Виконання першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт, а саме: капітальний ремонт третього поверху, підвального приміщення, сходових маршів та сходових майданчиків, центрального входу, запасного входу, із заміною каналізаційних та теплових мереж, системи водопостачання головного лікувального корпусу КНП "Чугуївська центральна лікарня ім. М. І. Кононенка" за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52
Закупівля планується і проводиться Відповідно до п. 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII із змінами внесеними Законом України від 16 серпня 2022 року № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Закон) , з урахуванням вимог п. 10 та п. 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), керуючись ст. 4, ст. 10 та ст.11 Закону
Завершена
29 087 308.80UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 436.54 UAH
Період моніторингу:11.07.2025 23:02 - 02.08.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2025 № 221
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 11.07.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.07.2025 № 221
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10. UA-2025-06-13-005339-a 13.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕГІОНБУД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити інформація про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані Виконавцем для виконання Договору, яка містить ХАРАКТЕРИСТИКИ наступних матеріальних ресурсів: Двері гратчасті металеві, Двері гратчасті металеві з огорожею, Двері з металопластику, Дошки підвіконні, Душовий трап, Плитка керамічна для стін, Плитка керамічна підлоги, а у разі неможливості оприлюднення, припинити виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М. І. Кононенка» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-13-005339-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.06.2025 № 1306/0-УО-вт (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕГІОНБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2025 №67 про визначення ТОВ «ЛЕГІОНБУД» переможцем, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 02.07.2025 № 1306/1-УО-вт; договір про закупівлю робіт від 17.07.2025 №207-07-02 на загальну суму 29 054 064,30 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане 23.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» встановлено наступне.
Вимогами Додатку 7 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу відомість ресурсі; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Поряд з цим, примітками до пункту 3 Додатку 7 до тендерної документації визначено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Однак, учасник надав файл «5.1. Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам -ДЦ_ч.2 (1)», в якому відсутня інформація щодо характеристик окремих матеріальних ресурсів, а саме: Двері гратчасті металеві, Двері гратчасті металеві з огорожею, Двері з металопластику, Дошки підвіконні, Душовий трап, Плитка керамічна для стін, Плитка керамічна підлоги.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 29.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 01.08.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «… в залежності від специфіки виконання робіт з відповідним використанням певних матеріалів, характеристики зазначених матеріальних ресурсів будуть визначені під час виконання робіт за договором, оскільки використання матеріалів з однаковими характеристиками може бути економічно недоцільним. Під час подання своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» було зазначено основні характеристики матеріального ресурсу, а саме матеріал з якого складається матеріальний ресурс, одиниця його виміру, та його кількість…».
Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки вимогами пункту 2 Додатку 7 до тендерної документації обумовлено надання у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Отже, Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «ЛЕГІОНБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:04.08.2025 15:54 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:04.08.2025 15:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що на виконання вимог висновку Північно – східний офіс Держаудитслужби від 04.08.2025 року по моніторингу закупівлі (ID моніторингу: IDмоніторингу: (IDмоніторингу: UA-M-2025-07-11-000066)) між КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» та ТОВ «ЛЕГІОНБУД» було укладено додаткову угоду № 1 від 06.08.2025 року (Додається) згідно з якої сторони дійшли згоди викласти додаток № 4 До договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» в новій редакції, в якій зазначені чіткі Характеристики матеріалів про які йдеться у висновку ДАСУ
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт, а саме: капітальний ремонт третього поверху, підвального приміщення, сходових маршів та сходових майданчиків, центрального входу, запасного входу, із заміною каналізаційних та теплових мереж, системи водопостачання головного лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М. І. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-13-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЛЕГІОНБУД» вимогам тендерної документації встановлено, що пунктом 2 Додатку 7 до тендерної документації обумовлено надання оригіналу або копії посвідчень або витяг/витяги з протоколу/протоколів з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за Формою ІІ (не менше трьох); - посвідчення за посадою (спеціальністю) електромонтажник з допущенням до роботи в електроустановка напругою до та понад 1000В, дійсне на дату подання тендерної пропозиції, та оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду.
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (Додаток 2 до пункту 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), має містити перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилась перевірка знань.
Учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» в тендерній пропозиції надано посвідчення про отримання знань з питань охорони праці в ТОВ «Навчальний центр АВЕРС», а саме:
В яких не міститься перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилась перевірка знань, а саме: Полянський Ю.А. (директор) – посвідчення від 29.09.2023 №5290, Кузьменко Д.О. (інженер з ОП) – посвідчення від 29.09.2023 №5291, Жабокрицький О.І. (виконавець робіт) – посвідчення від 29.09.2023 №5292, Мізін С.В. (виконавець робіт) – посвідчення від 29.09.2023 №5293, Терьохін О.В. (муляр) – посвідчення від 28.03.2025 №13651; Калараш Ліліан (електрогазозварник) – посвідчення від 28.03.202 №13648; Таран А.В. (штукатур) – посвідчення від 28.03.2025 №13655; Луньов О.Л. (опоряджувальник будівельний) – посвідчення від 28.03.20255 №13646.
Також, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» в тендерній пропозиції надано посвідчення про отримання знання з питань:
Спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони праці підчас фарбувальних робіт», НПАОП 24.3-1.18-13 «Правила охорони праці для виробництв лакофарбної промисловості», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»: Пашньова Л.М. (маляр) – посвідчення від 28.03.2025 №№13652, 13653; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»: Таран А.В. (штукатур) – посвідчення від 28.03.2025 №13656; спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 45.2-1.11-97 «Правила безпечного виконання робіт при спорудженні об`єктів з монолітного бетону та залізобетону» : Пономаренко Г.В. (бетоняр) – посвідчення від 28.03.2025 №13643; спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 25.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів», НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»: Калараш Ліліан (електрогазозварник) – посвідчення від 28.03.202 №13649 та від 28.03.2025 № 13650; спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»: Маяков Ю.В. (дорожній робітник) – посвідчення від 28.03.2025 №13657.
Проте, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» в тендерній пропозиції надано лише два посвідчення, які відповідають вимогам ТД, а саме: Полянський М.Ю (монтажник будівельний) і Луньов О.Л. (опоряджувальник будівельний) - навчання пройдено за курсом НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві, ДБН А.3.2-2-2009».
Також, Технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) визначено проведення Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен у кількості 2,11 м² прорізів, тоді як Локальному кошторисі №02-001-002 (пункт 57) вказано кількість 0,0422 100 м² прорізів ( файл -Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам-ДЦ_ч.1.pdf)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
139328
Номер:0105641e59964aa0a5ae731b4515df79
Назва:Відповідь на запит по моніторингу UA-M-2025-07-11-000066
Дата опублікування:23.07.2025 12:15
Автор:КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка"
×
Код ЄДРПОУ:
02002380
Контактна особа:
Дмитро Отченашко +380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net
Адреса:
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:18 липня 2025 року замовнику КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧУГУЇВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ім. М.І. КОНОНЕНКА» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі по тексту КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка») в електронній системі закупівель надійшов Запит від Північно-Східного офісу Держаудитслужби, відповідно до якого потрібно надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Аналізом питання відповідності тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ЛЕГІОНБУД» вимогам тендерної документації встановлено, що пунктом 2 Додатку 7 до тендерної документації обумовлено надання оригіналу або копії посвідчень або витяг/витяги з протоколу/протоколів з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за Формою ІІ (не менше трьох); - посвідчення за посадою (спеціальністю) електромонтажник з допущенням до роботи в електроустановка напругою до та понад 1000В, дійсне на дату подання тендерної пропозиції, та оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду.
Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (Додаток 2 до пункту 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), має містити перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилась перевірка знань.
Учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» в тендерній пропозиції надано посвідчення про отримання знань з питань охорони праці в ТОВ «Навчальний центр АВЕРС», а саме:
В яких не міститься перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилась перевірка знань, а саме: Полянський Ю.А. (директор) – посвідчення від 29.09.2023 №5290, Кузьменко Д.О. (інженер з ОП) – посвідчення від 29.09.2023 №5291, Жабокрицький О.І. (виконавець робіт) – посвідчення від 29.09.2023 №5292, Мізін С.В. (виконавець робіт) – посвідчення від 29.09.2023 №5293, Терьохін О.В. (муляр) – посвідчення від 28.03.2025 №13651; Калараш Ліліан (електрогазозварник) – посвідчення від 28.03.202 №13648; Таран А.В. (штукатур) – посвідчення від 28.03.2025 №13655; Луньов О.Л. (опоряджувальник будівельний) – посвідчення від 28.03.20255 №13646.
