• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради)

Завершена

1 359 949.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 599.49 UAH
Номер: b4e2630ff9d742c09604eeeaaf2ea72e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 28.07.2025 16:58 - 19.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 79-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.07.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.07.2025 № 79-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-06-18-010052-a 18.06.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, s.v.chernovol@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «СТК-АГРО», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть», товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг», надання відповіді на вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; надання відповіді на вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 18.06.2025 № 1/трактор зі змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від 23.06.2025 № 3/трактор (далі – Тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТК-АГРО», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть», товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» (далі – ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2025 № 4/трактор, від 04.07.2025 № 5/трактор, від 09.07.2025 № 7/трактор, від 14.07.2025 № 8/трактор; вимога про усунення порушення UA-2025-06-18-010052-a.a1 та відповідь на неї; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 21.07.2025 № 481; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Відповідно до умов пункту 2.1 Додатку № 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження»: «На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (далі Стандарт № 1) або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік». Отже, Замовник встановив чітку вимогу щодо надання фінансової звітності відповідно до Стандарту № 1 без будь-яких умов або обмежень. Відповідно до пункту 3 Стандарту № 1 форма і склад статей фінансової звітності визначаються цим Національним положенням (стандартом) і наводяться у додатках 1 і 2 до цього Національного положення (стандарту). Додаток 1 до Стандарту № 1 передбачає наступні форми фінансової звітності: Форма № 1 «Баланс», Форма № 2 «Звіт про фінансові результати», Форма № 3 «Звіт про рух грошових коштів», Форма № 4 «Звіт про власний капітал». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» надана фінансова звітність у складі: Форма № 1 «Баланс» (файл – «18 S0100115 Ф1. Баланс575818.pdf») та Форма № 2 «Звіт про фінансові результати» (файл – «19 S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах)575819.pdf»). Інші форми фінансової звітності, передбачені Стандартом № 1 у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» відсутні. Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей. Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не виявив вказану невідповідність та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 12.08.2025 16:40 - 27.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2025 16:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановленого порушення у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12.08.2025 року, ID моніторингу: UA-M-2025-07-28-000114
Дата публікації звіту: 13.08.2025 14:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 15.08.2025 08:58

Запити/Пояснення