-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
Інженерно-консультаційні послуги на об'єкті "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу "Чугуївський ліцей № 8" Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Червономанєжна, 18"
Завершена
3 009 728.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 048.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 048.64 UAH
Номер:
5b50c0819ad446ffa93a996a209e4804
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-26-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2025 00:00
Період моніторингу:
26.08.2025 17:42 - 17.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2025 № 251
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2025 № 251
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2025-06-11-013585-a 11.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 16,17 Рамкової угоди.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей становлено порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує:
здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 16, 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю;
вжити заходи щодо недопущення установлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення,
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХОДА, Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 № 155; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.06.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 01.07.2025 № 172 про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ»; повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2025; договір про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві від 14.07.2025 № 6-25/IK (далі- Договір №6-25/IK); додаткова угода від 08.08.2025 № 1до Договору № 6-25/IK; додаткова угода від 28.08.2025 № 2 до Договору №6-25/IK; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.09.2025, 05.09.2025, 09.09.2025 (далі – Пояснення).
Моніторингом питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено наступне.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода.
Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, зазначеної у річному плані Замовника на 2025 рік, закупівля за номером ID UA-2025-06-11-013585-a здійснювалась за кодом класифікації видатків ТПКВКМБ: 7368 – Виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів, План України : 7.12. Забезпечення доступу до безпечної та якісної освти.
Враховуючи зазначене, на закупівлю за номером ID UA-2025-06-11-013585-a поширюються умови Рамкової угоди.
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (Проєкт_договору_ІК_2.docx) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 16, 17 Рамкової угоди.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Абзацом десятим пункту 28 Особливостей (в редакції змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 05.07.2024 № 782, внесено зміни в Особливості, що набрали чинності з 09.07.2024) визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
При цьому, Тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Так, Замовник передбачив Додаток 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (далі – Додаток) (файл ТД_Чугуїв_Червономанєжна_18_IK.docх).
Так, пунктами 1 та 2 цього Додатку відповідно визначені, зокрема: «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"», «Інші документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» )(файл ТД_Чугуїв_Червономанєжна_18_IK.docх).
Одночасно, пунктом 3 цього Додатку визначені, зокрема: «Документи, які повинен надати переможець процедури закупівлі»)(файл ТД_Чугуїв_Червономанєжна_18_IK.docх).
Отже, в порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить окремих додатків до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 29.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник оприлюднив пояснення від 03.09.2025 зокрема наступного змісту: «...Тендерна документація відповідає вимогам Закону України з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), в частині викладення окремих переліків документів, які надаються учасником та переможцем.».
Також, Замовник оприлюднив додаткові пояснення від 09.09.2025 зокрема наступного змісту: «…Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Зазначеним абзацом Особливості були доповнені Постановою КМУ від 05.07.2024 № 782. Зазначена редакція норми не містить імперативної вказівки щодо викладення переліків саме у двох окремих додатках. На відміну від редакції затвердженої постановою КМУ від 01.09.2025 № 1067 " Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття."
Оскільки процедури закупівлі була розпочата до 01.09.2025, то вимога щодо наявності саме двох окремих додатків є неправомірною.»
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей, оскільки тендерна документація по закупівлі, інформація щодо якої оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-11-013585-а, не містить окремих додатків до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ» встановлено наступне.
3гідно підпункту 7.2. пункту 7 Розділу І. Загальні положення Тендерної документації Замовник зазначив, зокрема: «2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.».
Учасником ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ» у складі тендерної пропозиції надані наступні документи:
- сканкопія документу Трудовая книжка (документ видано на ім’я Сукесов Андрій Едуардович, дата заповнення 01.06.1997 ), і при цьому сторінки 1,2,3 не супроводжуються перекладом українською мовою, відсутній переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають небхідні знання та досвід, Сукесов Андрій Едуардович є директором/керівником проектів (файл інф. та докум, що підтв.відпов.уч-ка кваліф.критеріям.pdf);
- сканкопія документу Трудовая книжка ((с вкладышем), дата видачі 16.09.1965), (документ видано на ім’я Палей Анатолий Вульфович), не супроводжується перекладом українською мовою, відсутній переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають небхідні знання та досвід, Палєй Анатолій Вульфович є керівником проектів (працівник, що працює за підставі цивільно-правових угод)(файл інф. та докум, що підтв.відпов.уч-ка кваліф.критеріям.pdf).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 29.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник оприлюднив пояснення від 03.09.2025 зокрема наступного змісту: «..Надані учасником ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ» відповідають вимогам тендерної документації з урахуванням Порядку ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання й облік установлений постановою Кабінету Міністрів України "Про трудові книжки працівників" від 27.04.1993 р. № 301 та Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці, Міністерства юстиції та Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. № 58.».
