-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Героїв Рятувальників, 5 у м.Кропивницький». Коригування»
Торги відмінено
17 372 398.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 173 723.98 UAH
мін. крок: 1% або 173 723.98 UAH
Номер:
7c26558d28294fe5a0a3c12bbb9fb8d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 15:21 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2025 № 72-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.08.2025 № 72-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-06-19-010658-a 19.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом скасування рішення про визначення учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» переможцем закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи б/д та б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС»), вимога про усунення невідповідностей до 23.07.2025, протокол уповноваженої особи від 24.07.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.07.2025, пояснення надані 08.08.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» установлено наступне.
Пунктом 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Технічне завдання) до тендерної документації Замовником наведено локальні кошториси із обсягами робіт та витрат, а саме: Локальний кошторис 02-01-01 на димова труба, Локальний кошторис 02-01-02 на тепломеханічна частина, Локальний кошторис 02-01-03 на пусконалагоджувальні роботи-тепломеханічна частина, Локальний кошторис 02-01-04 на водопостачання та каналізація, Локальний кошторис 02-01-05 на опалення та вентиляція, Локальний кошторис 02-01-06 на пусконалагоджувальні роботи-вентиляція, Локальний кошторис 02-01-07 на електромонтажні роботи, Локальний кошторис 02-01-09 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень, Локальний кошторис 02-01-011 на пусконалагоджувальні роботи системи протипожежного захисту, Локальний кошторис 02-01-013 на блискавкозахист, Локальний кошторис 02-01-014 на газопровід, Локальний кошторис 02-01-016 на пусконалагоджувальні роботи, Локальний кошторис 06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання та каналізації.
Крім того пунктом 5 Технічного завдання Замовником встановлено вимогу, що під час подання пропозиції учасник надає кошторисної документації (розрахунку ціни тендерної пропозиції), підписаної та завіреної печаткою учасника торгів та в електронному вигляді інформаційної моделі з розширенням *.IMD, який (а) складається з: договірної ціни та пояснювальної записки, локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, тощо.
Слід зазначити що кінцевий строк подання тендерних пропозиції – 18.07.2025.
Однак, станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, учасником ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» не надано підписані та завірені печаткою учасника торгів, зокрема: Локальний кошторис 02-01-01 на димова труба; Локальний кошторис 02-01-03 на пусконалагоджувальні роботи-тепломеханічна частина та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Локальний кошторис 02-01-06 на пусконалагоджувальні роботи-вентиляція; Локальний кошторис 02-01-07 на електромонтажні роботи та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Локальний кошторис 02-01-011 на пусконалагоджувальні роботи системи протипожежного захисту; Розрахунок загальновиробничих витрат до Локального кошторису 02-01-014 на газопровід; Локальний кошторис 02-01-016 на пусконалагоджувальні роботи; Відомість ресурсів до Локального кошторису 06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання та каналізації, як це передбачено пунктом 5 Технічного завдання.
Також, учасник закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не завантажив до електронної системи закупівель кошторисну документацію (розрахунок ціни тендерної пропозиції) в електронному вигляді інформаційної моделі з розширенням IMD, чим не дотримався вимог встановлених Замовником в пункті 5 Технічного завдання.
При цьому, учасник під час усунення виявлених Замовником невідповідностей 23.07.2025 самостійно через електронну систему закупівель завантажив кошторисну документацію (розрахунок ціни тендерної пропозиції) в електронному вигляді інформаційної моделі з розширенням IMD, яка не була надана ним у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, Замовник на етапі розкриття тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» не мав можливості встановити відповідність предмета закупівлі вимогам технічної специфікації.
На запит Держаудитслужби стосовно вказаних у складі тендерної пропозиції учасника невідповідностей, Замовником 08.08.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення.
Також, під час моніторингу установлено, що надані локальні кошториси учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» не відповідають вимогам Замовника, зокрема.
Пунктом 19 Розділу 1 «Обладнання» Технічного завдання Замовника передбачено установлення котлів на газі потужністю 2,0 МВт в кількості 4 одиниць, проте у пункті 1 Розділу 1 «Обладнання» Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02 на тепломеханічна частина учасник ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» зазначив установлення котлів на газі в кількості 4 одиниць без вказівки на їх потужність.
