-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Вікна та двері металопластикові (ПВХ). Двері металеві
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 100.00 UAH
Номер:
3da6c224ca374326a80570bd12e0e160
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 16:28 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2025 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-06-09-011447-a 09.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог частини 7 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, та Особливостей встановлено порушення вимог частини 11 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини 15 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), а також вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Військової частини А3321 (далі – Замовник), звернення за роз’ясненнями, оприлюднені в електронній системі закупівель о 14:33 год 10.06.2025 та о 14:06 год 11.06.2025, по лоту «Двері металеві» - інформація про відміну закупівлі у зв’язку з відсутністю пропозицій, за лотом «Вікна та двері металопластикові (ПВХ)» - реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиція фізичної особи-підприємця Анікевич Людмила Миколаївна (далі – ФОП Анікевич Людмила Миколаївна), протокол уповноваженої особи від 07.07.2025 № 112, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.07.2025, договір купівлі-продажу товарів за державні кошти від 30.07.2025 № 263, укладений Замовником з ФОП Анікевич Людмила Миколаївна, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та з власної ініціативи, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2025 та 01.08.2025.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено наступне.
Частиною 7 статті 14 Закону передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель 10.06.2025 та 11.06.2025 оприлюднено звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо вимог до предмета закупівлі.
Проте, Замовником на вказані звернення роз’яснення не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 7 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, та Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Згідно з даними електронної системи закупівель Замовником кінцевий строк подання пропозицій визначено 19.06.2025 (аукціон не проводився у зв’язку з поданням однієї пропозиції), повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 07.07.2025, тобто на 12-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим порушено вимоги частини 11 статті 14 Закону.
На запит Управління, оприлюднений в електронній системі закупівель, Замовником у наданій відповіді пояснень з даного питання не надано.
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до вимог частини 15 статті 14 Закону Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Відповідно до даних електронної системи закупівель договір купівлі-продажу товарів за державні кошти № 263 Замовником укладено та оприлюднено 30.07.2025, тобто на 23-й день, чим порушено вимоги частини 15 статті 14 Закону.
За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що відповіді на запити Управління від 16.07.2025 та від 28.07.2025 Замовником оприлюднено 23.07.2025 (на п’ятий робочий день) та 01.08.2025 (на четвертий робочий день) відповідно, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
01.08.2025 14:48 - 16.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2025 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
ec13a8ff2dae451583fb040e495fc005
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2025 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вікна та двері металопластикові (ПВХ). Двері металеві», очікуваною вартістю 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-09-011447-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог частини 2 статті 4 Закону, у річному плані повинна міститися серед іншого така інформація, як назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
У зв’язку з чим у річному плані відсутня інформація щодо предмета закупівлі у розрізі лотів?
3. Частиною 7 статті 14 Закону передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель 10.06.2025 о 14:33 та 11.06. 2025 о 14:06 оприлюднено звернення учасника закупівлі щодо вимог до предмета закупівлі.
Просимо надати пояснення щодо причин ненадання у визначені законодавством строки роз’яснення на такі звернення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b9ae766a84304b40a91a1442aea80f32
Назва:
Пояснення на запит (в рамках проведення моніторинг закупівель) Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області на підставі наказу від 14.07.2025 №49-3 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівель за ідентифікатором закупівлі номер UA-2025-06-09-011447-a по предмету ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини», а саме:- Вікна та двері металопластикові (ПВХ) Двері металопластикові.
Дата опублікування:
23.07.2025 09:27
Опис:
Пояснення на запит
(в рамках проведення моніторингу закупівель)
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області на підставі наказу від 14.07.2025 №49-3 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівель за ідентифікатором закупівлі номер UA-2025-06-09-011447-a по предмету ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини», а саме:- Вікна та двері металопластикові (ПВХ) Двері металопластикові.
В рамках проведення моніторингу 14.05.2025 у системі електронних закупівель Prozorro опубліковано запит замовнику про надання пояснень та копій документів.
На виконання вказаного вище запиту Військова частина А3321 (далі – Замовник) як замовник вважає за необхідне надати пояснення та копії підтверджуючих документів, що запитуються.
Щодо питання 1 запиту повідомляємо наступне.
Щодо обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості здійснено на підставі:
• моніторингу ринку шляхом опитування потенційних учасників (отримання цінових пропозицій),
• порівняння з аналогічними закупівлями, розміщеними в електронній системі ProZorro,
• аналізу прайсів постачальників,
• з урахуванням наявних цін у вільному доступі на офіційних сайтах компаній.
Усі документи, які стали підставою для формування очікуваної вартості, збережені у замовника та можуть бути надані за додатковим запитом.
