• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з аварійного обслуговування мереж водопостачання та водовідведення Самарського району м. Дніпро та водопровідних мереж Дніпровського району села Олександрівка

Завершена

54 731 807.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 273 659.04 UAH
Номер: ef6278ef40d3478dbb7909c95bde37d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.07.2025 14:25 - 02.08.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-06-19-008940-a 19.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель дозволу на здійснення ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»» операцій з оброблення відходів, оформленого у відповідності до вимог пункту 14 Порядку № 1328, а у разі неможливості, припинити зобов’язання за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група «Арт-лайн»» (далі - ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможця від 30.06.2025, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2025, договір про надання послуг від 11.07.2025 №283Т на суму 54 310 282,21 грн у тому числі ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 11.07.2025 № 1 (далі – Додаткова угода), пояснення та документи Замовника надані 17.07.2025 та 22.07.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час моніторингу встановлено, що Замовник відповідно до додатку 1 до тендерної документації встановив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 7 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників стосовно надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до підпункту 10 частини другої статті 19 Закону України «Про управління відходами» до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері управління відходами належить затвердження порядку видачі (відмови у видачі, припинення дії) дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до підпункту 25-2 пункту 4 Положення про Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.06.2020 № 614 Міндовкілля відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує здійснення заходів з реалізації державної політики у сфері управління відходами щодо, зокрема, видачі (відмови у видачі, припинення дії) дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів. Пунктом 1 Порядку видачі, відмови у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328 (далі – Порядок № 1328) визначено, що цей Порядок визначає процедуру видачі, відмови у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до пункту 14 Порядку № 1328 дозвіл видається за формою згідно з додатком 3. Пунктом 15 Порядку № 1328 визначено, що дозвіл у формі електронного документа оформлюється відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»» у складі своєї тендерної пропозиції в електронній системі закупівель оприлюднив дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 11903/25 (далі – Дозвіл №11903/25), форма якого, не відповідає додатку 3 Порядку №1328, а саме: - відсутній Державний Герб України, - зазначено «здійснювати операції зі збирання/перевезення відходів» замість «здійснювати операції з оброблення відходів», - відсутній абзац «Дозвіл на здійснення операції з оброблення відходів діє з «__» _____ 20__ року за умови додержання вимог законодавства у сфері управління відходами» - не зазначена дата, з якої діє Дозвіл № 11903/25, - не містить найменування посади керівника органу, що видав дозвіл, підпис, власне ім’я, прізвище, - відсутні розділи «Дозволяється здійснення операцій з оброблення відходів на таких об’єктах:…» та «Коди операцій, найменування та код відходів, джерело походження відходів, обсяги (кількість) відходів, для яких дозволяється здійснення операцій з оброблення:…». З огляду невикладене учасник ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»» у складі своєї тендерної пропозиції не надав належним чином оформлений дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Пунктом 3 Порядку № 1328 визначено, що суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами» (далі – суб’єкт господарювання), зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (далі - дозвіл) до початку своєї діяльності. Слід зазначити, що учасник ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про незалучення субпідрядників /співвиконавців вих. від 19.06.2025 №11/011, в якій зазначено, що товариство не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів). Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. На запит Держаудитслужби Замовник в електронній системі закупівель 22.07.2025 повідомив, що: «Тендерною документацією чітко визначено надання ДОЗВІЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ, а не дозволу на здійснення операцій, який повинен відповідати пунктам 14 та 15 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328». Учасником ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн» повністю виконано пункт 7 додатку 1 до тендерної документації в частині надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів». Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення Замовником вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»» у зв’язку із не відповідністю тендерної пропозиції з вимогами, установленими у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 25.07.2025 15:35 - 09.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.07.2025 15:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дозвіл Учасника ТОВ «Будівельна група «Арт-лайн»», який міститься у складі тендерної пропозиції за № 11903/25 перевірено на дійсність та автентичність у відкритому державному реєстрі за посиланням: https://my.eco.gov.ua/processor-register. Дозвіл № 11903/25 оформлено і отримано відповідно до чинного законодавства Україна, а саме відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» від 30 серпня 2024 р. № 1003, що в повній мірі відповідає вимогам частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. Пропонуємо скористатись частиною дев'ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та відобразити в електронній системі підтвердження усунення замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку.
Дата публікації звіту: 30.07.2025 10:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 04.08.2025 18:01

Запити/Пояснення