У пунктах 145, 146, 147 Розділу 2 «Вентиляція» Локального кошторису 02-01-05 на опалення та вентиляція Замовником передбачено установлення заслінок повітряних і клапанів повітряних КВР з електричним або пневматичним приводом периметром до 4000мм в кількості 4 шт., реверсивного провітрювача в кількості 1 шт., прокладання повітроводів діаметром до 200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,56 мм в кількості 1,1 одиницею виміру м2. Однак, наданий учасником Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на опалення та вентиляція не містить вищевказані роботи.
У Технічному завданні Локального кошторису 02-01-09 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень, Замовником передбачено наступні роботи: у пункті 225 монтаж пристрою цифрової реєстрації в кількості 1 одиниці, у пункті 239 провід перший одножильний або багатожильний у загальному обплетенні у прокладених трубах або металорукавах, сумарний переріз до 6 мм2 в кількості 444 м., у пункті 240 прокладання одного кабеля перерізом до 10 мм2, що закріплюється на тросі в кількості 50 м., у пункті 241 вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А в кількості 1 шт., у пункті 242 ящик протяжний або коробка, розмір до 200х200 мм в кількості 1 штука.
Однак, наданий учасником Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень, не містить вищевказані роботи.
Крім того, Замовником у Технічному завданні Локального кошторису 02-01-09 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень передбачено монтаж пристрою захисту в кількості 2 шт., встановлення сповіщувача ПС автоматичний тепловий, димовий, світловий у вибухозахисному виконанні в кількості 4 шт., монтаж табло сигнального в кількості 5 штук.
В той час, учасником у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-08 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень зазначено монтаж пристрою захисту в кількості 1 шт., сповіщувач пожежний ручний вибухозахищений ІПР-Ех в кількості 2 шт., монтаж табло сигнального в кількості 1 штука, що не відповідає вимогами Замовника встановлених в Локальному кошторисі 02-01-09.
У пунктах 247, 248, 249, 250 Локального кошторису 02-01-013 на блискавкозахист Замовником передбачено такі роботи: розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група грунту 2 в кількості 16,875 одиницею виміру м3, засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група грунту 1 в кількості 16,875 одиницею виміру м3, прорізання асфальтного покриття в кількості 30 м., заземлювач горизонтальний у траншеї зі сталі штабової, переріз 160 мм2 в кількості 45 м.
Водночас, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-010 на блискавкозахист не відповідає видам та об`ємам робіт Технічного завдання, а саме, розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група грунту 2 в кількості 0,0625 одиницею виміру 100 м3 (замість 16,875 м3), засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група грунту 1 в кількості 0,0625 одиницею виміру 100 м3 (замість 16,875 м3), заземлювач горизонтальний у траншеї зі сталі штабової, переріз 160 мм2 в кількості 0,25 одиницею виміру 100 м (замість 45 м), крім того не зазначено роботи по прорізанню асфальтного покриття в кількості 30 м., а також зазначив установлення стальних блискавковідводів в кількості 0,1276 одиницею виміру 1 т., яке відсутнє у Технічному завданні.
На запит Держаудитслужби стосовно невідповідностей видів та об`ємів робіт Технічному завданню, Замовником 08.08.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті виявленого порушення.
Враховуючи викладене, учасником закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у Технічному завданні.
Внаслідок вищевказаного, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.07.2025 б/н визнав його переможцем закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Період усунення порушень:
21.08.2025 16:56 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2025 16:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, Уповноважена особа прийняла рішення: скасувати рішення від 24.07.2025р. про визнання Учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» переможцем Закупівлі. та намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
Дата публікації звіту:
25.08.2025 15:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.09.2025 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
8ea5df65798c499d977cf893a6360a1d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Героїв Рятувальників, 5 у м. Кропивницький». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-06-19-010658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1ded9e6c3c6b4bb6872768eecb8110fa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 11:25
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Замовником попередньо було виготовлено проєктно-кошторисну документацію у відповідності до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно наявної проєктно-кошторисної документації замовником було складено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та визначено очікувану вартість закупівлі.
Номер:
c873f30eb6154b9e8c36d0f03317c921
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Героїв Рятувальників, 5 у м. Кропивницький». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-19-010658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам згідно з Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації.
