• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області»

Завершена

36 577 771.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 182 888.86 UAH
Номер: 3284eb40a47343a6870b13d88696d9fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.07.2025 14:15 - 02.08.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-06-11-000932-a 11.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозицій ПНВП «Теплокомунсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель Договору № 122 разом з додатками до нього у машинозчитувальному форматі, не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Жилсервіс» Черкаської селищної ради на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів від 11.06.2025; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.06.2025 № 42; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного науково-виробничого підприємства «Теплокомунсервіс» (далі – ПНВП «Теплокомунсервіс»); вимогу про усунення невідповідностей до ПНВП «Теплокомунсервіс»; протокольне рішення про визначення переможцем ПНВП «Теплокомунсервіс» та намір про укладення договору від 03.07.2025 № 50; договір про виконання робіт № 122 від 10.07.2025 (далі – Договір № 122), укладений із ПНВП «Теплокомунсервіс» на суму 36 499 990,04 грн з ПДВ; пояснення та документи надані Замовником 21.07.2025 та 28.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту обʼєкта будівництва. Згідно із абзацом 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Відповідно із пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовником 14.07.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Договір № 122 та додатки до нього (дефектні акти, договірна ціна, графік виконання робіт, план фінансування, локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат, пояснювальна записка) у форматі PDF, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. У межах проведення моніторингу Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень із зазначеного питання. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник надав пояснення «…Зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» та до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі № 1082 від 11.06.2020р (далі - Порядок), зокрема п.15, відповідно яких договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) набрали чинності 11.07.2025року, а Договір № 122 підписаний 10 липня 2025року. В Законі України «Про публічні закупівлі» та Порядку відсутня вимога оприлюднення договору про закупівлю, додатку (додатків) до нього в машинозчитувальному форматі договорів укладених до 11.07.2025 року. Виходячи з вищезазначеного, Договір № 122 від 10.07.2025 року та додатки до нього було оприлюднено в електронній системі закупівель у форматі PDF, відповідно вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель станом на дату укладання договору, а саме - 10.07.2025 року. Виходячи з вищезазначеного, підстава не оприлюднення Договору № 122 від 10.07.2025року та додатків до нього в машинозчитувальному форматі – відсутність даної вимоги в чинному законодавстві на дату укладання договору.». Однак, пояснення Замовника не спростовує факт встановленого порушення, оскільки вимога щодо оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі визначена пунктом 10 частини першої статті 10 Закону в редакцій Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» № 3988-ІХ від 19 вересня 2024, який набрав чинності 23.10.2024 року.
Період усунення порушень: 30.07.2025 12:44 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2025 12:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним підприємством «ЖИЛСЕРВІС» Черкаської селищної ради оголошено закупівлю UA-2024-06-27-004344-a за предметом: «Капітальний ремонт тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області» Положеннями статті 5 Закону України “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”встановлено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Частиною першою статті 8 Закону визначено, що моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи. Згідно з частиною 6 статті 8 ЗаконуI, за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Наказом № 189 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ від 11.07.2025 року прийнято рішення почати проведення моніторингу вищезазначеної закупівлі. Держаудитслужбою 30 липня 2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-27-004344-a за предметом: «Капітальний ремонт тепломережі від котельні ТП №1 вул.Ювілейна, 14 до теплової камери №13 вул.Гагаріна,3, від котельні ТП №1 вул. Ювілейна 14 до теплової камери №5/5 вул. Кучерявого, 18, с-ще Гвардійське, Новомосковського району, Дніпропетровської області»: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозицій ПНВП «Теплокомунсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. Та встановили зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель Договору № 122 разом з додатками до нього у машинозчитувальному форматі, не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. На виконання вищезазначеної вимоги протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку КП «ЖИЛСЕРВІС» оприлюднив через електронну систему закупівель договір та додатки до нього в машинозчитувальному форматі - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Оскільки технічної можливості додати відповідні документи до договору немає, то, під час консультації з співробітником майданчику ЗакупівліПро 05.08.2025 о 16:46 год отримали інформацію про можливість додати договір та додатки в машиносчитувальному форматі шляхом внесення змін до договору.
Дата публікації звіту: 06.08.2025 14:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 29.08.2025 12:46

Запити/Пояснення