Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Зарічна від буд. № 25 до буд. № 47 в с. Малі Кошарища Житомирського району Житомирської області
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
Завершена
2 579 312.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 896.56 UAH
Період моніторингу:08.08.2025 16:34 - 30.08.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Н А К А З
08.08.2025
№ 77-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2025 № 77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-06-12-011753-a._Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА», ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» та ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.06.2025 № 96, тендерні пропозиції учасників ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА», ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» та ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 04.07.2025 № 112, від 11.07.2025 № 125 та від 18.07.2025 № 138, вимога про усунення невідповідностей 16.07.2025, повідомлення про намір укласти договір від 18.07.2025, договір підряду від 01.08.2025 № 183, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 15.08.2025.
Період усунення порушень:18.08.2025 10:51 - 22.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:18.08.2025 10:51
Запити/Пояснення
140972
Номер:caed7a0c585242318ac82840ccca9dd8
Назва:Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:12.08.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:16.08.2025 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 41) 242-08-14 a.l.flora@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Глибочицькою сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Зарічна від буд. № 25 до буд. № 47 в с. Малі Кошарища Житомирського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-011753-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
2) Прошу надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, аналіз цін на матеріали тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3) Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до проекту, то читати його разом з виразом «або еквівалент». Таке посилання необхідно для надання повної та достовірної інформації учасникам щодо технічних характеристик та властивостей матеріалів, виробів і комплектів, устаткування тощо (надалі – матеріали), які необхідні для належного виконання робіт та встановлені проектно-кошторисною документацією для збереження якісних характеристик та технологій.
У зв’язку з викладеним прошу надати проектно-кошторисну документацію (інвесторську), на підставі якої Замовником визначено якісні та технічні характеристики предмета закупівлі.
4) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
5) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
141279
Номер:e299317397154855b9252b692140ed5b
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:15.08.2025 12:37
Автор:Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
×
Код ЄДРПОУ:
04348289
Контактна особа:
Катерина Кручок +380412406015 406009@ukr.net
Адреса:
12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Зарічна від буд. № 25 до буд. № 47 в с. Малі Кошарища Житомирського району Житомирської області» код за ДК 021:2015: «45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-12-011753-a) на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та, виходячи зі змісту запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень, надаємо пояснення (інформацію, документи) такого змісту:
1. Щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) повідомляємо наступне: джерелом фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету Глибочицької сільської територіальної громади на 2025 рік. Фінансування об’єкту капітального ремонту заплановано за кодом типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету». На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Рішення №3 другого пленарного засідання сімдесят третьої сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 30 грудня 2024 року «Про бюджет Глибочицької сільської територіальної громади на 2025 рік. Код бюджету 0654400000» та Додаток №5 до рішення Глибочицької сільської ради Про бюджет Глибочицької сільської територіальної громади на 2025 рік №3 від 30.12.2024 року (зазначені документи додаються до пояснень як Додатки 1 і 2 відповідно).
2. Щодо надання інформації та відповідних документів (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, аналіз цін на матеріали тощо) на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне: обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також необхідні матеріали) здійснено відповідно до проектно - кошторисної документації, яка розроблена у відповідності з вимогами:
ДБН В.2.3. – 4:2015 «Автомобільні дороги»;
ДБН В.2.3. – 5: 2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;
ДБН В.2.3-26-2010 «Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування»;
ДБН Б.2.2. – 12: 2019 «Планування і забудова територій»;
ДСТУ Б В.2.7-210:2010 «Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт. Технічні умови»;
ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови»;
ДСТУ Б.В.2.7 - 119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»;
ДСТУ Б.А.2.4. - 29:2008 «Автомобільні дороги. Земляне полотно і дорожній одяг»;
ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»
та пройшла в установленому чинним законодавством порядку експертизу, по якій отримано позитивний експертний звіт, затверджений філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області (сканкопія експертного звіту від 23 грудня 2024 року №06-0261/01-24 додається до цього пояснення як Додаток 3). Вищезазначена проектно-кошторисна документація по об’єкту затверджена рішенням першого пленарного засідання сімдесят третьої сесії восьмого скликання Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області від 24 грудня 2024 року №27 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Зарічна від буд. № 25 до буд. № 47 в с. Малі Кошарища Житомирського району Житомирської області» (сканкопія рішення додається до цього пояснення як Додаток 4). Розрахунок очікуваної вартості по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Зарічна від буд. № 25 до буд. № 47 в с. Малі Кошарища Житомирського району Житомирської області» було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи інформацію зведеного кошторисного розрахунку розробленої та затвердженої проектної документації по об’єкту (сканкопія зведеного кошторисного розрахунку додається до цього пояснення як Додаток 5).
3.Щодо надання проектно-кошторисної документації (інвесторської), на підставі якої Замовником визначено якісні та технічні характеристики предмета закупівлі повідомляємо наступне: Робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Зарічна від буд. № 25 до буд. № 47 в с. Малі Кошарища Житомирського району Житомирської області» Том 1 Загальна пояснювальна записка. Робочі креслення комплекту АД. 69/2024-ПЗ.АД та Том 2 Зведений кошторисний розрахунок. Об’єктні та локальні кошторисні розрахунки. Відомість ресурсів до локальних кошторисів. 69/2024-К долучені до даного пояснення у форматі .pdf двома файлами з відповідними назвами Том 1 та Том 2 (як Додатки 6 і 7 відповідно).
4. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710 повідомляємо наступне: на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області (https://glybochytsia-rada.gov.ua/) за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04348289/47f6a7efdb668f96aae019d3b5310904.docx (сканкопія вищезазначеного обгрунтування додається до цього пояснення як Додаток 8).
5. Щодо надання інформації чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення) повідомляємо наступне: під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» були встановлені формальні (несуттєві) помилки. Рішення про віднесення допущених учасником помилок до формальних (несуттєвих) оформлене протоколом уповноваженої особи №137 від 18 липня 2025 року, сканкопія якого додається до цього пояснення як Додаток 9, та який містить перелік та опис формальних (несуттєвих) помилок.
Додатки:
Додаток 1 – сканкопія Рішення Про бюджет Глибочицької СТГ на 2025рік;
Додаток 2 – сканкопія Додатку 5 до Рішення Про бюджет Глибочицької СТГ на 2025рік;
Додаток 3 - сканкопія експертного звіту від 23 грудня 2024 року №06-0261/01-24;
Додаток 4 - сканкопія рішення сесії від 24 грудня 2024 року №27;
Додаток 5 - сканкопія зведеного кошторисного розрахунку по об’єкту;
Додаток 6 – Том 1;
Додаток 7 – Том 2;
Додаток 8 - сканкопія обгрунтування на виконання Постанови №710;
Додаток 9 - сканкопія протоколу уповноваженої особи від 18 липня 2025 року №137