У пункті 1 «Обсяги робіт» Технічного завдання Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації) Замовником наведено локальні кошториси із обсягами робіт та витрат, а саме: Локальний кошторис 02-01-01 на димова труба, Локальний кошторис 02-01-02 на тепломеханічна частина, Локальний кошторис 02-01-03 на пусконалагоджувальні роботи-тепломеханічна частина, Локальний кошторис 02-01-04 на водопостачання та каналізація, Локальний кошторис 02-01-05 на опалення та вентиляція, Локальний кошторис 02-01-06 на пусконалагоджувальні роботи-вентиляція, Локальний кошторис 02-01-07 на електромонтажні роботи, Локальний кошторис 02-01-09 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень, Локальний кошторис 02-01-011 на пусконалагоджувальні роботи системи протипожежного захисту, Локальний кошторис 02-01-013 на блискавко захист, Локальний кошторис 02-01-014 на газопровід, Локальний кошторис 02-01-016 на пусконалагоджувальні роботи, Локальний кошторис 06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання та каналізації
У пункті 5 «Ціна пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що: «Під час подання пропозиції Учасник надає кошторисну документацію (розрахунок ціни тендерної пропозиції), підписану та завірену печаткою Учасника торгів та в електронному вигляді інформаційну модель з розширенням *.IMD, який (а) складається з: договірної ціни та пояснювальної записки, локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, тощо».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Технічному завданню надано підписані та завірені печаткою учасника торгів наступні документи: Локальний кошторис 02-01-01 на димова труба; Локальний кошторис 02-01-03 на пусконалагоджувальні роботи-тепломеханічна частина та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Локальний кошторис 02-01-06 на пусконалагоджувальні роботи-вентиляція; Локальний кошторис 02-01-07 на електромонтажні роботи та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Локальний кошторис 02-01-011 на пусконалагоджувальні роботи системи протипожежного захисту; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-014 на газопровід; Локальний кошторис 02-01-016 на пусконалагоджувальні роботи; відомість ресурсів до локального кошторису 06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання та каналізації ?
2. У пункті 1 «Обсяги робіт» Технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації) Замовником наведено локальні кошториси із обсягами робіт та витрат, зокрема Локальний кошторис 02-01-02 на тепломеханічна частина, де пунктом 19 Розділу 1 «Обладнання» передбачено установлення котлів на газі потужністю 2,0 МВт в кількості 4 одиниць.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на тепломеханічна частина, де у пункті 1 Розділу 1 «Обладнання» учасник зазначив установлення котлів на газі в кількості 4 одиниць, проте без вказівки на їх потужність.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації ?
3. У пункті 1 «Обсяги робіт» Технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації) Замовником наведено локальні кошториси із обсягами робіт та витрат, зокрема Локальний кошторис 02-01-05 на опалення та вентиляція, де пунктом 145 Розділу 2 «Вентиляція» передбачено установлення заслінок повітряних і клапанів повітряних КВР з електричним або пневматичним приводом периметром до 4000мм в кількості 4 шт.; пунктом 146 Розділу 2 «Вентиляція» передбачено установлення реверсивного провітрювача в кількості 1 шт.; у пункті 147 Розділу 2 «Вентиляція» передбачено прокладання повітроводів діаметром до 200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,56 мм в кількості 1,1 одиницею виміру м2.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-05 на опалення та вентиляція, в Розділі 2 «Вентиляція» якого відсутні вищевказані роботи.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації ?
