-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
469 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 347.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 347.10 UAH
Номер:
ffc78082a8064ca1ac558fbfa8b8ca8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
29.07.2025 09:33 - 20.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.07.2025 № 51-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-11-006045-a 11.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «Систематика Україна» встановлено недотримання вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, питання розгляду пропозицій учасників ТОВ «КСА 7» та ТОВ «Компаком», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), а також вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості № 1275), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Війської частини А7047 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.06.2025 № б/н), запитання до закупівлі датою подання: 11.06.2025, датою відповіді: 12.06.2025, вимога про усунення порушення від учасника ТОВ «КСА7» датою подання: 24.06.2025 та датою відповіді Замовника 25.06.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій ТОВ «КСА 7», ТОВ «Компаком», ТОВ «Систематика Україна», протокол уповноваженої особи від 21.06.2025 № б/н щодо відхилення учасників ТОВ «КСА 7», ТОВ «Компаком» та визначення переможця ТОВ «Систематика Україна», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.06.2025, договір про закупівлю товарів від 30.06.2025 № 290, укладений Замовником з ТОВ «Систематика Україна» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 30.06.2025, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 07.08.2025.
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції встановлено наступне.
Так, згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником здійснено зазначену закупівлю шляхом проведення спрощеної закупівлі у відповідності до вимог статті 14 Закону з урахуванням Особливостей.
Крім цього, в ході моніторингу встановлено, що пропозиція ТОВ «Систематика Україна» не відповідала умовам, визначеним Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі з огляду на наступне.
Відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником зазначено технічні характеристики закупівлі, а саме: Автоматизоване робоче місце в складі: корпус Vinga CS213B; процесор INTEL Core™ i7 12700F (BX8071512700F); материнська плата MSI PRO B760M-P;накопичувач SSD M.2 2280 1TB Kingston (SNV3S/1000G); відеокарта GIGABYTE GeForce RTX3060 8Gb GAMING OC (GV-N3060GAMING OC-8GD); блок живлення Chieftec 750W (GDP-750C); модуль пам'яті для комп'ютера DDR5 64GB (2x32GB) 6000 MHz Viper Venom Patriot (PVV564G600C36K); комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580 AKGK); Bluetooth-адаптер TP-Link UB500, Win Pro 11 64B UKR 1pk DVD (FQC-10557), Монітор 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI.
На вимогу пункту 12 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником ТОВ «Систематика Україна» надано порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі від 18.06.2025 №18/06/25-18 (назва файлу: 14) Порівняльна таблиця.pdf), в якій зазначено найменування товару Учасника, а саме: Автоматизоване робоче місце (персональний комп’ютер) UNICORE «6045-a» y складі: системний блок UNICORE (i7 12700F/ B760/ DDR5 64GB/ SSD 1TB/RTX3060 8Gb/ 750W/ Winl IPro); комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580-AKGK); Bluetooth-aдаптер TP-Link UB500; Win Pro 11 64B UKR Ipk DVD (FQC-10557) y складі системного блоку; Moniiop 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI, які частково та не в повній мірі відповідають встановленим Замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі автоматизованого робочого місця.
Так, відповідно до статті 13 Закону передбачено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Тобто спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, в розумінні Закону.
Зважаючи на викладене вище, порядок проведення спрощених закупівель не передбачає можливості розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, проте Замовником, після виявлення невідповідностей у документах не відхилено пропозицію учасника ТОВ «Систематика Україна», чим порушено пункт 1 частини 13 статті 14 Закону.
Натомість, Замовником опубліковано протокол уповноваженої особи від 21.06.2025 № б/н про визначення ТОВ «Систематика Україна» переможцем закупівлі та опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.06.2025. Замовником укладено з ТОВ «Систематика Україна» договір від 30.06.2025 № 290 строком дії до 31.12.2025. та поставкою товару не пізніше 30.07.2025.
В ході моніторингу, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору 01.08.2025.