Також, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» в тендерній пропозиції надано посвідчення про отримання знання з питань:
Спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони праці підчас фарбувальних робіт», НПАОП 24.3-1.18-13 «Правила охорони праці для виробництв лакофарбної промисловості», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»: Пашньова Л.М. (маляр) – посвідчення від 28.03.2025 №№13652, 13653; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»: Таран А.В. (штукатур) – посвідчення від 28.03.2025 №13656; спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 45.2-1.11-97 «Правила безпечного виконання робіт при спорудженні об`єктів з монолітного бетону та залізобетону» : Пономаренко Г.В. (бетоняр) – посвідчення від 28.03.2025 №13643; спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 25.52-1.31-13 «Правила охорони праці під час зварювання металів», НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»: Калараш Ліліан (електрогазозварник) – посвідчення від 28.03.202 №13649 та від 28.03.2025 № 13650; спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт за курсом НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»: Маяков Ю.В. (дорожній робітник) – посвідчення від 28.03.2025 №13657.
Проте, учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» в тендерній пропозиції надано лише два посвідчення, які відповідають вимогам ТД, а саме: Полянський М.Ю (монтажник будівельний) і Луньов О.Л. (опоряджувальник будівельний) - навчання пройдено за курсом НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві, ДБН А.3.2-2-2009».
Також, Технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) визначено проведення Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен у кількості 2,11 м² прорізів, тоді як Локальному кошторисі №02-001-002 (пункт 57) вказано кількість 0,0422 100 м² прорізів ( файл -Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам-ДЦ_ч.1.pdf).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Враховуючи вищевикладене, на виконання вимог частини 5 статті 8 Закону та з метою усілякого сприяння в проведенні моніторингу
ВИРІШИВ:
1. У відповідь на перше питання Запиту від 18.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-11-000066)
«Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
надати пояснення такого змісту:
З метою Виконання першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт, а саме: капітальний ремонт третього поверху, підвального приміщення, сходових маршів та сходових майданчиків, центрального входу, запасного входу, із заміною каналізаційних та теплових мереж, системи водопостачання головного лікувального корпусу КНП "Чугуївська центральна лікарня ім. М. І. Кононенка" за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52», які постраждали внаслідок ракетного обстрілу 09.09.2022 року в межах чинного законодавства, нашим закладом було укладено Договір від 11.06.2025 року № 85 на виготовлення проєктно-кошторисної документації (далі по тексту ПКД) вищезазначеного об’єкта. Згідно умов даного договору, на підставі завдання на проектування, виконавець розробляє кошторисну документацію з урахуванням Кошторисних норм України, зокрема «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281. Після виготовлення ПКД, виконавцем прєктних робіт було проведено її експертизу і отримано Експертний звіт (позитивний) № 51349 від 12.06.2025 року (додається) встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 року № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України, зокрема «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі фактичних пошкоджень, які КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» зазнало під час ракетного обстрілу 09.09.2022 року, з урахуванням вимог Національної служби здоров’я до якості медичних послуг, які надаються населенню медичними закладами.
Витрати на проведення даної закупівлі передбачені Наказами Чугуївської міської військової адміністрації від 02.05.2025 року № 470 та від 09.07.2025 № 666 «Про внесення змін до Програми розвитку медичної допомоги на території Чугуївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки (зі змінами)».
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі Кошторисної документації затвердженою експертною оцінкою ТОВ «Експертиза МВК№ 51349 від 12.06.2025 року з урахуванням Кошторисних норм України, зокрема Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Крім того, згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України, Комунальне некомерційне підприємство «Чугуївська центральна лікарня ім. М.І. Кононенка» Чугуївської міської ради Харківської області перебуває в статусі ОДЕРЖУВАЧ та на не має в обов’язковому порядку застосовувати вимог постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів», однак незважаючи на це, відповідно до службової записки уповноваженої особи Отченашка Дмитра (додається), на офіційному сайті КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» було розміщено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (посилання https://чугуїв.црл.укр/zakupivli/).