4. У пункті 1 «Обсяги робіт» Технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації) Замовником наведено локальні кошториси із обсягами робіт та витрат, зокрема Локальний кошторис 02-01-09 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень, де передбачено найменування робіт, витрати та монтаж обладнання системи пожежної сигналізації, зокрема у пункті 225 монтаж пристрою цифрової реєстрації в кількості 1 одиниці, у пункті 229 пристрій захисту в кількості 2 шт., у пункті 231 сповіщувач ПС автоматичний тепловий, димовий, світловий у вибухозахисному виконанні в кількості 4 шт., у пункті 234 монтаж табло сигнального в кількості 5 шт., у пункті 238 прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм2 у коробах в кількості 100 м., у пункті 239 провід перший одножильний або багатожильний у загальному обплетенні у прокладених трубах або металорукавах, сумарний переріз до 6 мм2 в кількості 444 м., у пункті 240 прокладання одного кабеля перерізом до 10 мм2, що закріплюється на тросі в кількості 50 м., у пункті 241 вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А в кількості 1 шт., у пункті 242 ящик протяжний або коробка, розмір до 200х200 мм в кількості 1 штука.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень, який не відповідає наведеним Замовником у тендерній документації роботам та витратам на монтаж системи пожежної сигналізації, а саме: учасником у наданому локальному кошторисі не зазначено монтаж пристрою цифрової реєстрації в кількості 1 одиниці, прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм2 у коробах в кількості 100 м., провід перший одножильний або багатожильний у загальному обплетенні у прокладених трубах або металорукавах, сумарний переріз до 6 мм2 в кількості 444 м., прокладання одного кабеля перерізом до 10 мм2, що закріплюється на тросі в кількості 50 м., вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А в кількості 1 шт., ящик протяжний або коробка, розмір до 200х200 мм в кількості 1 штука. Крім того, Замовник вимагав монтаж пристрою захисту в кількості 2 шт., а учасник зазначив монтаж пристрою захисту в кількості 1 шт.; Замовник вимагав встановлення сповіщувача ПС автоматичний тепловий, димовий, світловий у вибухозахисному виконанні в кількості 4 шт., а учасник зазначив сповіщувач пожежний ручний вибухозахищений ІПР-Ех в кількості 2 шт.; Замовник вимагав монтаж табло сигнального в кількості 5 шт., а учасник зазначив монтаж табло сигнального в кількості 1 штука.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації ?
5. У пункті 1 «Обсяги робіт» Технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації) Замовником наведено локальні кошториси із обсягами робіт та витрат, зокрема Локальний кошторис 02-01-013 на блискавкозахист, де Замовником передбачено, зокрема у пункті 247 розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група грунту 2 в кількості 16,875 одиницею виміру м3, у пункті 248 засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група грунту 1 в кількості 16,875 одиницею виміру м3, у пункті 249 прорізання асфальтного покриття в кількості 30 м., у пункті 250 заземлювач горизонтальний у траншеї зі сталі штабової, переріз 160 мм2 в кількості 45 м.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-010 на блискавкозахист, який не відповідає наведеним Замовником у тендерній документації роботам та витратам по блискавкозахисту, а саме: учасником у наданому локальному кошторисі не зазначено роботи по прорізанню асфальтного покриття в кількості 30 м., а також учасник у пункті 20 наданого локального кошторису зазначив установлення стальних блискавковідводів в кількості 0,1276 одиницею виміру 1 т., установлення якого не передбачено Технічним завданням Локального кошторису № 02-01-013 на блискавкозахист тендерної документації.
Крім того, у наданому учасником ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» локальному кошторисі на блискавкозахист об`єми робіт не відповідають Технічному завданню, а саме: у пункті 1 зазначено розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група грунту 2 в кількості 0,0625 одиницею виміру 100 м3 (замість 16,875 м3), у пункті 2 зазначено засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група грунту 1 в кількості 0,0625 одиницею виміру 100 м3 (замість 16,875 м3), у пункті 3 зазначено заземлювач горизонтальний у траншеї зі сталі штабової, переріз 160 мм2 в кількості 0,25 одиницею виміру 100 м (замість 45 м).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
141f3e55e9f54762a55678d3f5f7c9ab
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 11:32
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо наданих локальних кошторисів: У пункті 5 «Ціна пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що: «Під час подання пропозиції Учасник надає кошторисну документацію (розрахунок ціни тендерної пропозиції), підписану та завірену печаткою Учасника торгів та в електронному вигляді інформаційну модель з розширенням *.IMD, який (а) складається з: договірної ціни та пояснювальної записки, локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису, тощо».
У складі тендерної пропозиції учасником надано інформаційну модель з розширенням *.IMD в електронному вигляді. Дана інформаційна модель при завантажені до програмного комплексу АВК-5 містить інформацію про всі витрати враховані в договірній ціні, в тому числі Локальний кошторис 02-01-01 на димова труба; Локальний кошторис 02-01-03 на пусконалагоджувальні роботи-тепломеханічна частина та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Локальний кошторис 02-01-06 на пусконалагоджувальні роботи-вентиляція; Локальний кошторис 02-01-07 на електромонтажні роботи та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; Локальний кошторис 02-01-011 на пусконалагоджувальні роботи системи протипожежного захисту; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 02-01-014 на газопровід; Локальний кошторис 02-01-016 на пусконалагоджувальні роботи; відомість ресурсів до локального кошторису 06-01-01 на зовнішні мережі водопостачання та каналізації локальні кошториси.
