-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення
Торги не відбулися
167 130 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 835 652.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 835 652.50 UAH
Номер:
8dda4483ed034ac0a665ba313373b4d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-04-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2025 00:00
Період моніторингу:
04.08.2025 18:03 - 26.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2025 № 34-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.08.2025 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-06-06-011367-a 06.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КМС» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей,
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ» - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного космічного агентства України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.06.2025 № 28, тендерну пропозицію АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2025 № 31 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КМС» (далі – ТОВ «КМС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2025 № 32, щодо визначення переможцем ТОВ «КМС», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 № 41 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС», пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.08.2025, 12.08.2025 та 13.08.2025.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що при складанні тендерної документації в пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 3 та в пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановами КМУ № 131 від 09.02.2024 та № 382 від 02.04.2024 до пунктів 44 та 47 Особливостей.
Також, в розділі 2 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМУ № 471 від 19.05.2023 та № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей.
Також, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» встановлено, що відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); **Під аналогічним(ми) договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) надано послугу/роботу з виконання ДКР за останні 5 років».
На виконання наведеної вимоги учасник ТОВ «КМС» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», яка не містить графу «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» та до якої включені три договори. В той же час відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-011367-a закупівля проводиться за Кодом ДК 021:2015: 73300000-5 - Проектування та виконання НДДКР.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано учаснику можливості виправити невідповідності.
Під час проведення моніторингу на запит органу державного фінансового контролю Замовником 12.08.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення.
Крім того, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КМС» встановлено наступне:
- Відповідно пункту 5.3.6 «Вимоги до обладнання аварійного електроживлення» Технічної специфікації до предмету закупівлі, що є Додатком 3 до тендерної документації (далі Додаток 3) технічне обладнання аварійного електроживлення повинно відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл, а саме: ширина – 850-950 мм, довжина 1600-1700 мм, висота 1000-1200 мм.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 15 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні параметри: ширина – 8500 мм, довжина 2260 мм, висота 1160 мм. Тобто довжина перевищує встановлені межі на 560 мм.
- Відповідно пунктів 5.3.3.1, 5.3.4.1, 5.3.5.1, 5.4.2.1, 5.4.3.1, 5.4.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 комп’ютерне обладнання повинне відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл., а саме Джерело безперебійного живлення - APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» сторінки 16, 23 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні пропозиції: Джерело безперебійного живлення АРС Easy UPS 800VA/480W (BV800I-GR). Тобто потужність є меншою на 320 Вт.
- Відповідно пункту 5.5.3.4.1 «Вимоги до зарядної станції» Додатку 3 Зарядна станція повинна бути укомплектована: генератором бензиновим інверторним EcoFlow Smart Generator (або аналог) та сонячною панеллю складною на 220 Вт.
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» сторінка 31 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступну пропозицію: генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог та сонячна панель складною на 400 Вт.
На запит Управління Замовник 13.08.2025 оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне: «Перевищення довжини пропонованого обладнання (до 560 мм) не є критичним для виконання ДКР, а перевага надана параметрам його економічності», «Замовник у тендерній документації вказав модель джерела безперебійного живлення APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт. Ця вимога містить описку, де малось на увазі повна, а не ефективна потужність у 800 VA.», «Переможець у тендерній документації вказав «Генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог», який працює і на бензині, і на газу. Це не порушує вимоги тендерної документації, у якій вимагається генератор бензиновий, а має перевагу додатково використовувати газ, як пальне. Запропонована сонячна панель із потужністю 400 Вт по технічним та експлуатаційним характеристикам переважає сонячну панель із потужністю 220 Вт.».
На що зауважимо учасник не звернувся через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а надав тендерну пропозицію, яка не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам визначеним Замовником в тендерній документації.
Щодо генератора бензинового інверторного EcoFlow Smart Generator (або аналог) та сонячної панелі складної на 220 Вт зазначимо, що тендерна документація не передбачала можливості запропонувати продукцію з відмінними (кращими тощо) характеристиками.
Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «КМС» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025.
В ході проведення моніторингу Замовник 20.08.2025 оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 № 41 згідно якого через ненадання замовнику підписаного договору у строк тендерна пропозиція учасника ТОВ «КМС» відхилена згідно з частиною сьомою статті 33 Закону.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів.
В ході проведення моніторингу дану процедуру закупівлі Замовником відмінено.
Період усунення порушень:
26.08.2025 15:05 - 10.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2025 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
b89c4df7e16b4fbf9006da09972438eb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.08.2025 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-011367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e08b1c99af814bd6b03c9288dc885447
Назва:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата опублікування:
07.08.2025 11:12
Опис:
1. Відповідно до закону України «Про космічну діяльність» , введений в дію Постановою ВР № 503/96-ВР від 15.11.96, ВВР, 1997, № 1, ст. 3 зі змінами, Державне космічне агентство України є центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері космічної діяльності. Згідно Положення про Державне космічне агентство України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.05.2015 № 281, до його повноважень входить забезпечення створення та експлуатації наземного і космічного сегментів супутникових систем координатно-часового та навігаційного забезпечення України.
Необхідність розбудови мережі ГНСС-станцій визначена у рішенні Ради національної безпеки і оборони України від 23 грудня 2022 року «Про заходи з розвитку та використання вітчизняних систем супутникової навігації в інтересах безпеки і оборони держави» від 23 грудня 2022 року, уведеного в дію Указом Президента України від 23 грудня 2022 року № 884/2022 (далі – Рішення). У підпункті 4 пункту 2 зазначеного Рішення визначене завдання Кабінету Міністрів України у тримісячний строк забезпечити розбудову мережі ГНСС-станцій відповідно до визначених Генеральним штабом Збройних Сил України спільно з Державним космічним агентством України потреб. ДКА направило проект Концепції розбудови мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення України на погодження до Генерального штабу Збройних Сил України (вих. ДКА від 13.04.2023 № 106-09-3дск). Листом від 22.04.2023 № 300/1/С/4003 начальник Генерального штабу Збройних Сил України погодив зазначений проект Концепції без зауважень.
Заходи із розбудови державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення України є заходами з питань зміцнення обороноздатності держави, що дозволить впровадити надання зазначених сервісів користувачам інших відомств зі складу сектору безпеки і оборони України. Метою проекту є розбудова захищеної мережі ГНСС-станцій для надання безперебійних сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення України на всій території держави в інтересах користувачів сектору безпеки і оборони, насамперед Збройних Сил України.
Закупівля послуг з виконання дослідно-конструкторської роботи (далі – ДКР) «Розвиток супутникових систем із використанням електронних комунікацій та навігації (розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення)», шифр «Навігація-Система» (UA-2025-06-06-011367-a) проводилась на виконання річного Плану науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт з розвитку космічної діяльності та виробництва космічної техніки на 2025 рік за бюджетною програмою КПКВК 6381020 «Виконання робіт за державними цільовими програми і державним замовленням у сфері космічної галузі, в тому числі Загальнодержавної цільової науково-технічної космічної програми України», затвердженого наказом ДКА від 29.04.2025 № 94. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладені у Технічному завданні на виконання ДКР шифр «Навігація-Система».
2. На офіційному вебсайті Державного космічного агентства України опублікований паспорт бюджетної програми 6381020 «Виконання робіт за державними цільовими програми і державним замовленням у сфері космічної галузі, в тому числі Загальнодержавної цільової науково-технічної космічної програми України» (https://www.nkau.gov.ua/ua/activity/zvity-pro-diialnist), який містить запитувану інформацію.
Номер:
317db96db69a4345be723690f6ffa3ba
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.08.2025 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-011367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено що:
- в пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024;
- в пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 382 від 02.04.2024;
- в розділі 2 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 471 від 19.05.2023 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей.