Для формування вимог тендерної документації та проекту договору, Замовником було здійснено моніторинг та аналіз історії закупівель за період із січня по червень 2025 року із предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі ґрунтувалась на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни Вікна та двері металопластикові (ПВХ) Двері металопластикові із поставкою, а також податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, та всі інші витрати та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни для даного товару
Щодо питання 2 запиту повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами) Закупівлі, визначені пунктами 8 і 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель.
Відповідно до пункту 8 Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
Частина 2 пунтку 8 Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
Зважаючи на здійснення військовою частиною А3321 Вікна та двері металопластикові (ПВХ) Двері металопластикові подання річного плану Замовником не є обов'язковою умовою для здійснення процедури звітності, а тому відсутність інформації щодо предмета закупівлі у розрізі лотів не спричиняє юридичних наслідків.
Щодо питання 3 запиту повідомляємо наступне.
У зв’язку зі збою в електронній системі закупівлі та проблема з доступом до інтернету ускладнили та затримали роботу щодо відповіді на поставлені питання та унеможливили виконання надання відповіді на поставлені питання. Та не спричиняє юридичних наслідків закупівлі.
Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Окремо слід зазначити, що згідно узагальненої практики Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, порядок оскарження відкритих торгів, у тому числі тендерної документації описаний у пунктах 55-67 Особливостей, згідно до яких, з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, кожен учасник може у встановлені терміни звернутися до АМКУ щодо оскарження умов тендерної документації.
Пунктом 6 Тендерної документації, зазначено право Замовника щодо виставлення вимоги учасникам про усунення недоліків. Учасниками торгів запитів до Замовника щодо пояснення або вимоги про порушення пункту 43 Особливостей не надходило та в АМКУ зазначена умова Тендерної документації не оскаржувалась. А отже, подаючи свою пропозицію учасники погодилися на вимоги ТД встановлені Замовником.
Щодо дотримання вимог постанови КМУ № 710 від 11.10.2016:
Замовником дотримано вимог щодо ефективного використання бюджетних коштів: закупівля відповідає реальній потребі, бюджетному призначенню та була здійснена з урахуванням принципу максимальної економії.
Номер:
ec5e904cd2534313902721e8f4dcbae3
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
28.07.2025 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вікна та двері металопластикові (ПВХ). Двері металеві», очікуваною вартістю 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-09-011447-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимог Додатку 1 «Специфікація» до оголошення (документації) для проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу до технічних характеристик предмета закупівлі (вікон) – «кількість камер у профілі – не менше 3».
Також, Замовником у пункті 3 Додатку 1 «Специфікація» встановлено вимогу, що «Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару».
Учасником спрощеної закупівлі ФОП Анікевич Людмила Миколаївна запропоновано вікна виробництва ТОВ «ПОЛІРІТМ» ТМ «PLAMET» з кількістю камер – 6, та на підтвердження відповідності вимогам державних стандартів надано сертифікат відповідності за № UA.С.108-24, виданий ТОВ «ПОЛІРІТМ», згідно якого даний сертифікат виданий стосовно склопакетів однокамерних та двокамерних, що виготовляються серійно з 17.10.2024 до 16.10.2026.
Просимо надати пояснення, якими документами ФОП Анікевич Людмила Миколаївна підтверджено відповідність запропонованого товару – вікон з шістьома камерами, вимогам державних стандартів.
2. У зв’язку з чим Замовником здійснено розгляд пропозиції ФОП Анікевич Людмила Миколаївна з порушенням строків, визначених частиною 11 статті 14 Закону?
