• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Завершена

920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 600.00 UAH
Номер: 8ac75ee23606480ea94d4bcd1557eb5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-18-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.07.2025 17:33 - 09.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.07.2025 № 228 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.07.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН ​Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 18.07.2025 № 228 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2025-06-10-002250-a 10.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, n.v.kukuiashna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону, абзацу десятого пункту 28, абзацу третього підпункту 3 пункту 44, підпункту другого пункту 45 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а також оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту рослинництва ім. В. Я. Юр'єва Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 56 від 10.06.2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БРЕНТ ПЕТРОЛ» (далі — ТОВ «БРЕНТ ПЕТРОЛ», Учасник), Товариства з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (далі — ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», Учасник), Товариства з обмеженою відповідальністю "МІТРЕЙД" (далі – ТОВ "МІТРЕЙД", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.06.2025, протокол щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БРЕНТ ПЕТРОЛ» від 26.06.2025 №60, протокол щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» від 30.06.2025 №62, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 30.06.2025 №63, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 30.06.2025 року, Договір № Т15-25 від 08.07.2025 року (далі - Договір), Додаткову угоду №1 від 23.07.2025 про внесення змін до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.07.2025 року (далі – Пояснення). 1. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до умов абзацу 10 пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. При цьому, тендерна документація Замовника не містить переліки документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, передбачені абзацом 10 пункту 28 Особливостей. Відповідно до підпункту другого пункту 45 Особливостей, з урахуванням змін внесених Постановою №382 від 02.04.2024, Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, з урахуванням змін внесених Постановою №382 від 02.04.2024, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. При цьому, в в пункті 6 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано зміни до Особливостей внесені Постановою № 382 від 02.04.2024 до абзацу третього підпункту 3 пункту 44, до підпункту другого пункту 45 Особливостей, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 23.07.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запити Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 29.07.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: ”.Тендерна документація на закупівлю Нафта і дистиляти ДК 021:2015 (ЄЗС) – 09130000-9 (дизельне паливо) була розроблена у відповідності до вимог Наказу Мінекономіки № 27593 від 06.12.2024 року «Про затвердження примірної тендерної документації» та з урахуванням змін відповідно до Наказу Мінекономіки № 614 від 22 січня 2025 року. Таким чином, вимоги, передбачені абзацом 10 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації враховані. В тендерній документації помилково не враховані зміни до Особливостей, внесені Постановою № 382 від 02.04.2024 до абзацу третього підпункту 3 пункту 44, підпункту другого пункту 45, але в протоколі № 62 від 30 червня 2025 року про відхилення пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» всі зміни враховано”. Зазначене не спростовує факт наявності порушень частини третьої статті 22 Закону, абзацу десятого пункту 28, абзацу третього підпункту 3 пункту 44, підпункту другого пункту 45 Особливостей. 2. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови №710, встановлено, що відповідно пункту 4-1 вказаної постанови Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.07.2025 року з приводу оприлюднення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі, отримано відповідь від 29.07.2025 року, в якій Замовник зокрема зазначив «…На сторінці власного веб-сайту, веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності інформація про заплановану закупівлю не оприлюднювалась». Отже, Замовником, як розпорядником бюджетних коштів, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Період усунення порушень: 04.08.2025 16:38 - 19.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2025 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та оприлюднено на власному веб-сацїйті «Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»
Дата публікації звіту: 08.08.2025 10:23

Запити/Пояснення