-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради)
Завершена
1 359 949.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 599.49 UAH
мін. крок: 1% або 13 599.49 UAH
Номер:
b4e2630ff9d742c09604eeeaaf2ea72e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 16:58 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.07.2025 № 79-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.07.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.07.2025 № 79-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-06-18-010052-a 18.06.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «СТК-АГРО», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть», товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг», надання відповіді на вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; надання відповіді на вимогу учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 18.06.2025 № 1/трактор зі змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від 23.06.2025 № 3/трактор (далі – Тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТК-АГРО», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть», товариства з обмеженою відповідальністю «Техноторг», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» (далі – ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2025 № 4/трактор, від 04.07.2025 № 5/трактор, від 09.07.2025 № 7/трактор, від 14.07.2025 № 8/трактор; вимога про усунення порушення UA-2025-06-18-010052-a.a1 та відповідь на неї; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 21.07.2025 № 481; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Відповідно до умов пункту 2.1 Додатку № 2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження»: «На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (далі Стандарт № 1) або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік».
Отже, Замовник встановив чітку вимогу щодо надання фінансової звітності відповідно до Стандарту № 1 без будь-яких умов або обмежень.
Відповідно до пункту 3 Стандарту № 1 форма і склад статей фінансової звітності визначаються цим Національним положенням (стандартом) і наводяться у додатках 1 і 2 до цього Національного положення (стандарту).
Додаток 1 до Стандарту № 1 передбачає наступні форми фінансової звітності: Форма № 1 «Баланс», Форма № 2 «Звіт про фінансові результати», Форма № 3 «Звіт про рух грошових коштів», Форма № 4 «Звіт про власний капітал».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» надана фінансова звітність у складі: Форма № 1 «Баланс» (файл – «18 S0100115 Ф1. Баланс575818.pdf») та Форма № 2 «Звіт про фінансові результати» (файл – «19 S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах)575819.pdf»).
Інші форми фінансової звітності, передбачені Стандартом № 1 у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» відсутні.
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей.
Разом з цим, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не виявив вказану невідповідність та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
12.08.2025 16:40 - 27.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2025 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про вжиття заходів щодо недопущення у подальшому встановленого порушення у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12.08.2025 року, ID моніторингу: UA-M-2025-07-28-000114
Дата публікації звіту:
13.08.2025 14:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
15.08.2025 08:58
Запити/Пояснення
Номер:
6785928ff7374feca1816ab036b86855
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.08.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0050eacef51b4c0cbe000ad35f1bccd4
Назва:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.08.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-06-18-010052-a надає пояснення (інформацію та документи), а саме:
Дата опублікування:
06.08.2025 08:48
Опис:
По пункту 1 запиту щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни на товар (трактори), які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної техніки, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та враховуючи комерційну пропозицію Центру спеціальної техніки «АЛЬФАТЕХ» офіційного дилера сільськогосподарської техніки, зокрема Maxindra (вх.УО №2333 від 29.05.2025 р.) (аналітична інформація про ціни на трактори та комерційна пропозиція додаються).
По пункту 2 запиту про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) оприлюднено на вебсайті управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради за посиланням https://osvita-yu.mk.ua/publichni-zakupivli/4890-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-do-vidkritikh-torgiv-z-osoblivostyami-131.
Копія сторінки вебсайту управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради, де оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) додається.
По пункту 3 запиту про надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Очікувана вартість предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) відповідає загальному розміру бюджетного призначення по КПКВК:0611141.
Окрім того, інформація про джерела фінансування зазначена в річному плані закупівель (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-06-18-011601-a):
- Назва джерела: Місцевий бюджет;
- Сума: 1359949 грн.;
- Опис: спеціальний фонд (бюджет розвитку), рішення сесії Південноукраїнської міської ради від 24.04.2025 №2256, наказ УО ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради від10.06.2025 №469.
По пункту 4 запиту про надання інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Фінансування даної закупівлі здійснювалося не на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
01f8efb4ed21499eba6e9801322e4c0f
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.08.2025 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно з умовами пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: «фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ» подано тільки частину форм, передбачених стандартом, а саме: форму № 1 та форму № 2 Додатку 1 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності».
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ».
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
eb7623e7add3433f81a27bf65bde9f4e
Назва:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.08.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-06-18-010052-a надає пояснення про причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ»
Дата опублікування:
06.08.2025 08:55
Опис:
У пп.2.1 п.2 додатку №2 до тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) в новій редакції, затвердженої уповноваженою особою протоколом від 23.06.2025 року №3/трактор, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», зокрема, на підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік.
Тендерною документацією в новій редакції, затвердженої уповноваженою особою протоколом від 23.06.2025 року №3/трактор було передбачено обов’язок учасника надати фінансову звітність, однак конкретний перелік форм звітності не визначався. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», фінансова звітність складається з певних форм залежно від категорії підприємства.
Основними є:
Баланс (Звіт про фінансовий стан) - Форма № 1
Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) - Форма № 2
Інші форми фінансової звітності надаються підприємствами при поданні повного пакета звітності до Державної податкової служби, але вимога про їх обов’язкове подання у складі тендерної пропозиції Законом не передбачена. Аналогічно за узагальненою практикою рішень Антимонопольного комітету України - якщо у тендерній документації не вказано додаткових або інших форм звітності, учасник вправі надати лише форми №1 та №2 , які підтверджують фінансову спроможність.
27.06.2025 року учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ» у складі тендерної пропозиції на участь у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради), ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-06-18-010052-a, через електронну систему закупівель було завантажено наступні документи, а саме:
- Звіт ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ» про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) Рік 2024 (форма №2) (файл «19 S0100215 Ф2. Звіт про фінансові результати (в тисячах)575819.pdf»;
- Баланс (Звіт про фінансовий стан) ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ» на 31 грудня 2024 р. (Форма №1) (файл «18 S0100115 Ф1. Баланс575818.pdf».
Надана учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ» вищезазначена фінансова звітність у складі тендерної пропозиції відповідає вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Національному положенню (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, а також вимогам замовника, встановленим у пп.2.1 п.2 додатку №2 до тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) в новій редакції, затвердженої уповноваженою особою протоколом від 23.06.2025 року №3/трактор. Завантаження до тендерної пропозиції основних форм фінансової звітності за 2024 рік є достатнім, обґрунтованим та у повному обсязі підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності
Отже, у замовника були відсутні правові підстави розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ».
Номер:
343f49bf85aa40e2a12477e33d81be21
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.08.2025 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно з умовами Додатку 4 до тендерної документації учасники мають надати: «один з наступних документів, що підтверджує відповідність запропонованого трактора вимогам законодавства України:
сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності;
або сертифікат затвердження типу транспортного засобу (механічного транспортного засобу або його складової частини);
або сертифікат затвердження типу одиничного зразка транспортного засобу».
Враховуючи вищевикладене, пропоную перелічити всі документи, із числа зазначених вище, які ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ» надав у складі своєї тендерної пропозиції, а також заначити назву файлу (ів), в яких ці документи перебувають.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
75a63d30334b41b58ea66636e3f73bbb
Назва:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.08.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-06-18-010052-a надає пояснення (документ), а саме:
Дата опублікування:
06.08.2025 08:58
Опис:
У додатку №4 до тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) в новій редакції, затвердженої уповноваженою особою протоколом від 23.06.2025 року №3/трактор, замовником зазначено вимогу до підтвердження відповідності предмета закупівлі, зокрема учасник повинен надати один з наступних документів, що підтверджує відповідність запропонованого трактора вимогам законодавства України:
- сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності;
або сертифікат затвердження типу транспортного засобу (механічного транспортного засобу або його складової частини);
або сертифікат затвердження типу одиничного зразка транспортного засобу.
27.06.2025 року учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ» у складі тендерної пропозиції на участь у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради), ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-06-18-010052-a, через електронну систему закупівель було завантажено митну декларацію №24UA100060200278U2 та сертифікат затвердження типу одиничного зразка транспортного засобу (повнокомплектний транспортний засіб) на транспортний засіб трактор Mahindra 9500 4 WD, номер затвердження типу UA*2012/1367*O*1905 (файл «34 Митна декларація та серт затв типу махиндра 9500.pdf.», стор.6).
Додаток:
1. Копія сертифікату затвердження типу одиничного зразка транспортного засобу (повнокомплектний транспортний засіб) на транспортний засіб трактор Mahindra 9500 4 WD, номер затвердження типу UA*2012/1367*O*1905 – на 1 арк. в 1 прим.