-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення невідкладних аварійно-відновлюваних робіт з виведення з аварійного стану окремих конструкційних елементів шляхопроводу на вул.Кульпарківській у м.Львові
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; обсяг виконання робіт чи надання послуг - вказано у тендерній документації
Завершена
23 339 465.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 697.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 116 697.33 UAH
Номер:
44cc892a101e4bc2a2e35e353a9da0df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-11-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2025 00:00
Період моніторингу:
11.07.2025 14:26 - 02.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2025 № 189
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-06-19-013877-a 19.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВК РЕММ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19 червня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВК РЕММ» (далі – ТОВ «ВК РЕММ»), вимогу про усунення невідповідностей до 28 червня 2025 року, протокол розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 30 червня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір від 30 червня 2025 року, договір від 08 липня 2025 року № 2 н/у на суму 23 298 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додатковий договір від 25 липня 2025 року № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 16 липня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.07.2025 17:49 - 05.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2025 17:49
Запити/Пояснення
Номер:
6ecc63a2e3ba4df99920eb37497692b0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Проведення невідкладних аварійно-відновлюваних робіт з виведення з аварійного стану окремих конструкційних елементів шляхопроводу на вул. Кульпарківській у м.Львові» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-19-013877-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6d44940b1d834a199e96c5e6ac92f3a7
Назва:
Пояснення, інформація та документи
Дата опублікування:
16.07.2025 21:39
Опис:
1. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.04.2025 №299 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Львівської міської територіальної громади» (наявне у вільному доступі на веб-сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/ у розділі «Документи ЛМР»), враховуючи протокол позапланового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 21.03.2025 №2 (скан-копію надаємо).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість визначено на підставі розробленого робочого проекту по об’єкті (надаємо скан-копію: Том 2 Кошторисна документація), який пройшов експертну оцінку: експертна оцінка № 04-04/236-13.06.25 від 13.06.2025 (скан-копію надаємо).
Одночасно надаємо розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка доступна для перегляду: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/attachment/34608/.