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Категорія Опис
Назва закупівлі Виконання першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт, а саме: капітальний ремонт третього поверху, підвального приміщення, сходових маршів та сходових майданчиків, центрального входу, запасного входу, із заміною каналізаційних та теплових мереж, системи водопостачання головного лікувального корпусу КНП "Чугуївська центральна лікарня ім. М. І. Кононенка" за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52
Ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro UA-2025-06-13-005339-a
ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість предмета закупівлі 29 087 308,80 грн. з ПДВ
Примітки Закупівля планується і проводиться Відповідно до п. 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII із змінами внесеними Законом України від 16 серпня 2022 року № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Закон) , з урахуванням вимог п. 10, та п. 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з урахуванням пункту 3-8 Розділ X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України про публічні закупівлі із змінами внесеними Законом України № 2526-IX від 16.08.2022 «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі", керуючись ст. 4, ст. 10 та ст.11 Закону
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні, якісні, та кількісні характеристик предмета закупівлі зазначено у додатку № 1 до ТД, який в свою чергу було складено на підставі дефектного акту та завдання на проектування
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до Наказу начальника Чугуївської міської військової адміністрації від 02.05.2025 року № 470 та від 09.07.2025 № 666 «Про внесення змін до Програми розвитку медичної допомоги на території Чугуївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки (зі змінами)»
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі Кошторисної документації затвердженою експертною оцінкою ТОВ «Експертиза МВК» № 51349 від 12.06.2025 року з урахуванням Кошторисних норм України, зокрема Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Дата оголошення закупівлі 13.06.2024
2. У відповідь на питання друге та третє Запиту від 18.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-11-000066):
надати пояснення такого змісту:
вимогам тендерної документації , а саме пунктом 2 Додатку 7 до тендерної документації вимагалось виключно наступне:
- Оригінали або копії посвідчень або Витяг/витяги з протоколу/протоколів з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами), у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблиці за Формою ІІ (не менше трьох);
Охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження здоров'я і працездатності людини в процесі трудової діяльності.
Основними нормативно-правовими актами з охорони праці в Україні є: Закон України "Про охорону праці", Кодекс законів про працю України, Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування", а також численні підзаконні акти, такі як НПАОП (Нормативно-правові акти з охорони праці) та інші.
Основні нормативно-правові акти:
• Закон України "Про охорону праці"
Цей закон є основоположним і визначає основні принципи, правові та організаційні засади реалізації державної політики у сфері охорони праці.
• Кодекс законів про працю України
згідно з профспілковим сайтом education.profiteh.kiev.ua. Містить норми, що регулюють трудові відносини, включаючи питання охорони праці.
• Закон України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування"
згідно з профспілковим сайтом education.profiteh.kiev.ua. Регулює питання соціального захисту працівників, в тому числі у разі настання нещасних випадків на виробництві.
• НПАОП (Нормативно-правові акти з охорони праці)
Це підзаконні акти, які встановлюють конкретні вимоги з безпеки та гігієни праці для певних видів діяльності та професій.
Інші важливі документи: Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та та Перелік робіт з підвищеною небезпекою.
НАКАЗОМ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ 26.01.2005 № 15 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511) зі змінами – затверджено Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) та Перелік робіт з підвищеною небезпекою.
Зайшовши на сайт https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05#Text – одразу можна побачити, про що це НАКАЗ 15, а саме: Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) та Переліку робіт з підвищеною небезпекою...
НПАОП 0.00-4.12-05 це Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
НПАОП розшифровується як Нормативно-правові акти з охорони праці.
Це документи, які містять правила, норми, регламенти, положення, стандарти та інструкції, обов'язкові для виконання у сфері охорони праці. Вони визначають вимоги щодо безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, спрямовані на захист життя та здоров'я працівників під час трудової діяльності.
Ще раз наголошуємо - Питання охорони праці регулюються Законом України «Про охорону праці» (далі Закон) та Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (Типове положення)
Стаття 18. Закону - «Навчання з питань охорони праці» передбачає що Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається Типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами) затверджено ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ І ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ
Розділ 1. Загальні положення
1.1. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
1.2. Типове положення спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій.
Базовим документам який вказує на проходження працівником навчання та перевірки знань з питань охорони праці, згідно Типового положення - є Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, де назва нормативних правових документів має бути вказана ПОВНІСТЮ!
