-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», Код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» (44245 «Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова») Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії
Завершена
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.00 UAH
Номер:
65ac5b73660543369b35ef6a4975d46b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-11-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2025 00:00
Період моніторингу:
11.07.2025 23:04 - 02.08.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2025 № 221
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 11.07.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.07.2025 № 221
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2025-06-11-008344-a 11.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерної пропозиції ХФ ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП»; відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська стоматологічна поліклініка № 1» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-11-008344-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2025 № 60 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій, тендерну пропозицію Харківської філії ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» МАГАЗИН «МЕДТЕХНІКА» (далі – ХФ ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2025 №67 про визначення ХФ ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» переможцем; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 19.06.2025; договір від 26.06.2025 №26.06 на загальну суму 2 680 650,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані 23.07.2025 та 29.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.08.2025 15:55 - 08.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2025 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
da2d02a17a22470e9eaedc683770424d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2025 19:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», Код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» (44245 «Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова») Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-008344-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Вимогам пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації обумовлено, що товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Таблиці відповідності (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації.
Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Таблиці відповідності (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій.
Проте, учасником Харківська філія ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» МАГАЗИН «МЕДТЕХНІКА» не підтверджена відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Таблиці відповідності (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, а саме: підпункт 1.6. Пакет 3D програм для зйомки; підпункт 1.7 Функція автоматичного фокусування для панорамних програм; підпункт 1.8 Можливість вибору розміру пацієнта 2 D та 3D програм, варіантів не менше 5; підпункт 1.9 Можливість вибору роздільної здатності тривимірних зображень, варіантів не менше 5; підпункт 1.10 Режим 3D зйомки з роздільною здатністю 75 мкм для ендодонтії; підпункт 1.12 Можливість вибору режиму зйомки з низькою дозою опромінення, при якому значення експозиції автоматично змінюються відповідно до обраного розміру пацієнта та роздільної здатності зображення; підпункт 1.17 Можливість проведення зйомки для сидячих пацієнтів, в інвалідних візках; підпункт 1.19 Скануючи цефалостат з розміром зображення від 18х18 см до 30х27 см).
Надати прояснення де саме підтверджено відповідність, враховуючи що на сторінка, на які посилається учасник Харківська філія ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» МАГАЗИН «МЕДТЕХНІКА» в таблиці інформація відсутня.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
68c294e70dac4f01a77d0a5f87b4919a
Назва:
Шановні представники Північно-східного офісу Держаудитслужби! На ваш запит від 18.07.2025р. щодо проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», Код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» (44245
Дата опублікування:
23.07.2025 16:29
Номер:
92168a3f6ef44cc9a8f9500c123cffc8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2025 21:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», Код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» (44245 «Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова») Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-11-008344-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Вимогам пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації обумовлено, що товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Таблиці відповідності (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації.
Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Таблиці відповідності (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій.
Надати назву файлу та номер сторінки документу, завантаженого учасником Харківська філія ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» МАГАЗИН «МЕДТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності дистанційної технічної підтримки, вказаної в підпункті 4.6 пункту 4 Таблиці відповідності Додатку 3 до тендерної документації.
Надати пояснення де саме підтверджено відповідність, враховуючи що в гарантійних листах відповідності МТВ, на які посилається учасник Харківська філія ТОВ «МЕДМАРКЕТ РІТЕЙЛ ГРУП» МАГАЗИН «МЕДТЕХНІКА» в таблиці інформація відсутня.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b6011fc1c16a4d1d8ba520e3ea85f285
Назва:
Шановні представники Північно-східного офісу Держаудитслужби! На ваш запит від 24.07.2025 р., щодо проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (номер UA-2025-06-11-008344-a)
Дата опублікування:
29.07.2025 16:11