• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Вікна та двері металопластикові (ПВХ). Двері металеві

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 100.00 UAH
Номер: 3da6c224ca374326a80570bd12e0e160
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 14.07.2025 16:28 - 05.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2025 № 49-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-06-09-011447-a 09.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог частини 7 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, та Особливостей встановлено порушення вимог частини 11 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини 15 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), а також вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Військової частини А3321 (далі – Замовник), звернення за роз’ясненнями, оприлюднені в електронній системі закупівель о 14:33 год 10.06.2025 та о 14:06 год 11.06.2025, по лоту «Двері металеві» - інформація про відміну закупівлі у зв’язку з відсутністю пропозицій, за лотом «Вікна та двері металопластикові (ПВХ)» - реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиція фізичної особи-підприємця Анікевич Людмила Миколаївна (далі – ФОП Анікевич Людмила Миколаївна), протокол уповноваженої особи від 07.07.2025 № 112, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.07.2025, договір купівлі-продажу товарів за державні кошти від 30.07.2025 № 263, укладений Замовником з ФОП Анікевич Людмила Миколаївна, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та з власної ініціативи, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.07.2025 та 01.08.2025. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено наступне. Частиною 7 статті 14 Закону передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до даних електронної системи закупівель 10.06.2025 та 11.06.2025 оприлюднено звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо вимог до предмета закупівлі. Проте, Замовником на вказані звернення роз’яснення не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 7 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Згідно з даними електронної системи закупівель Замовником кінцевий строк подання пропозицій визначено 19.06.2025 (аукціон не проводився у зв’язку з поданням однієї пропозиції), повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 07.07.2025, тобто на 12-й робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим порушено вимоги частини 11 статті 14 Закону. На запит Управління, оприлюднений в електронній системі закупівель, Замовником у наданій відповіді пояснень з даного питання не надано. За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до вимог частини 15 статті 14 Закону Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Відповідно до даних електронної системи закупівель договір купівлі-продажу товарів за державні кошти № 263 Замовником укладено та оприлюднено 30.07.2025, тобто на 23-й день, чим порушено вимоги частини 15 статті 14 Закону. За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено, що відповіді на запити Управління від 16.07.2025 та від 28.07.2025 Замовником оприлюднено 23.07.2025 (на п’ятий робочий день) та 01.08.2025 (на четвертий робочий день) відповідно, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 01.08.2025 14:48 - 16.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2025 14:48

Запити/Пояснення