-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекти обладнання систем нагляду та охорони (згідно специфікації)
Завершена
1 630 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 150.00 UAH
Номер:
9a16f17905c9424fa9211e5ffee6f7d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-16-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2025 00:00
Період моніторингу:
21.07.2025 10:27 - 12.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.07.2025 № 205
Дніпро
Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.07.2025 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2025-06-18-008497-a 18.06.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 46 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції учасника - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-06-18-010581-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію на закупівлю послуг затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 18_06-01 тд від 18 червня 2025р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", ФОП Приходько Геннадій Вікторович, протокол (рішення) уповноваженої особи про відхилення пропозиції N 27_06-01 пр від 27.06.2025р., вимогу про усунення невідповідностей, обґрунтування аномально низької ціни, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 03 липня 2025, договір про закупівлю товару від 10.07.2025 №10/07-2, пояснення Замовника надане 24.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 23.07.2025.
Відповідно до пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, Замовником оприлюднено протокольне (рішення) уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" від 27.06.2025р. N 27_06-01пр, зокрема підстави таких відхилень не містять посилання на умови тендерної документації, яким такі тендерні пропозиції не відповідають із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність, а саме «… тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» (код ЄДРПОУ 43599178) не відповідає умовам технічної специфікації. Технічні характеристики шафи металевої (складова комплекту охоронного обладнання з резервним живленням системи нагляду та охорони) не відповідає технічним вимогам Замовника», що є порушенням пункту 46 Особливостей.
В ході моніторингу Замовником надані пояснення з вищезазначеного питання, які не спростовують факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:
08.08.2025 13:03 - 23.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2025 13:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
розглянувши інформацію Держаудитслужби зазначену у висновку до закупівлі (UA-2025-06-18-008497-a), з метою недопущення у подальшому уповноваженими особами підприємства порушення вимог п. 46 Особливостей проведено роз’яснювальну роботу, особисто з Кравченко Наталею, а саме про те що:
- Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Дата публікації звіту:
14.08.2025 14:46
Запити/Пояснення
Номер:
10ee075b321e42f38c6f547e5b3eab0a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2025 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID UA-2025-06-18-008497-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Під час моніторингу проаналізовано протокол(рішення)уповноваженої особи про відхилення пропозиції від 27.06.2025 р. №27_06-01 пр та постало питання надання інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення.
Відповідно до пункту 6 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам визначені у Додатку 3 до тендерної документації.
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", а саме Додаток 3, де зазначені технічні характеристики шафи металевої, невідповідності в умовах технічної специфікації Замовника та пропозиції Учасника не виявлено.
Поясніть невідповідність умов технічної специфікації.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Номер:
358510cdad0141869d945c273908f668
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
24.07.2025 13:38
Опис:
Згідно умов закупівлі та тендерної документації у складі комплекту охоронного обладнання з резервним живленням системи нагляду та охорони присутній товар «Шафа металева для розміщення обладнання з антикорозійним покриттям (порошкове фарбування) 1550*600*250 з отворами, колір RAL7035» з чітко вказаними габаритними розмірами. Запропонований учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" товар «Корпус з монтажною панеллю 1600х700х300 мм (CU3200120410) Тип монтажу: навісний Тип кріплення: настінне Тип виконання: щит навісний Тип дверцят: металеві Наявність замка: є Матеріал виробу: метал Форма: прямокутна Висота: 1600 мм Глибина: 300 мм Ширина: 700 мм Висота: 1600 Вага: 42 кг Колір: світло-сірий» заявленим вимогам не відповіде.
Беручі до уваги, що обладнання, що закуповується планується для встановлення в захисних спорудах цивільного захисту (бомбосховищах), де з конструктивних причин є значні обмеження на розміри приміщень та ширину проходів та коридорів, в умовах закупівлі були вказані максимально допустимі розміри шафи, що у вигляді з відчиненими та зачиненими дверцятами не будуть складати перепон при пересуваннях/евакуації цивільного населення в/з захисних спорудах цивільного захисту. Габаритні розміри товару, запропонованого учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" перевищують вказані в умовах закупівлі, що у випадку встановлення на заплановані об’єкти може привести до негативних наслідків, пов’язаних з нанесенням шкоди життю та здоров’ю громадян, які користуються захисними спорудами цивільного захисту.
Пропозиція учасника ТОВ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» (код ЄДРПОУ 43599178) відхилена відповідно до пп.2 п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.