2025 Київ № 271 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2025-06-20-004320-a 20.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», ТОВ «УМТК» та ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2025 рік, протокол затвердження річного плану закупівель від 17 червня 2025 року, оголошення про проведення відкритих торгів Замовника зі змінами, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 20 червня 2025 року № 25-1346) зі змінами (протокол від 30 червня 2025 року № 25-1346-зм, протокол від 04 липня 2025 року № 25-1346-зм-2, протокол від 09 липня 2025 року № 25-1346-зм-3), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА» (далі – ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА»), товариство з обмеженою відповідальністю «УМТК» (далі – ТОВ «УМТК»), товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА»), вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення щодо відхилення тендерної пропозиції, відповідно до Протоколу рішення уповноваженої особи від 25 липня 2025 року № 25-1346-р, від 04 серпня 2025 року № 25-1346-р-2, рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця закупівлі (протокол від 15 серпня 2025 року № 25-1346-д), повідомлення про намір укласти договір від 15 серпня 2025 року, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір про закупівлю товарів від 29 серпня 2025 року № 4600012161 на суму 21 319 494,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 15 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 23.10.2025 17:46 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 23.10.2025 17:46

Запити/Пояснення