У Посвідченні допускається скорочена назва основних нормативних документів, за якими проводиться перевірка знань. Тобто НПАОП за яким проводилося навчання.
НАГОЛОШУЄМО, що НПАОП- це скорочена назва нормативних правових документів які вказані у ДОДАТКУ 4!
Згідно пункту 5.1. частини 5. Типового положення Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб здійснюється наступним чином:
5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Якщо розглянути Додаток 4 до пункту 5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці- то в ньому відсутні будь які скорочення!
Тема 1. Законодавство України про охорону праці. Основні положення Закону України "Про охорону праці", "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування" та взаємозв'язок з іншими Законами України. Законодавство України про працю.
Тема 2. Організація роботи з охорони праці.
Тема 3. Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист.
Тема 4. Пожежна безпека.
Тема 5. Електробезпека.
Тема 6. Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика професійних отруєнь і захворювань.
Тема 7. Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку.
Тема 8. Психосоціальна підтримка та перша психологічна допомога на робочому місці.
Тема 9. Управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій.
Тема 10. Безпека праці в галузі.
ВСІ ЦІ ТЕМИ ВІДНОСЯТСЯ ДО НПАОП 0.00-4.12-05!!!!!
Також хочемо зазначити, що у Типовому положенні не роз’яснено порядок заповнення графи «Перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань» форми Протоколу, тобто не встановлено обов’язковості визначення окремих розділів НПАОП, але й не заборонено їх зазначати.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» надані посвідчення про отримання знань з питань охорони праці в ТОВ «Навчальний центр АВЕРС», а саме:
- Полянський Ю.А. (директор) – посвідчення від 29.09.2023 №5290,
- Кузьменко Д.О. (інженер з ОП) – посвідчення від 29.09.2023 №5291,
- Жабокрицький О.І. (виконавець робіт) – посвідчення від 29.09.2023 №5292,
- Мізін С.В. (виконавець робіт) – посвідчення від 29.09.2023 №5293,
Ці посвідчення видані відповідно до Типового положення на основі Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 29 вересня № 839-23.
Витяг з Протоколу № 839-23 засідання комісії з перевірки з питань охорони праці – надано учасником у складі тендерної пропозиції. У Витягі, згідно Типового положення, вказано що перевірка знань посадових осіб та працівників здійснена з питань чинного Законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпека праці в галузі. Тобто НПАОП 0.00-4.12-05. Все ж те саме зазначено і у Посвідченнях, які надані учасником у складі тендерної пропозиції.
Тим самим Учасник виконав вимоги зазначені пунктом 2 Додатку 7 до тендерної документації у повному обсязі.
У відповідь на другу частину другого питання запиту від 18.07.2025 року стосовно того, що Технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) визначено проведення Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен у кількості 2,11 м² прорізів, тоді як Локальному кошторисі №02-001-002 (пункт 57) вказано кількість 0,0422 100 м² прорізів ( файл -Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам-ДЦ_ч.1.pdf) повідомляємо:
Технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено наступне:
Розділ Технічної специфікації - Сходовий марш Л-1 та
Розділ Технічної специфікації - Сходовий марш Л-2.
Розділ Технічної специфікації - Сходовий марш Л-1 відноситься до Локального кошторису на будівельні роботи № 02-001-002 на Сходовий марш Л-1.
п.157 Технічної специфікації вказується на Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен у кількості 4,22 м2 прорізів.
Даному пункту відповідає в п. 57 локального кошторису № 02-001-002 визначено Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен у кількості 4,22 м2 ( а саме: 2 шт - Двері протипожежні металеві однополотні, 2070х1020 )
Розділ Технічної специфікації - Сходовий марш Л-2 відноситься до Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-003 на Сходовий марш Л-2.
п.219 Технічної специфікації вказується на Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен у кількості 2,11 м2 прорізів.
