• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі з виконанням заходів з енергозбереження, за адресою: вул. Лугова, 4, с.Наталине, Берестинський район, Харківська область

Завершена

2 219 793.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 098.97 UAH
Номер: 7b025d2b46e44760b2e282e0bb71d780
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-11-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.07.2025 23:03 - 02.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2025 № 221 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 11.07.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ ​Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 11.07.2025 № 221 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-06-11-012150-a 11.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель​​​​​ Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, n.v.kukuiashna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД.РЕМ.АРК" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 71 від 11.06.2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД.РЕМ.АРК" (далі – ТОВ "БУД.РЕМ.АРК", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 01.07.2025 №78, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 01.07.2025 року, Договір № 282/25 від 08.07.2025 року (далі - Договір), пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.07.2025 року (далі – Пояснення). 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі "БУД.РЕМ.АРК" встановлено наступне. Відповідно до умов Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі — Додаток 2) тендерної документації, проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (враховані в очікуваній вартості). Учасник обов’язково повинен передбачити у складі договірної ціни, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. При цьому, за даними наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД.РЕМ.АРК" договірної ціни не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 16.07.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 21.07.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «У межах проведення процедури відкритих торгів Замовником у тендерній документації (Додаток 2) дійсно було передбачено, що учасник має передбачити у складі договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Разом з тим, у проектно-кошторисній документації, яка була затверджена до моменту проведення закупівлі та пройшла експертизу у встановленому порядку, відповідна стаття витрат на інфляційні процеси не була передбачена окремим рядком у складі кошторисних розрахунків. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД.РЕМ.АРК» у розділі «Договірна ціна» у відповідному рядку (графі), що стосується інфляційних витрат, був поставлений прочерк, тобто відображено відсутність у складі вартості інфляційної складової. Під час розгляду пропозиції Учасника така особливість не була кваліфікована Замовником як невідповідність вимогам тендерної документації, оскільки: • у проектно-кошторисній документації, інфляційні витрати окремо не передбачались; • у тендерній документації не була чітко визначена мінімально допустима сума або спосіб обчислення інфляційної складової; • загальна кошторисна вартість, запропонована учасником, відповідала очікуваній вартості закупівлі та не виходила за межі технічної частини проекту. Таким чином, прочерк у графі інфляційних витрат був розцінений як такий, що не суперечить загальній структурі кошторису та не впливає на якість чи повноту надання робіт, а також не призводить до спотворення результатів тендеру». ​Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог тендерної документації, оскільки, Замовником самостійно встановлено вимогу, щодо обов’язковості врахування у складі договірної ціни, саме коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. При цьому, Замовником зазначено, що ці кошти враховані в очікуваній вартості. ​ Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУД.РЕМ.АРК", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір. Крім того, відповідно до пункту 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиці» тендерної документації, до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови: Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281); Об’єктні кошториси та локальні кошториси; Прямі витрати та загальновиробничі витрати; Розрахунок адміністративних витрат; Розрахунок прибутку; Календарний графік виконання робіт (складається подекадно (10 днів) з урахуванням обсягів запланованих робіт та їх кошторисної вартості у відповідності до розрахунку ціни, наданої Учасником тендерної пропозиції). У разі невідповідності інформації, зазначеної у вищевказаних документах нормам Настанови з визначення вартості будівництва та технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, пропозиція буде відхилена Замовником згідно з абзацом 2 пп. 2 пункту 44 Особливостей. Згідно з даними позиції 27 Технічного завдання, наведеного в Додатку №2 тендерної документації, у колонці найменування робіт і витрат передбачено «Готування важких кладкових цементно-вапняних розчинів, марка 50» - 0,436 *100 м куб. Однак, згідно даних локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД.РЕМ.АРК", вид робіт «Готування важких кладкових цементно-вапняних розчинів, марка 50» складає 0,00436 * 100 м куб, що не відповідає вимогам Технічного завдання, наведеного в Додатку №2 тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 16.07.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 21.07.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «... У складі тендерної документації Замовником було надано технічне завдання, в якому в позиції 27 зазначено: «Готування важких кладкових цементно-вапняних розчинів, марка 50» — 0,436 × 100 м³. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД.РЕМ.АРК» надано локальні кошториси, в яких вказано інший обсяг по цій самій позиції — 0,00436 × 100 м³. При розгляді тендерної пропозиції учасника, Замовником не було виявлено даної розбіжності між технічним завданням та локальним кошторисом. У подальшому ця розбіжність не була ідентифікована як порушення, оскільки обсяги робіт були прийняті як сформовані на підставі проектної документації, яку учасник використовував для розрахунку ціни. Разом з тим, тендерною документацією дійсно було передбачено, що учасник має дотримуватись обсягів робіт, передбачених технічним завданням. Враховуючи це, зазначена розбіжність мала бути виявлена на етапі розгляду пропозиції. Також хочемо звернути увагу, що на момент надання пояснень роботи за договором не розпочаті та відповідні акти виконаних робіт не оформлювались.». Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУД.РЕМ.АРК", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 24.07.2025 20:38 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2025 20:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наталинською сільською радою були прийняті всі зауваження Північно-східного офісу Держаудитслужби та усунуто виявлені порушення шляхом розірвання договору. Відповідну додаткову угоду №1 до договору № 282/25 від 08.07.2025 року оприлюднено 29.07.2025 року, в якій підтверджено припинення зобов’язань за договором між Наталинською сільською радою та ТОВ «БУД.РЕМ.АРК». На підтвердження про виконання зобов’язань Північно-східного офісу Держаудитслужби надаються скан-копії наступних документів, а саме: додаткова угода № 1 від 29.07. 2025 року та звіт про виконання договору про закупівлю. Таким чином, Наталинська сільська рада у повному обсязі виконала обов’язки, покладені на неї Північно-східним офісом Держаудитслужби.
Дата публікації звіту: 29.07.2025 10:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір № 282/25 від 08.07.2025 р. розірвано
Дата публікації: 30.07.2025 17:19

Запити/Пояснення