-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонтні хомути
Завершена
649 460.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 494.60 UAH
мін. крок: 1% або 6 494.60 UAH
Номер:
8fc28a6d1ebe4013bfbe9d3a3ea01ff1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-25-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2025 00:00
Період моніторингу:
25.07.2025 21:54 - 16.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2025 №238
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.07.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2025 № 238
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2025-06-11-012311-a 11.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ТЕХНОПРИВОД», ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ», ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі–Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ТЕХНОПРИВОД», ПП «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ», ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-06-11-012311-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 11.06.2025р. №1806 зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи протоколи від 17 червня 2025р. № 3506, від 23 червня 2025р. № 4606; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.06.2025 року; тендерну пропозицію ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.06.2025; протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ " ТЕХНОПРИВОД" від 04.07.2025р.; протокол відхилення тендерної пропозиції ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" від 04.07.2025р.; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ФОП «ГЕРАСИМЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ» від 09 липня 2025 року; протокол №1807; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 09.07.2025 року, Договір про закупівлю від 22.07.2025 року №119-7-ПЦ-25 (далі – Договір), на загальну суму 410 000,00 грн.; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
07.08.2025 21:29 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2025 21:29
Запити/Пояснення
Номер:
2a9d9c40fdff44e0bd2b07b68c5ca4bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2025 21:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-012311-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно з підпунктом 11.2 пункту 11 Додатку №4 до тендерної документації, якщо Учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, він повинен надати копію сертифікату офіційного дилера від виробника Товару, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним товару, надати назву файлу та номер сторінки документу щодо виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0e7f2d5ee48f41e0b93864e8adcab8fc
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
04.08.2025 15:36
Опис:
Комунальне підприємство « Харківводоканал» (надалі – Замовник) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію та документи) по моніторингу процедури публічної закупівлі Ремонтні хомути (ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2025-07-25-000020).
1. Визначення розміру очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Розмір очікуваної вартості визначено підрозділом-ініціатором закупівлі КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» шляхом отримання відповідей від учасників ринку на запити цінових пропозицій щодо предмета закупівлі, як середнє арифметичне значення трьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі додаються). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені в Додатку №2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. Кількісні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до виробничих потреб структурних підрозділів КП «Харківводоканал» для проведення ремонтних робіт мереж водопостачання.
2. На виконання вимоги, що викладена в підпункті 11.2 пункту 11 Додатку №4 до тендерної документації, Учасник надав файл Право на реалізацію запропонованої продукції.pdf.