- в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не враховано зміни внесені до Особливостей?
2. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);».
На виконання наведеної вимоги учасник ТОВ "КМС" у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», яка не містить графу «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» та до якої включені три договори.
В той же час відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-011367-a закупівля проводиться за Кодом ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР.
Надати пояснення щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ "КМС" з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності.
3. Повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ "КМС" оприлюднено 20.06. 2025.
Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення договору станом на 07.08.2025, у випадку продовження строку для укладення договору надати обґрунтовані підстави.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7ace56e3da2b41ccbf752bdc096cce86
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.08.2025 16:14
Опис:
1. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено що:
- в пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024;
- в пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 382 від 02.04.2024;
- в розділі 2 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 471 від 19.05.2023 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей. - в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не враховано зміни внесені до Особливостей?
При підготовці тендерної документації були допущені технічні помилки щодо неврахування змін до Особливостей. Однак, Учасники в період уточнення надавали документи відповідно до діючих Особливостей (зі змінами). Переможець (ТОВ «КМС») надав документи відповідно до діючих Особливостей з врахуванням всіх змін. Тому, допущені технічні помилки не є суттєвими та не впливають на результати проведення відкритих торгів з особливостями.
2. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);». На виконання наведеної вимоги учасник ТОВ "КМС" у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», яка не містить графу «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» та до якої включені три договори. В той же час відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-011367-a закупівля проводиться за Кодом ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР. Надати пояснення щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ "КМС" з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності.
ТОВ «КМС» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням». Відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);», у якому вказано, що «Під аналогічним(ми) договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) надано послугу/ роботу з виконання ДКР за останні 5 років». Тобто, не вимагався досвід виконання договору за аналогічним кодом ДК 021:2015.
Також, ТОВ "КМС" ТОВ «КМС» у складі тендерної пропозиції надав копію «Договір КМС 77_15_09», який засвідчує виконання аналогічного договору за останні 5 років, а також відгук контрагента «Відгук НЦУВКЗ №941», який свідчить про повноту та якість виконання зазначеного договору. Враховуючи положення, про те, що довідка надається у довільній формі, зазначеної у запиті невідповідності немає.
3. Повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ "КМС" оприлюднено 20.06. 2025. Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення договору станом на 07.08.2025, у випадку продовження строку для укладення договору надати обґрунтовані підстави.
Наданий ТОВ «КМС» проект договору містить ряд неточностей та потребує часу на виправлення. Відповідно до вимог п. 49 Особливостей у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Строки укладання договору з ТОВ «КМС» продовжені з огляду на ряд причин:
перевірка всіх технічних та економічних розрахунків потребує розгляду зі сторони Київського Представництва Головного замовника ДКА;
відпустки уповноваженої особи (обов’язки виконує одноосібно);
виявлення ряду неточностей потребує часу на виправлення помилок.
Обґрунтовані підстави продовження строку для укладання договору будуть оприлюднені в електронній системі закупівель разом з укладеним договором.
Номер:
60523310581345528ee0e0292dc4db2b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.08.2025 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-011367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
Щодо не відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "КМС" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- Відповідно пункту 5.3.6 «Вимоги до обладнання аварійного електроживлення» Технічної специфікації до предмету закупівлі, що є Додатком 3 до тендерної документації (далі Додаток 3) технічне обладнання аварійного електроживлення повинно відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл, а саме: ширина – 850-950 мм, довжина 1600-1700мм, висота 1000-1200 мм.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 15 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні параметри: ширина – 8500 мм, довжина 2260мм, висота 1160мм. Тобто довжина перевищує встановлені межі на 560мм.
- Відповідно пунктів 5.3.3.1, 5.3.4.1, 5.3.5.1, 5.4.2.1, 5.4.3.1, 5.4.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 комп’ютерне обладнання повинне відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл., а саме Джерело безперебійного живлення - APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінки 16, 23 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні пропозиції: Джерело безперебійного живлення АРС Easy UPS 800VA/480W (BV800I-GR). Тобто потужність є меншою на 320 Вт.
