-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ЄЗС 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33155000-1 Фізіотерапевтичні апарати)
Всі необхідні вимоги до предмета закупівлі подано в Додатку 1 тендерної документації.
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
943023bbaaad4a5ea2b05c2c565dc568
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-12-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.12.2018 00:00
Період моніторингу:
28.12.2018 14:41 - 24.01.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2018 Львів № 301
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-4, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток 3
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301
Перелік
процедур закупівель для моніторингу
№ оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
UA-2018-10-04-002571-c 10.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Смірнова В.В. установлено її невідповідність вимогам пункту п.3.5.2. тендерної документації в частині відсутності документа який підтверджує досвід виконання Учасником аналогічних договорів за 2015-2016 роки.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Отже Замовник, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію ФОП Смірнова В.В., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю товарів за державні кошти від 12.11.2018 № 1884.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані такі документи: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Волинської обласної клінічної лікарні (далі – Замовник) від 04.10.2018 № 235; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Смірнової Валентини Василівни (далі – ФОП Смірнова В.В., Учасник); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2018; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 12.11.2018 № 1884; пояснення Замовника від 15.01.2019 та від 11.01.2019 оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
21.01.2019 17:38 - 05.02.2019 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2019 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинська обласна клінічна лікарня інформує про неможливість усунення виявлених порушень, оскільки на початок проведення моніторингу закупівлі, договір на закупівлю товарів за державні кошти був виконаний в повному обсязі та в листопаді 2018 року було здійснено поставку товару. З огляду на зазначене замовник немає можливості усунути порушення.
Дата публікації звіту:
29.01.2019 12:37
Запити/Пояснення
Номер:
2228cda813064049b6e172e1f6b2d4d0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.01.2019 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2019 00:00
Опис:
Яким чином Ви можете обгрунтувати рішення щодо невідхилення учасника, фізичної особи Смірнової Валентини Василівни, яка була визнана переможцем торгів (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.10.2018 № 244 та повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2018, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу), через надання у складі Тендерної пропозиції договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я "Харківська міська поліклініка № 20" про досвід виконання аналогічних договорів. Даний договір не відповідає п.3.5.2. тендерної документації, яка передбачає подання договорів на поставку аналогічного товару укладених в 2015-2016 роках.
Номер:
329df891942a462e877b062c3fd3b176
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
15.01.2019 09:11
Опис:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII д 25.12.2015р. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3.5.2. тендерної документації, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені в 2015-2016 роках, разом із копіями аналогічних договорів. Тендерним комітетом було вивчено тендерну пропозицію (документи) подану учасником торгів «Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна». У складі тендерної пропозиції на виконання п.3.5.2. тендерної документації було подано довідку із зазначенням договору на поставку аналогічного товару та копію аналогічного договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я «Харківська міська поліклініка № 20». Відповідно до інформації у відкритому єдиному державному реєстрі «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна створений у квітні 2017 року, але вже має в 2017 році виконаний договір. Договір із бюджетною організацією підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання такого договору. Замовник дійшов висновку, що відхилення даного учасника торгів може бути розцінено як дискримінацію учасника та порушувати його права, як потенційного учасника торгів.
Номер:
fabbf676e4b84e00a8878b5f423db020
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
11.01.2019 16:26
Опис:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII д 25.12.2015р. замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.3.5.2. тендерної документації, учасник подає довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які укладені в 2015-2016 роках, разом із копіями аналогічних договорів. Тендерним комітетом було вивчено тендерну пропозицію (документи) подану учасником торгів «Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна». У складі тендерної пропозиції на виконання п.3.5.2. тендерної документації було подано довідку із зазначенням договору на поставку аналогічного товару та копію аналогічного договору від 19.07.2017 № 77, укладеного з Комунальним закладом охорони здоров"я «Харківська міська поліклініка № 20». Відповідно до інформації у відкритому єдиному державному реєстрі «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Фізична особа-підприємець Смірнова Валентина Василівна створений у квітні 2017 року, але вже має в 2017 році виконаний договір. Договір із бюджетною організацією підтверджує наявність в учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання такого договору. Замовник дійшов висновку, що відхилення даного учасника торгів може бути розцінено як дискримінацію учасника та порушувати його права, як потенційного учасника торгів.