-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 71320000-7– Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації Реконструкція напірного каналізаційного колектору вздовж вулиць 2 Набережної, 6 Інгульської та Будівельників від насосної станції каналізації №5 (НСК 5) по вул. Троїцькій, 63/1 до камери гасіння в районі пологового будинку №2 в м. Миколаєві»
Завершена
1 941 099.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 411.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 411.00 UAH
Номер:
d10d7dee259541a5a7da36bc38724a36
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 12:20 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.08.2025 № 83-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.08.2025.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.08.2025 № 83-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-06-20-001407-a 20.06.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ДрімБудПроджект», товариства з обмеженою відповідальністю «Автограф-Проект» та фізичної особи-підприємця Щедрої Люби Іванівни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 20.06.2025 № 888; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДрімБудПроджект», товариства з обмеженою відповідальністю «Автограф-Проект» та фізичної особи-підприємця Щедрої Люби Іванівни; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.07.2025 № 962, від 14.07.2025 № 978 та від 17.07.2025 № 987; повідомлення про намір укласти договір; договір на проведення проектних та вишукувальних робіт від 29.07.2025 № 29/07-2025/ВО; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
12.08.2025 14:30 - 16.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2025 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
71ffed80d7064d2691225a74c3a3d288
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.08.2025 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з розробки проєктно-кошторисної документації за кодом CPV за ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-20-001407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
ba10d7edc00845be88e2ea0c21b3d0f3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 09:23
Опис:
Пояснення по питанню 1 запита 1
20 червня 2025 року МКП «Миколаївводоканал» опублікував закупівлю на офіційному майданчику Prozorro (Прозоро) на Послуги з розробки проєктно-кошторисної документації «Реконструкція напірного каналізаційного колектору вздовж вулиць 2 Набережної, 6 Інгульської та Будівельників від насосної станції каналізації №5 (НСК 5) по вул. Троїцькій, 63/1 до камери гасіння в районі пологового будинку №2 в м. Миколаєві» (код відповідно класифікатора предмета закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71320000-7 – Послуги з розробки проектно-кошторисної документації), номер закупівлі — UA-2025-06-20-001407-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі, відповідно до наданого завдання на проєктування на розробку проєктної документації розробленого Виробничо-технічним відділом МКП “Миколаївводоканал”, була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Виробничо-технічним відділом 28.05.2025р. були направлені, за допомогою ресурсів (інтернет), запити на участь в виконанні послуг з розробки проєктно-кошторисної документації з наданням цінової пропозиції, яка містить інформацію по обґрунтуванню з договірної ціни яка включає вартість виконання проєктних , науково — проєктних , вишукувальних робіт у відповідності з переліком виконуваних робіт, який у тому числі включає проведення аналізу поточних цін на товари та матеріальні ресурси, зведеним кошторисом на проєктування та графіком виготовлення проєктно-кошторисної документації наступним потенційним виконавцям : ТОВ «Дніпровський Проектно — Вишукувальний Інститут «ДПВІ», ТОВ "Перший Трубопровід", ТОВ "Конкорд Проект", ФОП Павліченко, ТОВ "ВІК ТЕХНОЛОГІЇ". Замовником були отримані комерційні пропозиції від :
- ТОВ "ВІК ТЕХНОЛОГІЇ" на суму 1 933 227,60 грн. з ПДВ (у вартості враховано : обстеження , збір і аналіз вихідних даних, узгодження проєктних рішень, проведення аналізу поточних цін на товари і матеріальні ресурси, геодезичні вишукування, геологічні вишукування та експертиза). Розрахунок виконаний програмним комплексом «АС-4ПВР+» версія 2024.1.006 . Договірна ціна визначена згідно з «Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво » (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281);
- ТОВ "ДРІМБУДПРОДЖЕКТ" на суму 1 486 398,00 грн. без ПДВ ( у вартості враховано: збір вихідних даних та натурне обстеження, узгодження проєктних рішень, проведення аналізу поточних цін на товари і матеріальні ресурси , геодезичні вишукування, геологічні вишукування та експертиза). Розрахунок виконаний програмним комплексом «Будівельні Технології — Кошторис ПВР» версія 5.7.2 S/N:5 . Договірна ціна визначена згідно з «Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво » (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281);
- ТОВ «Дніпровський Проектно — Вишукувальний Інститут «ДПВІ» на суму 2 403 673,20 грн. з ПДВ ( у вартості враховано: збір вихідних даних та натурне обстеження, узгодження проєктних рішень, проведення аналізу поточних цін на товари і матеріальні ресурси , геодезичні вишукування, геологічні вишукування комплексна експертиза за усіма напрямками СС2). Розрахунок виконаний програмним комплексом «АС-4ПВР+» версія 2025.1.003 . Договірна ціна визначена згідно з «Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво » (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281);
Використавши методику визначення очікуваної вартості як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та формулу:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
отримали загальну очікувану вартість закупівлі у розмірі 1 941 099,60 грн. , (в т.ч. ПДВ - 20% ):
(1 933 227,60 + 1 486 398,00 + 2 403 673,20) /3 = 1 941 099,60 грн.
Таким чином надані комерційні пропозиції розраховані за відповідними кошторисними нормами, сертифікованими спеціалізованими організаціями з застосуванням програмних комплексів «АС-4ПВР+» версія 2024.1.006 , «Будівельні Технології — Кошторис ПВР» версія 5.7.2 S/N:5 , «АС-4ПВР+» версія 2025.1.003 у відповідності з «Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво » (Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281).
Пояснення по питанню 2 запита 1
МКП «Миколаївводоканал» не здійснювало розміщення на власному вебсайті інформацію щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки ця вимога щодо розміщення передбачена пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до якого Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто це положення постанови розповсюджується на Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Слід зазначити, що відповідно до частина 2 статті 22 Господарського кодексу України “суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів”. Відповідно до частини 3 статті 24 Господарського кодексу України “суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів”. Міське комунальне підприємство “Миколаївводоканал” є комунальним підприємством, яке створено на комунальній власності територіальної громади міста Миколаєва, у статутному капіталі МКП “Миколаївводоканал” частка комунальної власності складає сто відсотків. Тобто МКП “Миколаївводоканал” відноситься до суб'єктів господарювання комунального сектора економіки, а не до суб'єктів господарювання державного сектора економіки. У зв'язку з вищезазначеним положення постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не розповсюджуються на МКП “Миколаївводоканал”, якщо закупівлі здійснюються за власні кошти підприємства. Виключенням з цього є випадки, коли МКП “Миколаївводоканал” є розпорядником бюджетних коштів. В цій закупівлі бюджетні кошти не виділялися замовник не використовував бюджетні кошти.