• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання першочергових (невідкладних) аварійно-відновлювальних робіт, а саме: капітальний ремонт третього поверху, підвального приміщення, сходових маршів та сходових майданчиків, центрального входу, запасного входу, із заміною каналізаційних та теплових мереж, системи водопостачання головного лікувального корпусу КНП "Чугуївська центральна лікарня ім. М. І. Кононенка" за адресою: 63503, Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 52

Закупівля планується і проводиться Відповідно до п. 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII із змінами внесеними Законом України від 16 серпня 2022 року № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Закон) , з урахуванням вимог п. 10 та п. 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), керуючись ст. 4, ст. 10 та ст.11 Закону

Завершена

29 087 308.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 436.54 UAH
Номер: 96934b8b62c2479884f8c9af57b11575
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-11-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.07.2025 23:02 - 02.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2025 № 221 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 11.07.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2025 № 221 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10. UA-2025-06-13-005339-a 13.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, a.a.klymenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕГІОНБУД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує оприлюднити інформація про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані Виконавцем для виконання Договору, яка містить ХАРАКТЕРИСТИКИ наступних матеріальних ресурсів: Двері гратчасті металеві, Двері гратчасті металеві з огорожею, Двері з металопластику, Дошки підвіконні, Душовий трап, Плитка керамічна для стін, Плитка керамічна підлоги, а у разі неможливості оприлюднення, припинити виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М. І. Кононенка» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-13-005339-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.06.2025 № 1306/0-УО-вт (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕГІОНБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2025 №67 про визначення ТОВ «ЛЕГІОНБУД» переможцем, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 02.07.2025 № 1306/1-УО-вт; договір про закупівлю робіт від 17.07.2025 №207-07-02 на загальну суму 29 054 064,30 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане 23.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕГІОНБУД» встановлено наступне. Вимогами Додатку 7 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу відомість ресурсі; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Поряд з цим, примітками до пункту 3 Додатку 7 до тендерної документації визначено, що у документах, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Однак, учасник надав файл «5.1. Інформація та документи що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам -ДЦ_ч.2 (1)», в якому відсутня інформація щодо характеристик окремих матеріальних ресурсів, а саме: Двері гратчасті металеві, Двері гратчасті металеві з огорожею, Двері з металопластику, Дошки підвіконні, Душовий трап, Плитка керамічна для стін, Плитка керамічна підлоги. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 29.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 01.08.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «… в залежності від специфіки виконання робіт з відповідним використанням певних матеріалів, характеристики зазначених матеріальних ресурсів будуть визначені під час виконання робіт за договором, оскільки використання матеріалів з однаковими характеристиками може бути економічно недоцільним. Під час подання своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ЛЕГІОНБУД» було зазначено основні характеристики матеріального ресурсу, а саме матеріал з якого складається матеріальний ресурс, одиниця його виміру, та його кількість…». Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушень, оскільки вимогами пункту 2 Додатку 7 до тендерної документації обумовлено надання у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Отже, Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «ЛЕГІОНБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 04.08.2025 15:54 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2025 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що на виконання вимог висновку Північно – східний офіс Держаудитслужби від 04.08.2025 року по моніторингу закупівлі (ID моніторингу: IDмоніторингу: (IDмоніторингу: UA-M-2025-07-11-000066)) між КНП «Чугуївська ЦЛ ім. М.І. Кононенка» та ТОВ «ЛЕГІОНБУД» було укладено додаткову угоду № 1 від 06.08.2025 року (Додається) згідно з якої сторони дійшли згоди викласти додаток № 4 До договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» в новій редакції, в якій зазначені чіткі Характеристики матеріалів про які йдеться у висновку ДАСУ
Дата публікації звіту: 07.08.2025 15:22

Запити/Пояснення