Період усунення порушень:
12.08.2025 16:50 - 27.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2025 16:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведена роз’яснювальна бесіда з відповідальними особами за проведення закупівлі та службою ініціатором. В подальшій роботі будуть враховані зазначені зауваження та посилений контроль за недопущенням порушень. Закупівлі товарів проводяться згідно вимог до предмета закупівлі та в подальшій роботі служба ініціатор зобов’язується чітко вказувати технічні характеристики до предмета закупівлі та вказувати можливість придбання аналогів та еквівалентів товару. Особи відповідальні за закупівлі товарів, робіт і послуг будуть проходити навчання з закупівельної діяльності для більш компетентної роботи за даним напрямком діяльності
Дата публікації звіту:
15.08.2025 11:08
Запити/Пояснення
Номер:
d84f5dcb9bf549bd938e7141696560ef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2025 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі 7 комплектів автоматизованих робочих місць (за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), очікуваною вартістю 469 420,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-11-006045-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 30.06.2025 № 290, укладеного Замовником з ТОВ БТ «Солонь».
3. В протокольному рішенні уповноваженої особи від 21.06.2025 зазначено, що документи надані в пропозиції ТОВ «КСА7» не відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме пп.9 п.4.2., п.12 додатку 1, та прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «КСА7».
Слід зазначити, що в пропозиції учасника ТОВ «КСА7» надано довідку «Інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншими характеристиками» від 19.06.2025 № 4.2/06, лист від виробника ТОВ «Діавестдент комплексні рішення», а саме «Авторизаційний лист» від 17.06.202 № 18/06 та «Порівняльну таблицю відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару технічних вимог Замовника» від 19.06.2025 № 5/06, в якій, крім іншого, зазначено виробника, торгову марку та модель товару, що буде поставлений Учасником.
Просимо надати пояснення, які саме (з посиланням на найменування) Технічні характеристики товару не відповідають товару замовленому в оголошенні?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b4fff4eae5cc4e609968ae9d0fe11504
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
04.08.2025 10:06
Опис:
На запитання проведення моніторингу спрощеної закупівлі 7 комплектів автоматизованих робочих місць (за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), очікуваною вартістю 469 420,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-11-006045-a) повідомляємо наступне:
Вимоги до технічних і якісних характеристик до предмета закупівлі надає служба замовник, яка виконує завдання поставлені перед підрозділом. Згідно характеристик моделі вивчався ринок, маємо відповіді на запит ціни пропозиції постачальників.
З постачальником ТОВ БТ «Солонь» договірна робота не проводилась. Договір №290 від 30.06.2025 укладено з ТОВ СИСТЕМАТИКА Україна. Договір виконано, оплата проведена, закупівля закрита.
Згідно тендерної документації розділ 4.2 учасник повинен чітко вказати в специфікації товару, що будуть поставлені оригінальні вироби які заявлені в тендерній документації Замовника. В усіх документах: цінової пропозиції, порівняльної таблиці і т.д. ТОВ «КСА7» в найменуванні продукції заявляє іншу назву автоматизованого робочого місця, а саме: DiaWest DW60026228 в складі: системний блок DiaWest (Intel Core i7,12700F/ Intel B760/, DDR5 64GB (2x32GB)/, SSD M.2 2280 1TB/, GeForce RTX3060 8Gb/, Bluetooth/ 750W/ Win Pro 11 64B UKR), комплект Dell KM3322W Wireless UA, Black (580 AKGK),монітор 32" ViewFinity HRM S70D, LS32D700EAIXCI; тобто аналог, який не передбачено тендерною документацією. Згідно вимог тендерної документації в договорі про закупівлю найменування продукції, не повинно відрізнятися від вимог закупівлі. А поставка аналогів з незрозумілими якісними характеристиками не передбачена умовам тендерної документації.
Якщо б в процесі експлуатації обладнання виявилися невідповідності заявленим характеристикам, це привело б до невиконання військовою частиною бойових завдань. Часу на судові тяжби, на жаль не має.
Номер:
3f5a21b3b714438fb717aada1520a629
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.08.2025 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі 7 комплектів автоматизованих робочих місць (за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)), очікуваною вартістю 469 420,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-11-006045-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Замовником в додатку 1 встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі автоматизованого робочого місця, а саме: Автоматизоване робоче місце в складі :
- корпус Vinga CS213B;
- процесор INTEL Core™ i7 12700F (BX8071512700F);
- материнська плата MSI PRO B760M-P;
- накопичувач SSD M.2 2280 1TB Kingston (SNV3S/1000G);
- відеокарта GIGABYTE GeForce RTX3060 8Gb GAMING OC (GV-N3060GAMING OC-8GD);
- блок живлення Chieftec 750W (GDP-750C);
- модуль пам'яті для комп'ютера DDR5 64GB (2x32GB) 6000 MHz Viper Venom Patriot (PVV564G600C36K);
- комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580 AKGK);
- Bluetooth-адаптер TP-Link UB500.