- Відповідно пункту 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 Зарядна станція повинна бути укомплектована: генератором бензиновим інверторним EcoFlow Smart Generator та сонячною панеллю складною на 220 Вт.
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 31 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступну пропозицію: генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог та сонячна панель складною на 400 Вт.
Окрім того в пункті 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 до тендерної документації містить посилання на конкретну марку генератора бензинового інверторного EcoFlow Smart Generator без додаватися виразу "або еквівалент", чим порушено частину 4 статті 23 Закону.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ba6e336a05154213b8692156952d6895
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.08.2025 11:43
Опис:
Відповідно пункту 5.3.6 «Вимоги до обладнання аварійного електроживлення» Технічної специфікації до предмету закупівлі, що є Додатком 3 до тендерної документації (далі Додаток 3) технічне обладнання аварійного електроживлення повинно відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл, а саме: ширина – 850-950 мм, довжина 1600-1700мм, висота 1000-1200 мм. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 15 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні параметри: ширина – 8500 мм, довжина 2260мм, висота 1160мм. Тобто довжина перевищує встановлені межі на 560мм.
ТОВ «КМС» запропонував обладнання аварійного електроживлення Hyundai DHY 22KSE+AT, яке є кращим по основним характеристикам: більша номінальна потужність, більший час безперервної роботи, нижчий шум і менше споживання палива.
Перевищення довжини пропонованого обладнання (до 560 мм) не є критичним для виконання ДКР, а перевага надана параметрам його економічності.
Відповідно пунктів 5.3.3.1, 5.3.4.1, 5.3.5.1, 5.4.2.1, 5.4.3.1, 5.4.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 комп’ютерне обладнання повинне відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл., а саме Джерело безперебійного живлення - APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінки 16, 23 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні пропозиції: Джерело безперебійного живлення АРС Easy UPS 800VA/480W (BV800I-GR). Тобто потужність є меншою на 320 Вт.
Замовник у тендерній документації вказав модель джерела безперебійного живлення APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт. Ця вимога містить описку, де малось на увазі повна, а не ефективна потужність у 800 VA.
Переможець пропонує модель джерела безперебійного живлення APC Easy UPS 800VA/480W, тобто таку, як і вимагалась у тендерній документації Замовника, а саме APC Back-UPS 800VA (або аналог) з потужністю не менше 800 VA.
Відповідно пункту 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 Зарядна станція повинна бути укомплектована: генератором бензиновим інверторним EcoFlow Smart Generator та сонячною панеллю складною на 220 Вт. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 31 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступну пропозицію: генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог та сонячна панель складною на 400 Вт.
Переможець у тендерній документації вказав «Генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог», який працює і на бензині, і на газу. Це не порушує вимоги тендерної документації, у якій вимагається генератор бензиновий, а має перевагу додатково використовувати газ, як пальне. Запропонована сонячна панель із потужністю 400 Вт по технічним та експлуатаційним характеристикам переважає сонячну панель із потужністю 220 Вт.
Окрім того в пункті 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 до тендерної документації містить посилання на конкретну марку генератора бензинового інверторного EcoFlow Smart Generator без додаватися виразу "або еквівалент", чим порушено частину 4 статті 23 Закону.
Зауважимо, що п.5.5.3.4.1 Додатку 3 до тендерної документації має назву «Вимоги до зарядної станції» у складі п. 5.5.3.4 «Вимоги до обладнання електроживлення».
Генератор бензиновий інверторний EcoFlow Smart Generator у п. 5.5.3.4.1 Додатку 3 до тендерної документації не містить додаткового виразу "або еквівалент". Проте, цей генератор є складовою «зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 (або аналог)», яка містить вираз «або аналог».