Даному пункту відповідає в п. 57 локального кошторису № 02-001-003 визначено Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен у кількості 2,11 м2 ( а саме: 1 шт - Двері протипожежні металеві однополотні, 2070х1020 )
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт, а саме: капітальний ремонт третього поверху, підвального приміщення, сходових маршів та сходових майданчиків, центрального входу, запасного входу, із заміною каналізаційних та теплових мереж, системи водопостачання головного лікувального корпусу КНП «Чугуївська центральна лікарня ім. М. І. Кононенка» за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-13-005339-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
2. Вимогами Додатку 7 до ТД передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен НАДАТИ: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу відомість ресурсі; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Поряд з цим, примітками визначено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (З ХАРАКТЕРИСТИКАМИ), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції:
Однак, учасник надав файл «5.1. Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам -ДЦ_ч.2 (1)», в якому відсутня інформація щодо характеристик окремих матеріальних ресурсів, а саме: Двері гратчасті металеві, Двері гратчасті металеві з огорожею, Двері з металопластику, Дошки підвіконні, Душовий трап, Плитка керамічна для стін, Плитка керамічна підлоги.
Надати пояснення щодо невиявлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
140061
Номер:ca4383dbf166455fa9be3301d55e6992
Назва:Відповідь на другий запит ДАСУ
Дата опублікування:01.08.2025 14:13
Автор:КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка"
×
Код ЄДРПОУ:
02002380
Контактна особа:
Дмитро Отченашко +380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net
Адреса:
63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:
1. У відповідь на перше питання Запиту від 29.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-11-000066):
«Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.»
надати пояснення такого змісту:
Фінансування закупівлі «Виконання першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт, а саме: капітальний ремонт третього поверху, підвального приміщення, сходових маршів та сходових майданчиків, центрального входу, запасного входу, із заміною каналізаційних та теплових мереж, системи водопостачання головного лікувального корпусу КНП "Чугуївська центральна лікарня ім. М. І. Кононенка" за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52» (ID закупівлі UA-2025-06-13-005339-a) за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» НЕ ЗДІЙСНЮВАЛОСЬ в межах виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility
2. У відповідь на питання друге Запиту від 29.07.2025 року по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-07-11-000066):
надати пояснення такого змісту:
Характеристика ресурсу - це опис його властивостей, особливостей та показників, що визначають його придатність для певних цілей або використання. Іншими словами, це опис того, що являє собою ресурс, які його основні параметри та як його можна використовувати.
Додатком 1 до ТД встановлено обовязок учасника надаи лиcт- гapaнтiю пpo вiдпoвiднicть нeoбхiдним тeхнiчним, якicним тa кiлькicним хapaктepиcтикaм пpeдмeтa зaкупiвлi, в якoму учacник гapaнтує зaмoвнику нaдaння poбiт якicнo, у кiлькocтi тa тepмiни вcтaнoвлeнi зaмoвникoм, a тaкoж гapaнтує, щo будiвeльнi мaтepiaли тa виpoби, вiд яких зaлeжить якicть будiвeльнoї пpoдукцiї, будe вiдпoвiдaти вимoгaм пpoeктiв, ДБН, ДCТУ тa iншим нopмaтивнo-пpaвoвим aктaм у cфepi будiвництвa. Гapaнтiйний лиcт пoвинeн мicтити унiкaльний нoмep oгoлoшeння пpo пpoвeдeння пpoцeдуpи зaкупiвлi, пpиcвoєнoгo eлeктpoннoю cиcтeмoю зaкупiвeль щoдo якoї пoдaєтьcя тeндepнa пpoпoзицiя
На виконання зазначеної вимоги ТД Учасник надав файл «5.3. Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам -ДЦ_ч.4.pdf», в якому наявний лист Вих. No 17 від 24.06.2025 р. , де зазначено: «ТОВ «ЛЕГІОНБУД також гарантує, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно- правовим актам усфері будівництва».
Враховуючи, що вимогами Додатку 1 до ТД не передбачено конкретних характеристик на зазначені матеріальні ресурси, Учасником було подано тендерну пропозицію у відповідності до технічного завдання.
Таким чином, в залежності від специфіки виконання робіт з відповідним використанням певних матеріалів, характеристики зазначених матеріальних ресурсів будуть визначені під час виконання робіт за договором, оскільки використання матеріалів з однаковими характеристиками може бути економічно недоцільним.
Під час подання своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» було зазначено основні характеристики матеріального ресурсу, а саме матеріал з якого складається матеріальний ресурс, одиниця його виміру, та його кількість
Таким чином, Учасник викоав всі вимоги ТД, а тому у Замовника були відсутні підстави для відхилення такої тендерної пропозиції або надання йому 24 годин на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції