• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт з утеплення фасадів житлової будівлі за адресою: вул.Івана Акінфієва, буд.15 у м. Дніпрі"- заходи з енергозбереження

Завершена

12 907 388.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 129 073.88 UAH
Номер: e016a70dc7474510a927f74cce589f69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.07.2025 16:11 - 09.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 18.07.2025 № 205 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2025 № 205 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2025-06-18-009737-a 18.06.2025 ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК БУДКОМПЛЕКТ ДИЗАЙН» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника зі змінами, затверджена рішеннями уповноваженої особи (протокол від 18.06.2025 № 200, від 19.06.2025 № 204), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «БК БУДКОМПЛЕКТ ДИЗАЙН», вимога про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 04.07.2025 № 226 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, опубліковане 04.07.2025, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 24.07.2025, 28.07.2025 14:30:54, 14:31:30, 04.08.2025, 05.08.2025. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації Замовник визначив, що учасник повинен надати у складі пропозиції документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі, зокрема Довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю із зазначенням в тому числі відомостей про технічний стан матеріально-технічної бази. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БК БУДКОМПЛЕКТ ДИЗАЙН» завантажив Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2025 № 01/05-13 (файл: 13_Матер.-техн. база.pdf 01 липня 2025 20:01), проте інформація щодо відомостей про технічний стан матеріально-технічної бази в зазначеній довідці відсутня, що не відповідає вимозі визначеній в пункті 1 Додатку № 2 тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовник при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БК БУДКОМПЛЕКТ ДИЗАЙН» в порушення пункту 43 Особливостей не виявив невідповідність та не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та документах.
Період усунення порушень: 13.08.2025 17:45 - 28.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2025 17:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звіт у файлі
Дата публікації звіту: 15.08.2025 12:27

Запити/Пояснення