• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

469 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 347.10 UAH
Номер: ffc78082a8064ca1ac558fbfa8b8ca8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-28-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 29.07.2025 09:33 - 20.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 51-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-11-006045-a 11.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, t.v.krasilnikova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «Систематика Україна» встановлено недотримання вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, питання розгляду пропозицій учасників ТОВ «КСА 7» та ТОВ «Компаком», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), а також вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості № 1275), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Війської частини А7047 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.06.2025 № б/н), запитання до закупівлі датою подання: 11.06.2025, датою відповіді: 12.06.2025, вимога про усунення порушення від учасника ТОВ «КСА7» датою подання: 24.06.2025 та датою відповіді Замовника 25.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій ТОВ «КСА 7», ТОВ «Компаком», ТОВ «Систематика Україна», протокол уповноваженої особи від 21.06.2025 № б/н щодо відхилення учасників ТОВ «КСА 7», ТОВ «Компаком» та визначення переможця ТОВ «Систематика Україна», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.06.2025, договір про закупівлю товарів від 30.06.2025 № 290, укладений Замовником з ТОВ «Систематика Україна» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 30.06.2025, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 07.08.2025. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції встановлено наступне. Так, згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником здійснено зазначену закупівлю шляхом проведення спрощеної закупівлі у відповідності до вимог статті 14 Закону з урахуванням Особливостей. Крім цього, в ході моніторингу встановлено, що пропозиція ТОВ «Систематика Україна» не відповідала умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі з огляду на наступне. Відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником зазначено технічні характеристики закупівлі, а саме: Автоматизоване робоче місце в складі: корпус Vinga CS213B; процесор INTEL Core™ i7 12700F (BX8071512700F); материнська плата MSI PRO B760M-P;накопичувач SSD M.2 2280 1TB Kingston (SNV3S/1000G); відеокарта GIGABYTE GeForce RTX3060 8Gb GAMING OC (GV-N3060GAMING OC-8GD); блок живлення Chieftec 750W (GDP-750C); модуль пам'яті для комп'ютера DDR5 64GB (2x32GB) 6000 MHz Viper Venom Patriot (PVV564G600C36K); комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580 AKGK); Bluetooth-адаптер TP-Link UB500, Win Pro 11 64B UKR 1pk DVD (FQC-10557), Монітор 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI. На вимогу пункту 12 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником ТОВ «Систематика Україна» надано порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі від 18.06.2025 №18/06/25-18 (назва файлу: 14) Порівняльна таблиця.pdf), в якій зазначено найменування товару Учасника, а саме: Автоматизоване робоче місце (персональний комп’ютер) UNICORE «6045-a» y складі: системний блок UNICORE (i7 12700F/ B760/ DDR5 64GB/ SSD 1TB/RTX3060 8Gb/ 750W/ Winl IPro); комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580-AKGK); Bluetooth-aдаптер TP-Link UB500; Win Pro 11 64B UKR Ipk DVD (FQC-10557) y складі системного блоку; Moniiop 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI, які частково та не в повній мірі відповідають встановленим Замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі автоматизованого робочого місця. Так, відповідно до статті 13 Закону передбачено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Тобто спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, в розумінні Закону. Зважаючи на викладене вище, порядок проведення спрощених закупівель не передбачає можливості розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, проте Замовником, після виявлення невідповідностей у документах не відхилено пропозицію учасника ТОВ «Систематика Україна», чим порушено пункт 1 частини 13 статті 14 Закону. Натомість, Замовником опубліковано протокол уповноваженої особи від 21.06.2025 № б/н про визначення ТОВ «Систематика Україна» переможцем закупівлі та опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.06.2025. Замовником укладено з ТОВ «Систематика Україна» договір від 30.06.2025 № 290 строком дії до 31.12.2025. та поставкою товару не пізніше 30.07.2025. В ході моніторингу, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору 01.08.2025.
Період усунення порушень: 12.08.2025 16:50 - 27.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2025 16:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведена роз’яснювальна бесіда з відповідальними особами за проведення закупівлі та службою ініціатором. В подальшій роботі будуть враховані зазначені зауваження та посилений контроль за недопущенням порушень. Закупівлі товарів проводяться згідно вимог до предмета закупівлі та в подальшій роботі служба ініціатор зобов’язується чітко вказувати технічні характеристики до предмета закупівлі та вказувати можливість придбання аналогів та еквівалентів товару. Особи відповідальні за закупівлі товарів, робіт і послуг будуть проходити навчання з закупівельної діяльності для більш компетентної роботи за даним напрямком діяльності
Дата публікації звіту: 15.08.2025 11:08

Запити/Пояснення