• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт нежитлової адміністративної будівлі розташованої за адресою: Харківська область, Харківський район, селище (колишнє смт.) Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, буд.32.Корегування

Завершена

7 401 878.88 UAH з ПДВ
Номер: 8cb5f39ef16c460f90cd38c0cefc2952
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.07.2025 21:35 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ № 216 від 07.07.2025 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 07.07.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 07.07.2025р. № 216 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2025-06-16-004853-a 16.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель​​​​​ Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, n.v.kukuiashna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі) та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Договір про закупівлю робіт від 12.06.2024 № 05-06-01 (далі - Договір), Додаткові угоди №1, 2 від 01.07.2025 до Договору, пояснення та документи Замовника надані 11.07.2025. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 16.06.2025 оприлюднено Договір з додатками, зміни до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF. Отже, Замовником не оприлюднено Договір з додатками та зміни до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) саме у машинозчитувальному форматі, чим недотримано пункт 10 частини першої статті 10 Закону. На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, наступного змісту: « в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами. Замовником оприлюднено договір у форматі PDF у якому можна скопіювати текст та здійснити пошук за ним. Вказаний формат є машинозчитувальним форматом, оскільки містить цифровий текст, який може бути автоматично оброблений. Якщо текст у файлі можна виділити, скопіювати та вставити в інший документ, це означає, що дані у файлі представлені в текстовому форматі, а не як зображення. Машинозчитувальні формати передбачають можливість аналізу та використання інформації без додаткового розпізнавання. Машинозчитуваними форматами вважаються файли, у яких інформація представлена у вигляді структурованих текстових даних, придатних для автоматизованої обробки. PDF-файли, що містять текстову інформацію, відповідають цим критеріям». Однак, пояснення не спростовує факту недотримання вимог законодавства, оскільки Замовником не оприлюднено Договір з додатками та зміни до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), саме, у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 24.07.2025 20:38 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2025 20:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на висновок щодо моніторингу закупівлі UA-2025-06-16-004853-a Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради повідомляє, що на ваш висновок від 24.07.2025 щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової адміністративної будівлі розташованої за адресою: Харківська область, Харківський район, селище (колишнє смт.) Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, буд.32.Корегування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) уповноважена особа зобов’язується здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону (у машинозчитувальному форматі) та недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 28.07.2025 15:48

Запити/Пояснення