-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Навчальне приладдя для оснащення осередку «Захист України»
Завершена
20 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 750.00 UAH
Номер:
5b7b717b2ce4479280713f5c83a5aac9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2025 00:00
Період моніторингу:
11.07.2025 14:25 - 02.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2025 № 189
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-06-19-012436-a 19.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 червня 2025 року № 29, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02 липня 2025 року № 33, повідомлення про намір укласти договір від 02 липня 2025 року, договір про закупівлю від 14 липня 2025 року № 278 на суму 20 488 800,00 гривень з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 18 липня 2025 року.
Період усунення порушень:
30.07.2025 12:43 - 05.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2025 12:43
Запити/Пояснення
Номер:
a4edfcf474d146088cbc6b6f3fedf9b9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Навчальне приладдя для оснащення осередку «Захист України»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-19-012436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків (КПКВ)).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ff3bc3899afd45f8b52de697faabcd24
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.07.2025 13:35
Опис:
1. Дана закупівля навчального приладдя для оснащення осередку «Захист України» у кількості 64 комплекти, а саме:
• Навчальне приладдя для оснащення осередку «Захист України» ТИП 1 - 6 комплектів;
• Навчальне приладдя для оснащення осередку «Захист України» ТИП 2 - 50 комплектів;
• Навчальне приладдя для оснащення осередку «Захист України» ТИП 3 - 8 комплектів
на очікувану вартість 20 550 000,00 гривень передбачена кошторисними призначеннями на 2025 рік.
Очікувана вартість комплектів навчального приладдя для оснащення осередку «Захист України» визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, а саме: методом порівняння ринкових цін (моніторинг цін додається). Кількість, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розраховано відповідно до потреб навчальних закладів області, на базі яких створено осередки викладання навчального предмета «Захист України»
2. Покликання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-osvity?v=685e8581e8b56
3. Дана закупівля здійснюється за кошти освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навального предмета «Захист України» (розподіл коштів здійснено постановою КМУ від 27.12.2023 №1374 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навального предмета «Захист України»), за кодами бюджетних програм 0611291 та 0611292.
4. Кошти субвенції за рахунок якої закуповується навчальне приладдя не є коштами, що враховуються при реалізації інвестиційних кроків Плану відновлення України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р.
Таким чином, вимоги рамкової Угоди Ukraine Facility не застосовувались при проведення даної закупівлі.