-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка-Кочубеївка-Давидів Брід-Калинівське-Бобровий Кут- Межа Миколаївської області на ділянці км 30+130 - км 36+500, Херсонська область
Завершена
66 390 298.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 663 902.98 UAH
мін. крок: 1% або 663 902.98 UAH
Номер:
7173c92499f24ed3b7e29e12ecb72119
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 16:47 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.06.2025 № 48-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 30.06.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
30.06.2025 №48-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-06-004179-a . Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178 .
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації, змін до неї вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.05.2025 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Місцеві дороги Херсонщини» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.06.2025 протоколом №59; тендерну пропозицію ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія»; протокольне рішення уповноваженої особи від 19.06.2025 №67; повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025; договір від 30.06.2025 № 3/ДУ-2025 ціною 64 399 695,91 гривень; додаткова угода від 07.07.2025 №1; пояснення Замовника надані 07.07.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 03.07.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП уповноваженої особи банка-гаранта з можливістю перевірки такого підпису. Також, зокрема, у тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» у складі тендерної пропозиції надав електрону банківську гарантію від 13.06.2025 № 48342 (файл під назвою «48342 ТОВ ЄДБК p7s.7z»), у пункті 3 якої зазначено, що з цією Гарантією Гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Бенефіціару суму Гарантії протягом 5 днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми Гарантії, яка не містить інформації щодо сплати коштів за гарантією саме у робочих днях, чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник не розмістив повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» щодо сплати коштів за гарантією саме у робочих днях, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей №1178.
Надані на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області пояснення Замовника 07.07.2025, через електронну систему закупівель, не спростовують факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:
10.07.2025 12:59 - 25.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2025 12:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, в частині вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляє, що за порушення законодавства про публічні закупівлі, що було допущено Уповноваженою особою – начальником відділу тендерно-договірної роботи ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» КОРОЛЕМ Олександром Леонідовичем, при здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка-Кочубеївка-Давидів Брід-Калинівське-Бобровий Кут- Межа Миколаївської області на ділянці км 30+130 - км 36+500, Херсонська область», ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-06-004179-a , на виконання Висновку органу державного фінансового контролю про результати моніторингу процедури закупівлі, зменшити розмір премії Королю О.Л. за підсумками ІІІ кварталу 2025 року у розмірі 5 відсотків посадового окладу, та попереджено про недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі в подальшому
Дата публікації звіту:
16.07.2025 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
444e076e090f472bbc26ec7693bf707b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2025 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка-Кочубеївка-Давидів Брід-Калинівське-Бобровий Кут- Межа Миколаївської області на ділянці км 30+130 - км 36+500, Херсонська область, код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-004179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Номер:
0ca36ebe65464ea2acfca30ee5e64d6e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.07.2025 11:56
Опис:
Кошторисна вартість об'єкта розрахована відповідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено:
- на підставі Дефектного акту на виконання дорожніх робіт та розрахованого на його підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, затвердженого наказом №32 від 04 червня 2025 р.
Дефектний акт, Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг і наказ про його затвердження додаються.
Номер:
babcd1e8dfe44af3bb6b0a4b1a31987e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка-Кочубеївка-Давидів Брід-Калинівське-Бобровий Кут- Межа Миколаївської області на ділянці км 30+130 - км 36+500, Херсонська область, код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-004179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що у тексті банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії.
Прошу Вас пояснити, чому у наданій учасником ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» банківській гарантії від 13.06.2025 № 48342 (файл у пропозиції учасника під назвою «48342 ТОВ ЄДБК p7s») у пункті 3 вказано, що за цією Гарантією Гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Бенефіціару суму Гарантії протягом 5 днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми Гарантії (далі – Вимога)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Номер:
36255dfbf86f4fdcb9aceca30d17737c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.07.2025 11:58
Опис:
Відповідно до п.10 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції визначається як надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ч.1 ст. 25 вказаного Закону, у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.
Тобто завдання забезпечення тендерної пропозиції є забезпечення виконання учасником своїх зобов’язань перед замовником, на умовах та в порядку, визначених замовником у тендерній документації.
У наданій учасником ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» банківській гарантії від 13.06.2025 № 48342 (файл у пропозиції учасника під назвою «48342 ТОВ ЄДБК p7s») у пункті 3 вказано, що за цією Гарантією Гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Бенефіціару суму Гарантії протягом 5 днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми Гарантії.
Вказаний строк відрізняється від вимог щодо строку сплати за гарантією, встановлений у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником, відповідно до якого у тексті банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії.
Таким чином, фактичний строк сплати коштів по гарантії, встановлений Замовником у тендерній документації, більший ніж запропонований у наданій учасником гарантії, що жодним чином не порушує інтереси замовника і не впливає на можливість забезпечення виконання зобов’язань учасником, на умовах та в порядку, встановлених замовником.
У зв’язку з викладеним, надана учасником банківська гарантія була прийнята замовником.