• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція системи опалення будівлі комунального закладу «Центр культури і дозвілля» П’ятихатської міської ради за адресою: вул. Центральна,65, м. П’ятихатки, Кам’янський район, Дніпропетровська область» за ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Підготовка об’єктів до опалювального сезону)

Завершена

1 928 592.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 642.96 UAH
Номер: d029bcef878241b8ba46b71d4f4a61a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-31-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.08.2025 16:59 - 02.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 11.08.2025 № 233 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.08.2025 № 233 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-06-18-013470-a 18.06.2025 Комунальний заклад "Центр культури і дозвілля" П'ятихатської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Ковальова
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Маковлевої Юлії Валеріївни встановлено порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатом аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю робіт встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668. За результатами аналізу питання своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону№ 922 -VIII. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору та його оприлюднення, своєчасності укладання договору, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-06-18-016664-a комунального закладу "Центр культури і дозвілля" П'ятихатської міської ради (далі Замовник), тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи замовника протокольним рішенням № 48 від 18 червня 2025 року, тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Маковлевої Юлії Валеріївни, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.07.2025, рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з ФОП Маковлевою Юлією Валеріївною від 04.07.2025 №54, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 04.07.2025, договір від 18.07.2025 №32, пояснення Замовника 27.08.2025 та 28.08.2025, отримані через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби 14.08.2025, 25.08.2025. Моніторингом встановлено, що вимогами у Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток №4) до тендерної документації, Замовником визначено, що учасник торгів надає чинний державний кваліфікаційний сертифікат відповідного виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельне проектування та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності із страховим полісом. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Маковлевої Юлії Валеріївни відсутній державний кваліфікаційний сертифікат відповідного виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельне проектування та договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності із страховим полісом, що не відповідає вимогам визначеним у Додатку № 4 до тендерної документації Замовника. У свою чергу, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Маковлевої Юлії Валеріївни, натомість визнав її переможцем та уклав з нею договір від 18.07.2025 №32 на суму 1 887 172,41 гривень. На запит Східного офісу Держаудитслужби із вищезазначеного питання Замовник оприлюднив відповідь, що підтверджує факт встановленого порушення. Окрім цього, Замовником 29.08.2025 року оприлюднено додаткову угоду № 1 від 29.08.2025 року, за якою Замовник та Підрядник дійшли згоди достроково розірвати та припинити зобов’язання за договором від 18.07.2025 № 32 та оприлюднено звіт про виконання договору. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» визначено порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Моніторингом встановлено, що пунктом 3.1.3 розділу 3 договору від 18.07.2025 № 32 передбачено, що фінансування робіт проводиться за Планом фінансування робіт згідно Додатку №3. Водночас, у порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668, план фінансування (Додаток № 3 до Договору) складений без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом. Отже, Замовником укладено договір від 18.07.2025 № 32 з ФОП Маковлевою Юлією Валеріївною з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668. В ході моніторингу, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII, Східним офісом Держаудитслужби оприлюднено запит для надання пояснень (інформації, документів) 14.08.2025, проте Замовник надав відповідь 28.08.2025, зокрема на десятий робочий день, що є порушенням частини 5 статті 8 Закону№ 922 -VIII.
Період усунення порушень: 02.09.2025 17:26 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2025 17:26

Запити/Пояснення