-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)
Завершена
1 059 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 295.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 295.00 UAH
Номер:
a77dad3ec3c74776802862ef8975136e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 17:52 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2025 Одеса № 137
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 07.07.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.07.2025 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
9 UA-2025-06-09-006458-a 09.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання замовником роз’яснення на вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання замовником роз’яснення на вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 09.06.2025 № 9/1, ТД (зі змінами), оприлюднені в електронній системі закупівель 11.06.2025 та 16.06.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 11.06.2025 та 16.06.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерактивні Системи Навчання» (далі – ТОВ «Інтерактивні Системи Навчання»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Інтерактивні Системи Навчання», роз’яснення Замовника до вимоги про усунення порушення за номером UA-2025-06-09-006458-a.c2, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.07.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 03.07.2025 № 3/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 03.07.2025 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів від 11.07.2025 № 180ВТ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 11.07.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.07.2025, пояснення та документи, надані Замовником 11.07.2025 та 14.07.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.07.2025 14:33 - 30.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.07.2025 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
783dc1a24a654ee8ae4a6b6a6ede2231
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e714e36baf2f4680a63c13c9e8e3a1c0
Назва:
Відповідь на запитання Держаудитслужби
Дата опублікування:
14.07.2025 09:05
Опис:
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі товару за предметом: «Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-06-09-006458-a.
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі. Інформація щодо субвенції з державного бюджету, за рахунок якої співфінансується закупівля.
Рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 22.04.2025 року № 1402-VIII «Про внесення змін до рішення Білгород-Дністровської міської ради від 24.12.2024 року №1371-VIII «Про бюджет Білгород-Дністровської міської територіальної громади на 2025 рік» передбачено кошторисні призначення на здійснення закупівлі мультимедійного обладнання.
Видатки на закупівлю товару за предметом «Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» проведено у загальній сумі 1059000,0 грн за КПКВК 0611184 – 953100,0 грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та у сумі за КПКВК 0611183 – 105900,0 грн (місцевий бюджет).
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 1059000,0 грн.
Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), методом порівняння ринкових цін.
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Методики визначено, що метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способом, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, зокрема, є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Отже, Замовником за результатами застосування наведеного вище способу отримання інформації про ціну товару, отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників. Виходячи із отриманої інформації про ціни на товар за предметом закупівлі «Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» Замовником визначено очікувану вартість закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик товару за предметом закупівлі.
Частиною 3 ст. 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.
Таким чином, потреба в закупівлі товару « Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) викликана необхідністю забезпечення закладів освіти Управління освіти сучасним мультимедійним обладнанням на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів.
Вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії закладів загальної середньої освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання, визначаються Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків з можливістю заряджання), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Характеристики комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання такого навчального кабінету або приміщення закладу. Комп’ютерне обладнання повинне бути сумісним з іншим обладнанням (цифровими вимірювальними комп’ютерними комплексами, цифровими мікроскопами, цифровими документ-камерами, навчальними роботами, 3D принтерами, 3D сканерами тощо) навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
Таким чином, технічні та якісні характеристики комплектів мультимедійного обладнання за предметом закупівлі визначено Замовником у відповідності до вимог зазначених вище Типових переліків. Кількість комплектів визначена згідно потреби освітніх закладів Замовника: комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (Інтерактивна панель) Тип А - 7 комплектів; комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (Інтерактивна панель) Тип Б - 7 комплектів.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Білгород-Дністровської міської ради - режим доступу: https://bdmr.gov.ua/news/226199-upravlinnia-osviti-povidomliaje-pro-provedennia-torgiv
Номер:
d08811f6cadb4c7394f9351ad73b69f6
Назва:
Відповідь на запитання Держаудитслужби
Дата опублікування:
11.07.2025 11:42
Опис:
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі товару за предметом: «Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-06-09-006458-a.
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі. Інформація щодо субвенції з державного бюджету, за рахунок якої співфінансується закупівля.
Рішенням Білгород-Дністровської міської ради від 22.04.2025 року № 1402-VIII «Про внесення змін до рішення Білгород-Дністровської міської ради від 24.12.2024 року №1371-VIII «Про бюджет Білгород-Дністровської міської територіальної громади на 2025 рік» передбачено кошторисні призначення на здійснення закупівлі мультимедійного обладнання.
Видатки на закупівлю товару за предметом «Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» проведено у загальній сумі 1059000,0 грн за КПКВК 0611184 – 953100,0 грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та у сумі за КПКВК 0611183 – 105900,0 грн (місцевий бюджет).
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 1059000,0 грн.
Визначення очікуваної вартості товару за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), методом порівняння ринкових цін.
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Методики визначено, що метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способом, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, зокрема, є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Отже, Замовником за результатами застосування наведеного вище способу отримання інформації про ціну товару, отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників. Виходячи із отриманої інформації про ціни на товар за предметом закупівлі «Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» Замовником визначено очікувану вартість закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик товару за предметом закупівлі.
Частиною 3 ст. 37 Закону України «Про повну загальну середню освіту» визначено, що засновник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний забезпечити утримання та розвиток заснованого ним закладу освіти, його матеріально-технічної бази на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів, ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти, вимог трудового законодавства, оплати праці педагогічних та інших працівників, охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки тощо.
Таким чином, потреба в закупівлі товару « Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів НУШ (Тип 3)» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) викликана необхідністю забезпечення закладів освіти Управління освіти сучасним мультимедійним обладнанням на рівні, достатньому для виконання вимог державних стандартів.
Вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії закладів загальної середньої освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, (далі - навчальні кабінети і STEM-лабораторії), з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання, визначаються Типовим переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, який затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574.
Вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків з можливістю заряджання), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Характеристики комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання такого навчального кабінету або приміщення закладу. Комп’ютерне обладнання повинне бути сумісним з іншим обладнанням (цифровими вимірювальними комп’ютерними комплексами, цифровими мікроскопами, цифровими документ-камерами, навчальними роботами, 3D принтерами, 3D сканерами тощо) навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
Таким чином, технічні та якісні характеристики комплектів мультимедійного обладнання за предметом закупівлі визначено Замовником у відповідності до вимог зазначених вище Типових переліків. Кількість комплектів визначена згідно потреби освітніх закладів Замовника: комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (Інтерактивна панель) Тип А - 7 комплектів; комплект мультимедійного обладнання Тип 3 (Інтерактивна панель) Тип Б - 7 комплектів.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Білгород-Дністровської міської ради - режим доступу: https://bdmr.gov.ua/news/226199-upravlinnia-osviti-povidomliaje-pro-provedennia-torgiv