- Win Pro 11 64B UKR 1pk DVD (FQC-10557)
- Монітор 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI
Відповідно до вимоги пп.9 п.4.2., п.12 додатку 1 оголошення учасником – переможцем ТОВ «Систематика Україна» в пропозиції надано порівняльну таблицю від 18.06.2025 №18/06/25-18 в якій зазначено найменування товару учасника, а саме: персональний комп’ютер UNICORE «6045-a» y складі:
- системний блок UNICORE (i7 12700F/ B760/ DDR5 64GB/ SSD 1TB/RTX3060 8Gb/ 750W/ Winl IPro);
- комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580-AKGK);
- Bluetooth-aдаптер TP-Link UB500;
- Win Pro 11 64B UKR Ipk DVD (FQC-10557) y складі системного блоку;
- Moniiop 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI які частково та не в повній мірі відповідають встановленим Замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі автоматизованого робочого місця.
Крім цього, учасником-переможцем ТОВ «Систематика Україна» в порушення вимоги пункту 12 Додатку 1, в порівняльній таблиці не зазначено виробника, торгову марку та модель товару, що буде поставлений Учасником.
Надати пояснення, з посиланням на норми законодавства, з яких причин Замовником, в порушення вимог абзацу другого пункту 13 статті 14 Закону, не відхилено пропозицію ТОВ «Систематика Україна, як таку, що не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (у разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
779a4e638551469c86ee7132c18eb90a
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
07.08.2025 16:33
Опис:
Замовником в додатку 1 встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі автоматизованого робочого місця, а саме: Автоматизоване робоче місце в складі :
- корпус Vinga CS213B;
- процесор INTEL Core™ i7 12700F (BX8071512700F);
- материнська плата MSI PRO B760M-P;
- накопичувач SSD M.2 2280 1TB Kingston (SNV3S/1000G);
- відеокарта GIGABYTE GeForce RTX3060 8Gb GAMING OC (GV-N3060GAMING OC-8GD);
- блок живлення Chieftec 750W (GDP-750C);
- модуль пам'яті для комп'ютера DDR5 64GB (2x32GB) 6000 MHz Viper Venom Patriot (PVV564G600C36K);
- комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580 AKGK);
- Bluetooth-адаптер TP-Link UB500.
- Win Pro 11 64B UKR 1pk DVD (FQC-10557)
- Монітор 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI
Відповідно до вимоги пп.9 п.4.2., п.12 додатку 1 оголошення учасником – переможцем ТОВ «Систематика Україна» в пропозиції надано порівняльну таблицю від 18.06.2025 №18/06/25-18 в якій зазначено найменування товару учасника, а саме: персональний комп’ютер UNICORE «6045-a» y складі:
- системний блок UNICORE (i7 12700F/ B760/ DDR5 64GB/ SSD 1TB/RTX3060 8Gb/ 750W/ Winl IPro);
- комплект Dell KM3322W Wireless UA Black (580-AKGK);
- Bluetooth-aдаптер TP-Link UB500;
- Win Pro 11 64B UKR Ipk DVD (FQC-10557) y складі системного блоку;
- Moнітор 32" ViewFinity HRM S70D LS32D700EAIXCI які в повній мірі відповідають встановленим Замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі автоматизованого робочого місця.
Ствердження щодо того, що учасником-переможцем ТОВ «Систематика Україна» в порушення вимоги пункту 12 Додатку 1, в порівняльній таблиці не зазначено виробника, торгову марку та модель товару, що буде поставлений Учасником є хибним, оскільки Учасником чітко зазначено воробника і торгову марку, а також модель товару, а саме UNICORE «6045-a». Відповідно до п.13 Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Детально ознайомившись із пропозицією Переможця, Замовником не було встановлено підстав для відхилення, таким чином учасник ТОВ «Систематика Україна» був обраний переможцем і з ним було укладено договір.