• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Костюм шахтарський

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.

Завершена

3 100 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер: f56430d43ec046b4b829965ae94e2e1f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-02-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 02.09.2025 14:55 - 24.09.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.09.2025 №213 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 02.09.2025 №213. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-17-013852-a, 17.06.2025. Дані автоматичних індикаторів ризику. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» встановлено порушення норм пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм чинного законодавства та вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), направлені на недопущення у подальшому аналогічних порушень при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-06-17-016927-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 09.07.2025 №598; від 31.07.2025 №648, від 06.08.2025 №667 та від 12.08.2025 №682; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» переможцем процедури закупівлі (скарга UA-2025-06-17-013852-a.a1) та прийняте Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 23.07.2025 №11505-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішення Органу оскарження; тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕКСТИЛЬ-УКРАЇНА» та опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника); тендерну пропозицію ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ», опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» як переможцем тендеру документи; договір від 20.08.2025 №0263; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Проведеним моніторингом встановлено, що 09.07.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.07.2025 №598 про визнання переможцем досліджуваної процедури закупівлі учасника ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» та повідомлення про намір укласти з ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» договір про закупівлю. Водночас, вищевказане рішення Замовника оскаржено учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕКСТИЛЬ-УКРАЇНА» (скарга UA-2025-06-17-013852-a.a1), за результатами розгляду скарги Органом оскарження винесено рішення від 23.07.2025 №11505-р/пк-пз (далі – Рішення №11505-р/пк-пз), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» переможцем процедури закупівлі за ID: UA-2025-06-17-013852-a. Скаржником у скарзі UA-2025-06-17-013852-a.a1 зазначено про ненадання ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» відповідно до вимог абзацу 3 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації засвідчених протоколів випробувань на тканину електронним підписом організації (органу), що видавав данні протоколи та/або завірених організацією (органом), що видавав данні протоколи із зазначенням наступної інформації: слів «Згідно з оригіналом» назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Як зазначено в мотивувальній частині Рішення №11505-р/пк-пз, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» міститься, зокрема протокол випробувань від 26.12.2024№ 6971/24-ВЦ/1, виданий Черкаською філією ДП «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» замовнику - ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» щодо тканини для одягу (артикул 3381, склад Бавовна 80%, ПЕ 20%, партія №2007441 від 27.11.2024, гладкофарбована ВСТ МГ, колір 1131, пофарбування міцне), де зазначено: «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ» та міститься підпис та печатка ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ», однак зазначений протокол не завірений електронним підписом саме організації (органу), що видавав дані протоколи, або не завірений саме організацією (органом), що видавав дані протоколи із зазначенням наступної інформації: слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. При цьому, в мотивувальній частині Рішення №11505-р/пк-пз Органом оскарження зазначено про наявність невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕКСТИЛЬ-УКРАЇНА», визначених пунктом 43 Особливостей №1178, зокрема, саме в частині недотримання вимог щодо завірення документів, які були предметом оскарження, а також зазначено про те, що Замовник, не виявивши наведені невідповідності та не надавши учаснику можливість їх, порушив вимоги пункту 43 Особливостей №1178 та частини дев'ятої статті 26 Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником 31.07.2025 опубліковано інформацію про скасування рішення про визначення переможця ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» та опубліковано протокольне рішення уповноваженої особи від 31.07.2025 №648 щодо повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ». У протокольному рішенні уповноваженої особи від 31.07.2025 №648 наведено інформацію про подання та розгляд Органом оскарження скарги UA-2025-06-17-013852-a.a1 та зазначено, що у відповідності до Рішення №11505-р/пк-пз Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що оскільки протоколи випробувань на тканину відносяться до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовником вимоги пункту 43 Особливостей №1178 в даному випадку не застосовувалися та тендерну пропозицію учасника було відхилено відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Однак, відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Органом оскарження у Рішенні №11505-р/пк-пз не зазначено інформації щодо порушення норм пункту 44 Особливостей №1178, а вказано, що Замовник при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» порушив вимоги саме пункту 43 Особливостей №1178 та частини дев'ятої статті 26 Закону не виявивши наведені у цьому рішенні невідповідності та не надавши учаснику можливість їх виправити, та зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» переможцем процедури закупівлі, а не відхилити таку тендерну пропозицію. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Також, норми пункту 43 Особливостей №1178 передбачають можливість повторного розміщення щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у випадках, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. З врахуванням інформації у Рішенні №11505-р/пк-пз, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» наявні невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 підлягали усуненню. Проте, на порушення норм пункту 43 Особливостей №1178, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності, а натомість, на порушення норм абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ». Слід зазначити, що цінова пропозиція учасника ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» є економічно найвигіднішою (2 639 000,00 грн), та дешевшою ніж пропозиція переможця тендеру ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» (3 050 000,00 грн) на 411 000,00 гривень. Окрім цього, моніторингом встановлено, що учасником-переможцем ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» у складі тендерної пропозиції також надано протокол випробування від 26.12.2024 №6971/24-ВЦ/1 (виданий Черкаською філією ДП «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» замовнику - ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» щодо тканини для одягу: артикул 3381, склад Бавовна 80%, ПЕ 20%, партія №2007441 від 27.11.2024, гладкофарбована ВСТ МГ, колір 1131, пофарбування міцне), на якому зазначено: «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ» та міститься підпис та печатка ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ». Однак, зазначений протокол не завірений електронним підписом саме організації (органу), що видавав дані протоколи, або не завірений саме організацією (органом), що видавав дані протоколи із зазначенням наступної інформації: слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, що не відповідає вимогам підпункту 10.4. пункту 10 (Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) Додатку №1 та пункту 5 Технічного завдання на закупівлю товару до тендерної документації Замовника. Слід зауважити, що при наявності вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» (які є аналогічними невідповідностям у тендерній пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ», що були предметом розгляду скарги UA-2025-06-17-013852-a.a1 Органом оскарження) Замовником не застосовано норми абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» (як було застосовано до ТОВ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ТЕКСТИЛЬ» після винесення Органом оскарження Рішення №11505-р/пк-пз). З врахуванням вищенаведеного, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» були наявні невідповідності, які відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 підлягали усуненню. Проте, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, за наявності вищеописаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «УЛЬТРАСЕЙФЕТІ» Замовником при розгляді тендерної пропозиції вказаного учасника в оприлюдненому в електронній системі закупівель повідомленні з вимогами про усунення невідповідностей не зазначено інформації про наявність невідповідності щодо надання належним чином не завірених протоколів випробувань на тканину, та не надано учаснику можливості виправити таку невідповідність.
Період усунення порушень: 23.09.2025 17:50 - 08.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2025 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень у сфері публічних закупівель Сторони дійшли згоди припинити зобов’язань за договором № 263 від 20.08.2025 року шляхом укладання Додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 01.10.2025 14:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 24.10.2025 20:17

Запити/Пояснення