-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області
Завершена
2 233 505.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 200.00 UAH
Номер:
8088bcf77a18483b9f1954920422eff0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-27-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2019 00:00
Період моніторингу:
27.02.2019 17:41 - 22.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2019 № 6-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.02.2019 №6-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-09-28-000282-c від 28.09.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання складання та затвердження тендерної документації установлено порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозицій КП «ПРОМЖИТЛОБУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену на засіданні тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (далі – Замовник) протоколом тендерного комітету від 28.09.2018 № 113 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію колективного підприємства «ПРОМЖИТЛОБУД» м.Володимир-Волинський (далі – КП «ПРОМЖИТЛОБУД»); тендерну пропозицію приватного підприємства «НОВА АРКАДА» (далі – ПП «НОВА АРКАДА»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2018 №114 та від 23.10.2018 №116; повідомлення про намір укласти договір; договір будівельного підряду від 08.11.2018 №11ВТ.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що в тендерна документація Замовника не містить інформацію про необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію на капітальний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради Волинської області на 6-му мікрорайоні, 1 в м. Нововолинську Волинської області, чим не дотримано пункт 3 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу закупівлі встановлено, що згідно з протоколом від 22.10.2018 №114 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції КП «ПРОМЖИТЛОБУД» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: в порушення підпункту 11 параграфу «Примітки» Розділу ІІІ тендерної документації (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також відбиток печатки (у разі наявності)), в тендерній пропозиції учасника КП «ПРОМЖИТЛОБУД» подано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не завірену згідно вимог тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозицій КП «ПРОМЖИТЛОБУД» встановлено, що
КП «ПРОМЖИТЛОБУД» надано отриманий в електронному вигляді повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, який відповідає підпункту 1.6.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: витяг з ЄДР містить усі пункти, номер та дату видачі (від 21.09.2018 №100445480) та поданий з накладанням діючого електронно-цифрового підпису КП «ПРОМЖИТЛОБУД».
Вимогами підпункту 1.6.1 Розділу ІІІ тендерної документації не передбачено, що витяг має бути копією та містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також відбиток печатки (у разі наявності)).
Крім того, частиною першою статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про реєстрацію) встановлено, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) є відкритими і загальнодоступними.
Також, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 №466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців» виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перервірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію КП «ПРОМЖИТЛОБУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав договір будівельного підряду від 08.11.2018 №11ВТ з ПП «НОВА АОРКАДА» вартістю 2 197 155,60 гривні.
Період усунення порушень:
13.03.2019 15:53 - 28.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2019 15:53
Оскарження висновку в суді
Опис:
Наданий Учасником КП «ПРОМЖИТЛОБУД» повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не є оригіналом, отриманим в електронному вигляді, оскільки оригінал видається у текстовому форматі. Учасником було скопійовано оригінал та подано копію у форматі PDF, яку Учасник не завірив відповідно до вимог Тендерної документації Закупівлі.
Вимогами підпункту 1.6.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Закупівлі не передбачено, що витяг має бути копією, проте, оскільки Учасник надав копію з оригіналу у форматі PDF, така копія повинна була бути завіреною згідно параграфу 11 «Примітки» Розділу ІІІ Тендерної документації Закупівлі (Усі копії документів, що входять до складу пропозиції Учасника, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (підписом Учасника – фізичної особи) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відмітки «Згідно з оригіналом», а також відбиток печатки (у разі наявності).
Частина перша статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та пункт 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 №466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців», на яку посилається Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, встановлюють вимоги щодо оригіналів документів, а не до копій, тому в даному контексті посилання на вищезазначені законні та нормативно-правові акти не є обґрунтованим.
Виходячи із зазначеного вище, Замовником відхилено тендерну пропозицію КП «ПРОМЖИТЛОБУД» у повній відповідності до вимог, визначених у частині першій статті 30 Закону та у відповідності із вимогами Тендерної документації Закупівлі.
Дата публікації:
14.03.2019 12:00