• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», Код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» (44245 «Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова») Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії

Завершена

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Номер: 65ac5b73660543369b35ef6a4975d46b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-11-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.07.2025 23:04 - 02.08.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2025 № 221 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 11.07.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.07.2025 № 221 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9. UA-2025-06-11-008344-a 11.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, a.a.klymenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерної пропозиції ХФ ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП»; відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська стоматологічна поліклініка № 1» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-11-008344-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 № 60 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію Харківської філії ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» МАГАЗИН «МЕДТЕХНІКА» (далі – ХФ ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2025 №67 про визначення ХФ ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» переможцем; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 19.06.2025; договір від 26.06.2025 №26.06 на загальну суму 2 680 650,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані 23.07.2025 та 29.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 04.08.2025 15:55 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2025 15:55

Запити/Пояснення