Крім того у замовника наявна ліценція на використання програмного комплексу АВК-5 від НВФ «АВК Созидатель».
2-5. Щодо об’ємів робіт в локальних кошторисах: Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасником ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надано довідку, якою гарантує, що виконає весь об’єм робіт, визначений тендерною документацією та відомістю обсягів робіт за ціною, яка склалася під час проведення торгів. Договірна ціна, згідно Додатку 3 до тендерної документації є динамічною, що в свою чергу передбачає оплату за фактично надані обсяги робіт. Динамічна ціна в контексті обсягів робіт означає договірну ціну, яка може змінюватися (динамічно) в залежності від уточнення обсягів робіт, зміни цін на ресурси та інших факторів, передбачених договором. Іншими словами, це не фіксована ціна, а ціна, яка може коригуватися в процесі виконання робіт в залежності від фактичних обсягів виконаних робі, в межах ціни яка склалася за результатами закупівлі.
В той же час враховуючи вищевикладене та наявність тільки одного учасника, прошу надати свій експертний висновок, щодо можливості усунути учасником ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС»зазначені недоліки в локальних кошторисах, без зміни ціни тендерної пропозиції в період укладання договору.
Номер:
e23aef0443c2415fb5b77d774c9c847a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Героїв Рятувальників, 5 у м. Кропивницький». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-19-010658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам згідно з Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 6.4 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. До довідки додати копії чинної ліцензії або документа дозвільного характеру.
Відповідно до пункту 1 «Обсяги робіт» Технічного завдання Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником наведено локальні кошториси із обсягами робіт та витрат, зокрема на встановлення системи пожежної сигналізації: Локальний кошторис 02-01-09 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-08 на монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень, де передбачено встановлення устаткування для системи пожежної сигналізації.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано Декларацію про провадження господарської діяльності № 068226/24, яка містить перелік дозвільних документів, а саме: ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Однак, в переліку наданої учасником ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» декларації не міститься інформація про наявність ліцензії (дозволу) на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Вказана постанова встановлює загальні вимоги (кадрові, технологічні, організаційні) щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.
Ліцензія це право суб`єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Видача ліцензії є надання суб`єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі.
Отже, виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень здійснюється лише за наявності відповідної ліцензії.
Рішення про її видачу приймає Державна служба України з надзвичайних ситуацій у разі відповідності заявника всім ліцензійним вимогам.
Чинним законодавством забороняється здійснювати господарську діяльність, що підлягає ліцензуванню, без ліцензії чи у період зупинення дії ліцензії повністю або частково.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» наявна ліцензія та/або інформація про наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d623cf9925d5458f8b3f01fb0501870f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 11:28
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Відповідно до підпункту 6.4 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. До довідки додати копії чинної ліцензії або документа дозвільного характеру.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано Декларацію про провадження господарської діяльності № 068226/24, яка містить перелік дозвільних документів, а саме: ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Тобто учасником виконано вимогу замовника.
У той же час, повідомляємо що зазначена Вами інформація прийнята до уваги, та буде врахована в подальшому.
Номер:
d663b01fc6c549b6a118a39f3f651703
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Героїв Рятувальників, 5 у м. Кропивницький». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-19-010658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацією та/або документами, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам згідно з Додатком 1 та Додатком 2 до тендерної документації.
Згідно із пунктом 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник зазначив, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою, до довідки додати копії посвідчень працівників з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000 В.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.07.2025 № 1943.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» до довідки не надано копії посвідчень працівників з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000 В.
Прошу пояснити чому Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надати копії посвідчень працівників з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000 В ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1e7cb604d7734403a32262a67ec02f52
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 11:27
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано лист про залучення субпідрядних організацій, згідно якої учасником залучено ТОВ «ЮВІДЖІ-ЕЛЕКТРО». Згідно наданої учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від субпідрядника (ТОВ «ЮВІДЖІ-ЕЛЕКТРО») залучено наступних працівників: Філоненко Віктор Миколайович – електромонтажник силових мереж та електроустаткування, Скрипник Сергій Федорович – інженер з механізації та автоматизації. У складі тендерної пропозиції учасником надано скан-копії посвідчень щодо допуску до роботи в електроустановках напругою до і вище 1000В працівників Скрипника С.Ф. (посвідчення №2394-82 ) та Філоненко В.М. (посвідчення №2394-85).