• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Завершена

803 814.14 UAH з ПДВ
Номер: cc97d03c2805400a92cb3aac038434a4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 24.06.2025 16:30 - 16.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2025 № 70-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-16-010291-a, 16.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, l.m.karakuts@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення пунктів 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Уманського комунального підприємства «Уманьтеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2025 рік; договір від 16.06.2025 № 019; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; пояснення Замовника, отримане 25.06.2025 через електронну систему закупівель; додаткову угоду № 1 від 26.06.2025 до договору № 019 від 16.06.2025; звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 23 Особливостей Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено таке. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі –послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Згідно з пунктом 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Пунктом 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі наявності передбачених Особливостями підстав. Моніторингом встановлено, що Замовник згідно з договором від 16.06.2025 № 019 придбаває у товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» послуги з теплоізоляції труб на суму 803 814,14 гривень без використання електронної системи закупівель. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 25.06.2025, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі Замовник в електронній системі закупівель 25.06.2025 надав пояснення щодо підстави проведення закупівлі UA-2025-06-16-010291-a без використання електронної системи, а саме: «Закупівля на суму 803 814,14 грн. з ПДВ за кодом 71240000-2 архітектурні,інженерні та планувальні послуги буде скасована, та проведуться відкриті торги з особливостями згідно Закону України..» Отже, Замовник здійснив закупівлю у товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» послуги з теплоізоляції труб без проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями. Відповідно до абзацу третього пункту 17 Особливостей забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями. Враховуючи зазначене вище, Замовник порушив пункти 5, 10, абзац третій пункту 17 в частині відсутності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Відповідно до пункту 21 Особливостей такий договір є нікчемним. Згідно з частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Згідно з додатковою угодою № 1 від 26.06.2025 договір від 16.06.2025 № 019 розірвано.
Період усунення порушень: 04.07.2025 14:53 - 19.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2025 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір УКП "Уманьтеплокомуненерго" з ТОВ Перший Трубний Завод" №019 від 16 червня 2025р. за кодом 71240000-2 архітектурні, інженерні,та планувальні послуги розірвано додатковою угодою №1 від 26 червня 2025р за згодою сторін стаття 6514 Цивільного кодексу України( відсутність коштів підприємства для розрахунку з постачальником),кошти УКП №Уманьтеплокомуненерго" ТОВ "Перший Трубний Завод№ сплачені не були.
Дата публікації звіту: 08.07.2025 11:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір розірвано.
Дата публікації: 08.07.2025 11:38

Запити/Пояснення