• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонтні хомути

Завершена

649 460.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 494.60 UAH
Номер: 8fc28a6d1ebe4013bfbe9d3a3ea01ff1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-25-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.07.2025 21:54 - 16.08.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2025 №238 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.07.2025 № 238 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13 UA-2025-06-11-012311-a 11.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ТЕХНОПРИВОД», ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ», ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі–Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ТЕХНОПРИВОД», ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ», ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-06-11-012311-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 11.06.2025р. №1806 зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи протоколи від 17 червня 2025р. № 3506, від 23 червня 2025р. № 4606; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.06.2025 року; тендерну пропозицію ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.06.2025; протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ " ТЕХНОПРИВОД" від 04.07.2025р.; протокол відхилення тендерної пропозиції ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" від 04.07.2025р.; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ» від 09 липня 2025 року; протокол №1807; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 09.07.2025 року, Договір про закупівлю від 22.07.2025 року №119-7-ПЦ-25 (далі – Договір), на загальну суму 410 000,00 грн.; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 07.08.2025 21:29 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2025 21:29

Запити/Пояснення