• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спеціальний транспортний засіб автомобіль - самоскид (на базі Hyundai EX10) (або еквівалент)

Завершена

3 134 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 673.00 UAH
Номер: c8ae874a62694cedbf4cefc65fdbe8a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-25-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 25.08.2025 17:09 - 16.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 43-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 25.08.2025 № 43-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Андріївська сільська рада Краматорського району Донецької області UA-2025-06-13-007691-a 13.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із внесеними змінами вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із внесеними змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Андріївської сільської рада Краматорського району Донецької області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи № 46 від 13.06.2025 із змінами внесеними протоколом №48 від 20.06.2025, реєстр пропозицій від 26.06.2025, протокол розкриття, тендерні пропозиції: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ЮРОМАШ» (далі - ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «ЮРОМАШ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-РЕГІОН» (далі - ТОВ «АВТО-РЕГІОН»), ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРСАЖ» (далі - ПП «ФОРСАЖ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.06.2025 №49 про відхилення, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.07.2025 №50 про відхилення, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.07.2025 №51 про визнання переможця, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 07.07.2025, договір про закупівлю товару від 15.07.2025 № 10 на суму 3 115 500,00 грн. з ПДВ, пояснення Замовника на запити Управління, надані через електронну систему закупівель від 29.08.2025, від 04.09.2025, від 08.09.2025 та надане пояснення з власної ініціативи замовника від 09.09.2025.
Період усунення порушень: 11.09.2025 16:51 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2025 16:51

Запити/Пояснення