• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Листи волокнистоцементні хвилясті ; Профнастил ПК 35; Руберойд; Цементно-піщана суміш ; Піна монтажна ; Цегла червона рядова (код ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали)

Завершена

3 018 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 090.00 UAH
Номер: 3688010b023048bbad9c91702f7ca2dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-07-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.07.2025 21:38 - 29.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ № 216 від 07.07.2025 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 07.07.2025 року. ​ Начальник Станіслав КОСІНОВ ​Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 07.07.2025р. № 216 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-06-12-006049-a 12.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель​​​​​ Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, n.v.kukuiashna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» встановлено порушення пункту 43, абзацу другого підпункту 2, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦБУД" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 33-01-25 від 12.06.2025, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням № 33-03-25 від 17.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС" (далі – ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 24.06.2025 року № 33-04-25, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 24.06.2025 року, Договір № КБ0107/3-25 від 01.07.2025 року (далі - Договір), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.07.2025 та 21.07.2025 року (далі – Пояснення). Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС" установлено наступне. 1. Відповідно до пункту 5.8.2 Додатку 3 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиці» (далі — Додаток 3) тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надання Довідки з обслуговуючого банку про те, що рахунки Учасника не перебувають під арештом і за ним не рахується прострочена заборгованість по кредитах перед банком, яка видана не раніше дати публікації закупівлі. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» надано Довідку з банку, яка видана 03.06.2025, що відбулось раніше дати публікації закупівлі та не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 08.07.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 11.07.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Умовами тендерной документаціі передбачено банківську гарантию. У разі, якщо рахунки участника, на момент подання тендерной пропозиціі, заходяться під арештом, або є просрочена забогованість по кредитам перед банківською установою, офорлення гарантіі банку неможливо. У подальшому до складу тендерной документаціі буде внесено зміни». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог тендерної документації, оскільки, Замовником самостійно встановлено вимогу про надання Довідки з обслуговуючого банку, яка отримана не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель Отже, Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.   2. Відповідно до таблиці з інформацією про технічні характеристики передбаченої в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі — Додаток 2) до тендерної документації, Учасником заповнюється стовпчик 6 із зазначенням характеристики продукції, яка буде постачатися Учасником, а саме назва продукції, характеристика продукції, найменування виробника, країна походження, торгова марка за наявності. При цьому, Учасником ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» не зазначено країну походження в позиціях 1-5 таблиці. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, щодо зазначеної невідповідності Замовник 11.07.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Країна похождения за цим пунктом визначена у технічних документах, які надані у складі тендерної пропозиціі: сертифікат відповідності – виробник Украйна». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог тендерної документації, оскільки, Замовником самостійно встановлено вимогу про зазначення в таблиці з інформацією про технічні характеристики країни походження товару. Отже, Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. 3. Відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації учасник у складі пропозиції на підтвердження відповідності запропонованої продукції (Піна монтажна) вимогам щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повинен надати Паспорт якості або сертифікат якості, діючий на дату подання тендерної пропозиціі; Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, з посиланням на об’єкт експертизи, діючий на дату подання тендерної пропозицій; Сертифікат вимірювальних можливостей виробника, діючий на дату подання тендерних пропозицій з додатком. Відповідно до позиції 7 «Піна монтажна» таблиці з інформацією про технічні характеристики Додатку 2 тендерної документації, наданої ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» зазначено, що виробником товару є ТОВ ІІ "ХЕНКЕЛЬ БАУТЕХНІК, країна походження товару є Україна. При цьому, згідно відомостей наведених у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який надано у складі тендерної пропозиції учасника, заявником якої є ТОВ ІІ "ХЕНКЕЛЬ БАУТЕХНІК, виробником товару зазначено "Henkel Balti Operations OU", Savi 12, EE-80010 Pärnu, Estonia, з країною походження — Естонія. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, щодо зазначеної невідповідності Замовник 11.07.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Компанія Henkel має виробництва по всьому світу. Представником в Україні торгової марки Henkel є ТОВ з Іноземними Інвестиціями ХЕНКЕЛЬ БАУТЕХНІК (УКРАЇНА)". Тому у висновку СЕС замовником експертизи являється ТОВ з ІІ "ХЕНКЕЛЬ БАУТЕХНІК (УКРАЇНА)"». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог тендерної документації, оскільки, у складі тендерної пропозиції не надано Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на піну монтажну, що є предметом закупівлі, виробником товару якої є ТОВ ІІ "ХЕНКЕЛЬ БАУТЕХНІК та країна походження -Україна, про що зазначено в таблиці з інформацією про технічні характеристики, яка надана у складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС». Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір. 4. Відповідно до умов Додатку 4 «Перелік документів та інформації, які подаються переможцем закупівлі» (далі — Додаток №4) до тендерної документації, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Переможець надає Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель. ​ Оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено 12.06.2025 року. При цьому переможцем ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» надано зазначений витяг, який отримано 02.06.2025, що відбулось раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю та не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 08.07.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 11.07.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...Термін дії витягу про несудимість, який видається Міністерством внутрішніх справ України, не встановлено законодавством. Витяг відображає інформацію про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність судимості на момент його формування. Хоча законодавчо термін дії не обмежений, деякі організації можуть вимагати, щоб витяг був виданий нещодавно (наприклад, 30 днів тому для України та 90 днів для використання за кордоном). У подальшому до складу тендерной документаціі буде внесено зміни». Однак, пояснення Замовника не спростовує порушення абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей, оскільки Замовником самостійно встановлено вимогу до надання Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а саме: «отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель».  Окрім цього, п. 3 Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, затвердженої Замовником містить, умови відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме: у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і12 пункту 47 цих особливостей. Отже, в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС» у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і12 пункту 47 цих особливостей та укладено з договір. Під час проведення моніторінгу, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю та надано інформацію та документи, які підтверджують виконання зобов’язань за Договором № КБ 0107/3-25 від 01.07.2025 обома сторонами.
Період усунення порушень: 24.07.2025 20:39 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2025 20:39

Запити/Пояснення