3. Просимо надати інформацію чи укладався Замовником договір з ФОП Анікевич Людмила Миколаївна та у разі його укладання надати пояснення щодо причин не оприлюднення такого договору в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0ad4c83bdf7945378957d019c4b07734
Назва:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області на підставі наказу від 14.07.2025 №49-3 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівель за ідентифікатором закупівлі номер UA-2025-06-09-011447-a по предмету ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини», а саме:- Вікна та двері металопластикові (ПВХ) Двері металопластикові. Пояснення на запит (щодо надання пояснень) у межах проведення моніторингу закупівлі «Вікна та двері металопластикові (ПВХ). Двері металеві», очікуваною вартістю 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-09-011447-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Відповідно до вимог Додатку 1 «Специфікація» до оголошення (документації) для проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу до технічних характеристик предмета закупівлі (вікон) – «кількість камер у профілі – не менше 3». Також, Замовником у пункті 3 Додатку 1 «Специфікація» встановлено вимогу, що «Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару». Учасником спрощеної закупівлі ФОП Анікевич Людмила Миколаївна запропоновано вікна виробництва ТОВ «ПОЛІРІТМ» ТМ «PLAMET» з кількістю камер – 6, та на підтвердження відповідності вимогам державних стандартів надано сертифікат відповідності за № UA.С.108-24, виданий ТОВ «ПОЛІРІТМ», згідно якого даний сертифікат виданий стосовно склопакетів однокамерних та двокамерних, що виготовляються серійно з 17.10.2024 до 16.10.2026. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГУ: Документальне підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника, викладене в Додатку №3 Технічні вимоги. Учасник у документі, що містить технічний опис предмета закупівлі та додається до тендерної пропозиції (інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати назву, торгову марку, модель та артикул, та специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Учасник повинен вказати посилання на сайт виробника для підтвердження відповідності запропонованого до постачання товару технічним вимогам замовника. На що Учасником ФОП АНІКЕВИЧ ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА було надано файл "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" де чітко вказані назва, технічні характеристики, виробник товару, країна походження та сайт виробника, на що учасник вказав посилання на сторінку запропонованих ним виробів. «https://plamet.ua/wds-6s/» Пройшовши за яким підтверджуються вказані учасником характеристики запропонованого товару. Також Учасником ФОП АНІКЕВИЧ ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА було надано "сертифікат відповідності WDS+протокол випробувань (2).pdf" виробника профілю WDS 6S. Звернувшись до офіційного сайту виробника профілю WDS 6S ТОВ «МИРОАПЛАСТ» «https://miroplast.com/ua/vikonniy-ta-dverniy-profil/» було підтверджено що профіль WDS 6S має 6 камер та ширину 70 мм та 2 контури ущільнення. Відповідно до пункту пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами) Зареєстрований Договір№263 від 30.07.2025 року. Замовником дотримано вимог щодо ефективного використання бюджетних коштів: закупівля відповідає реальній потребі, бюджетному призначенню та була здійснена з урахуванням принципу максимальної економії.
Дата опублікування:
01.08.2025 10:18
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області на підставі наказу від 14.07.2025 №49-3 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівель за ідентифікатором закупівлі номер UA-2025-06-09-011447-a по предмету ДК 021:2015 44210000-5 «Конструкції та їх частини», а саме:- Вікна та двері металопластикові (ПВХ) Двері металопластикові.
Пояснення на запит (щодо надання пояснень) у межах проведення моніторингу закупівлі «Вікна та двері металопластикові (ПВХ). Двері металеві», очікуваною вартістю 600 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-09-011447-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Відповідно до вимог Додатку 1 «Специфікація» до оголошення (документації) для проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено вимогу до технічних характеристик предмета закупівлі (вікон) – «кількість камер у профілі – не менше 3». Також, Замовником у пункті 3 Додатку 1 «Специфікація» встановлено вимогу, що «Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару». Учасником спрощеної закупівлі ФОП Анікевич Людмила Миколаївна запропоновано вікна виробництва ТОВ «ПОЛІРІТМ» ТМ «PLAMET» з кількістю камер – 6, та на підтвердження відповідності вимогам державних стандартів надано сертифікат відповідності за № UA.С.108-24, виданий ТОВ «ПОЛІРІТМ», згідно якого даний сертифікат виданий стосовно склопакетів однокамерних та двокамерних, що виготовляються серійно з 17.10.2024 до 16.10.2026.
В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГУ: Документальне підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника, викладене в Додатку №3 Технічні вимоги.
Учасник у документі, що містить технічний опис предмета закупівлі та додається до тендерної пропозиції (інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати назву, торгову марку, модель та артикул, та специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Учасник повинен вказати посилання на сайт виробника для підтвердження відповідності запропонованого до постачання товару технічним вимогам замовника. На що Учасником ФОП АНІКЕВИЧ ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА було надано файл "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" де чітко вказані назва, технічні характеристики, виробник товару, країна походження та сайт виробника, на що учасник вказав посилання на сторінку запропонованих ним виробів. «https://plamet.ua/wds-6s/»
Пройшовши за яким підтверджуються вказані учасником характеристики запропонованого товару.
Також Учасником ФОП АНІКЕВИЧ ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА було надано "сертифікат відповідності WDS+протокол випробувань (2).pdf" виробника профілю WDS 6S. Звернувшись до офіційного сайту виробника профілю WDS 6S ТОВ «МИРОАПЛАСТ» «https://miroplast.com/ua/vikonniy-ta-dverniy-profil/» було підтверджено що профіль WDS 6S має 6 камер та ширину 70 мм та 2 контури ущільнення.
Відповідно до пункту пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами)
Зареєстрований Договір№263 від 30.07.2025 року. Замовником дотримано вимог щодо ефективного використання бюджетних коштів: закупівля відповідає реальній потребі, бюджетному призначенню та була здійснена з урахуванням принципу максимальної економії.