• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення

Торги не відбулися

167 130 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 835 652.50 UAH
Номер: 8dda4483ed034ac0a665ba313373b4d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-04-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 04.08.2025 18:03 - 26.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 № 34-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.08.2025 № 34-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-06-06-011367-a 06.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 554-89-96, kalnitskaya.tatyana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КМС» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ» - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного космічного агентства України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.06.2025 № 28, тендерну пропозицію АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2025 № 31 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КМС» (далі – ТОВ «КМС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2025 № 32, щодо визначення переможцем ТОВ «КМС», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 № 41 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС», пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.08.2025, 12.08.2025 та 13.08.2025. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що при складанні тендерної документації в пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 3 та в пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановами КМУ № 131 від 09.02.2024 та № 382 від 02.04.2024 до пунктів 44 та 47 Особливостей. Також, в розділі 2 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМУ № 471 від 19.05.2023 та № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей. Також, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» встановлено, що відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); **Під аналогічним(ми) договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) надано послугу/роботу з виконання ДКР за останні 5 років». На виконання наведеної вимоги учасник ТОВ «КМС» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», яка не містить графу «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» та до якої включені три договори. В той же час відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-011367-a закупівля проводиться за Кодом ДК 021:2015: 73300000-5 - Проектування та виконання НДДКР. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано учаснику можливості виправити невідповідності. Під час проведення моніторингу на запит органу державного фінансового контролю Замовником 12.08.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення. Крім того, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КМС» встановлено наступне: - Відповідно пункту 5.3.6 «Вимоги до обладнання аварійного електроживлення» Технічної специфікації до предмету закупівлі, що є Додатком 3 до тендерної документації (далі Додаток 3) технічне обладнання аварійного електроживлення повинно відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл, а саме: ширина – 850-950 мм, довжина 1600-1700 мм, висота 1000-1200 мм. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 15 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні параметри: ширина – 8500 мм, довжина 2260 мм, висота 1160 мм. Тобто довжина перевищує встановлені межі на 560 мм. - Відповідно пунктів 5.3.3.1, 5.3.4.1, 5.3.5.1, 5.4.2.1, 5.4.3.1, 5.4.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 комп’ютерне обладнання повинне відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл., а саме Джерело безперебійного живлення - APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» сторінки 16, 23 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні пропозиції: Джерело безперебійного живлення АРС Easy UPS 800VA/480W (BV800I-GR). Тобто потужність є меншою на 320 Вт. - Відповідно пункту 5.5.3.4.1 «Вимоги до зарядної станції» Додатку 3 Зарядна станція повинна бути укомплектована: генератором бензиновим інверторним EcoFlow Smart Generator (або аналог) та сонячною панеллю складною на 220 Вт. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» сторінка 31 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступну пропозицію: генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог та сонячна панель складною на 400 Вт. На запит Управління Замовник 13.08.2025 оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне: «Перевищення довжини пропонованого обладнання (до 560 мм) не є критичним для виконання ДКР, а перевага надана параметрам його економічності», «Замовник у тендерній документації вказав модель джерела безперебійного живлення APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт. Ця вимога містить описку, де малось на увазі повна, а не ефективна потужність у 800 VA.», «Переможець у тендерній документації вказав «Генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог», який працює і на бензині, і на газу. Це не порушує вимоги тендерної документації, у якій вимагається генератор бензиновий, а має перевагу додатково використовувати газ, як пальне. Запропонована сонячна панель із потужністю 400 Вт по технічним та експлуатаційним характеристикам переважає сонячну панель із потужністю 220 Вт.». На що зауважимо учасник не звернувся через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а надав тендерну пропозицію, яка не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам визначеним Замовником в тендерній документації. Щодо генератора бензинового інверторного EcoFlow Smart Generator (або аналог) та сонячної панелі складної на 220 Вт зазначимо, що тендерна документація не передбачала можливості запропонувати продукцію з відмінними (кращими тощо) характеристиками. Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «КМС» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025. В ході проведення моніторингу Замовник 20.08.2025 оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 № 41 згідно якого через ненадання замовнику підписаного договору у строк тендерна пропозиція учасника ТОВ «КМС» відхилена згідно з частиною сьомою статті 33 Закону. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. Електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів. В ході проведення моніторингу дану процедуру закупівлі Замовником відмінено.
Період усунення порушень: 26.08.2025 15:05 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2025 15:05

Запити/Пояснення