-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Закупівля здійснюється в рамках інструменту Ukraine Facility
Завершена
1 033 223.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 166.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 166.12 UAH
Номер:
cc0648e0e0c34e8fbf9d0cbd7e4beb6c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 11:01 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.08.2025 № 37-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Сергій КУЛІНІЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедури закупівель» від 11.08.2025 №37-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-06-16-012814-a 16.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ФОП "Комар Ярослав Володимирович", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та Рамковій угоді, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дубеченської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.06.2025 № 4/06 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію єдиного учасника-переможця ФОП "Комар Ярослав Володимирович"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.07.2025 № 1/07; повідомлення про намір укласти договір від 02.07.2025; Договір про закупівлю товарів від 11.07.2025 № 213 (далі – Договір), Додаткову угоду №1 від 28.07.2025, укладених з ФОП "Комар Ярослав Володимирович" на суму 1 018 710,00 грн без ПДВ; пояснення Замовника від 15.08.2025 надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.08.2025.
Період усунення порушень:
29.08.2025 12:53 - 04.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2025 12:53
Запити/Пояснення
Номер:
d9f9a2e128a64bf9bd544ec7781e750e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2025 09:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі телевізійного й аудіовізуального обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-16-012814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e9570a88ec394216bdac549ddd883ab5
Назва:
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-06-16-012814-a
Дата опублікування:
15.08.2025 14:02
Опис:
На виконання Запиту про надання пояснень від 13.08.2025р. від ДАСУ Західний офіс держаудитслужби Управління західного офісу держаудитслужби у Волинській області, у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі телевізійного й аудіовізуального обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-16-012814-a), надаємо такі пояснення з відповідними документальними підтвердженнями.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (інтерактивні панелі) визначено на основі потреб навчальних закладів, стандартів Міністерства освіти і науки України та ринкових консультацій із постачальниками. Очікувана вартість розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості (наказ Мінекономіки № 275 від 18.02.2020) на основі чотирьох комерційних пропозицій від постачальників: ФОП Комар Я.В., ФОП Ревенко Д. М., ФОП Цалко Н.О., ФОП Скринська І.С., отриманих під час ринкових консультацій. Середня ціна склала 1 033 223,00 грн. (один мільйон тридцять три тисячі двісті двадцять три гривні 00 копійок).
Для підтвердження додаємо:
o Додаток 1: Комерційні пропозиції від постачальників.
Оприлюднення обґрунтування
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі забезпечено на офіційному вебсайті Дубечненськох сільської ради за посиланням: https://dubechnenska-gromada.gov.ua/news/1752822326/