Таким чином, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
16.09.2025 18:23 - 01.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2025 18:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт
Дата публікації звіту:
23.09.2025 08:30
Запити/Пояснення
Номер:
be162ae80ffe4b7eafc9bbb4fe09ee36
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2025 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Інженерно-консультаційні послуги на об'єкті «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Чугуївський ліцей № 8» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Червономанєжна, 18» (ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва), очікуваною вартістю 3 009 728,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-013585-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної до-кументації вимогам Закону з урахуванням Особливостей здійснення публіч-них закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей Тендерна документа-ція повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
При цьому, Тендерна документація, яку затверджено протокольним рі-шенням Уповноваженої особи від 11.06.2025 № 155 (далі- Тендерна документація), не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Так, Замовник передбачив Додаток 2 до Тендерної документації «ПЕ-РЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (далі – Додаток).
Так, пунктами 1 та 2 цього Додатку відповідно визначені, зокрема: «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"», «Інші документи, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції».
Одночасно, пунктом 3 цього Додатку визначені, зокрема: «Документи, які повинен надати переможець процедури закупівлі».
Надати пояснення щодо причин складання тендерної документації з по-рушенням вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
3. Надати інформацію щодо виконання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
4. 3гідно підпункту 7.2. пункту 7 Розділу І. Загальні положення Тен-дерної документації Замовник зазначив, зокрема: «2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної про-позиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж україн-ська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українсь-кою мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.».
Учасником ТОВ «ОРБІС ІНЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ» у складі тендерної пропозиції надані наступні документи:
- сканкопія документу Трудовая книжка (документ видано на ім’я Су-кесов Андрій Едуардович, дата заповнення 01.06.1997 ), і при цьому сторінки 1,2,3 не супроводжуються перекладом українською мовою, відсутній переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають небхідні знання та досвід, Сукесов Андрій Едуардович є директором/керівником проектів (файл інф. та докум, що підтв.відпов.уч-ка кваліф.критеріям.pdf);
- сканкопія документу Трудовая книжка ((с вкладышем), дата видачі 16.09.1965), (документ видано на ім’я Палей Анатолий Вульфович), не супроводжується перекладом українською мовою, відсутній переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізова-ний у встановленому законодавством України порядку. Згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають небхідні знання та досвід, Палєй Ана-толій Вульфович є керівником проектів (працівник, що працює за підставі цивільно-правових угод)(файл інф. та докум, що підтв.відпов.уч-ка кваліф.критеріям.pdf).
Як Замовник перевірив виконання учасником ТОВ "ОРБІС ІН-ЖЕНІРІНГ ПРОДЖЕКТ" вимог згідно підпункту 7.2. пункту 7 Розділу І. Загальні положення Тендерної документації .
5.Згідно підпункту 5.2. пункту 5 Тендерної документації для підтвер-дження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно з п. 1.3 цієї документації всі документи, передбачені Додатком 2 до Тендерної документації.
Згідно підпункту 1.1.3.1. пункту 1.1.3 «Вимоги до обов'язкової наявності працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх роботи» Тендерної документації передбачено, що керівник проектів – досвід роботи на керівних посадах у сфері будівництва не менше 5 років.
У якості документального підтвердження учасник надає сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій наказів про призначення на ро-боту/трудової книжки/довідки з місця роботи; довідку у довільній формі з переліком проектів із посиланням на ідентифікатор закупівлі в системі електронних закупівель або інші документи які підтверджують досвід ро-боти.
Згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки щодо досвіду роботи від 23.06.2025 № 2306/23-04, а саме щодо досвіду роботи Сукесова Андрія Едуардовича, у переліку проектів із посиланням на ідентифікатор закупівлі в системі електронних закупівель зазначено номер ID UA-2021-06-02-010434-b. За даними системи електронних закупівель за номером ID UA-2021-06-02-010434-b, предмет закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення Печенізького дошкільного навчального закладу (ясла – садка) № 1 за адресою: вул. Б. Хмельницького, 10 смт Печеніги, Печенізького району Харківської області» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СК СТС» (код ЄДРПОУ 39503652) оприлюднено наказ №86-к від 22.06.2015 «Про переведення на посаду директора ТОВ «СК СТС», згідно якого Сукесова Андрія Едуардовича переведено з посади заступника директора на посаду директора ТОВ «СК СТС» з 22.06.2015 року (файл Копії Наказу про признач.директора та Протоколу.pdf).
При цьому, згідно даних сканкопії документу Трудовая книжка, який видано на на ім’я Сукесов Андрій Едуардович, з 01.04.2015 по 31.05.2023 працював на посаді майстра будівельної дільниці. Так, згідно даних записей №№№ 6,7,8 сканкопії документу Трудовая книжка, який видано на ім’я Сукесов Андрій Едуардович (оприлюднена у складі тендерної пропозиції за номером ID UА-2025-06-11-013585-a), Сукесов Андрій Едуардович згідно наказу ТОВ «СК СТС» від 01.04.2015 № 24-1 прийнят на посаду майстра будівельної дільниці, згідно наказу від 31.05.2023 № 28-к звільнений з посади майстра будівельної дільниці за власним бажанням, і лише згідно наказу №29-к від 31.05.2023 з 01.06.2023 прийнят на посаду директора ТОВ «СК СТС».
Надати пояснення з приводу вищезазначених невідповідностей, так як Замовник передбачив згідно підпункту 1.1.3.1. пункту 1.1.3 «Вимоги до обов'язкової наявності працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх ро-боти» Тендерної документації чітку вимогу щодо ПІДТВЕДЖЕННЯ досвіду роботи на керівних посадах у сфері будівництва не менше 5 років.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e76ded0789e2417ea301eb1afa1e0c84
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2025 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Інженерно-консультаційні послуги на об'єкті «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Комунального закладу «Чугуївський ліцей № 8» Чугуївської міської ради Харківської області за адресою: 63503, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Червономанєжна, 18» (ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва), очікуваною вартістю 3 009 728,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-013585-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункт статті 2, пункт 11 статті 9, частина перша та друга статті 3, частина перша статті 5, пункти 3 та 8 статті 5, підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7, пункт 1 статті 16, пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди.
2. Надати пояснення, яким чином за результатами процедури закупівлі на етапі укладання договору Замовником дотримано вимоги частини першої та другої статті 3, частини першої статті 5, пунктів 3 та 8 статті 5, підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16, пункту 1 статті 17 Рамкової Угоди?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
803d8e506d424c0fa8dcf999b077d955
Назва:
Додаткові пояснення
Дата опублікування:
09.09.2025 08:20
Опис:
Додаткові пояснення
Номер:
40b23ac543764f319b99171794a8605a
Назва:
Запит
Дата опублікування:
18.09.2025 14:10
Опис:
Запит
Номер:
1b11922faec24b23b08c26528c9f5828
Назва:
Роз'яснення щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-06-11-013585-a
Дата опублікування:
24.09.2025 09:59
Опис:
Північно-східний офіс Держаудитслужби (далі – Офіс) розглянув Ваше звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, та повідомляє наступне.
За результатами моніторингу процедури публічної закупівлі Офіс склав висновок, опублікований в електронній системі закупівель 16.09.2025, в якому під час аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 16, 17 Рамкової Угоди.
Зазначаємо, що Рамкова Угода між Україною та Європейським Союзом підписана з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Держаудитслужбу згідно з Постановою Кабінету України від 15.11.2024 № 1318 визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів
Відповідно до вимог ст. 16 Рамкової угоди та підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 , «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Порядок моніторингу) Україна повинна забезпечити розміщення у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми.