Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Завершена
2 371 450.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 715.00 UAH
Період моніторингу:11.08.2025 19:49 - 02.09.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.08.2025 № 246
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 11.08.2025 № 246
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-06-06-003440-a 06.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАТОРБУД» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ПП «ПРИВАТНА ФІРМА КРОНА», ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (проходження роз’яснювальної роботи, економічного навчання тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківський метрополітен» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 06.06.2025 № 80-ВТ.25/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «ПРИВАТНА ФІРМА КРОНА» (далі – ПП «ПРИВАТНА ФІРМА КРОНА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» (далі – ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ») Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВАТОРБУД» ( далі – ТОВ «НОВАТОРБУД») протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2025, протокол «Щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель на КП «Харківський метрополітен» від 22.07.2025 № 80-ВТ.25/8, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2025, договір від 04.07.2025 № 381 - 08/нх (далі – Договір), пояснення Замовника від 05.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАТОРБУД» встановлено наступне.
Згідно пункту 5 Додатку № 7 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) встановлена вимога надання інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Відповідно Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою: №з/п, Замовник (контрагент), Номер та дата укладеного договору, Період постачання (місяць, рік), Обсяг постачання (кількість), Контактні дані Замовника (контрагента).
При цьому, Учасником ТОВ «НОВАТОРБУД» надано заповнену Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою (Файл1. Додаток 2 досвід договори. pdf), де у колонці «Обсяг постачання (кількість)» вказана інформація наступного змісту: «Будівельні матеріали (ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали) визначені в асортименті, кількість та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього договору (надається у складі тендерної пропозиції)». Тобто, вищезазначена довідка не містить інформацію щодо обсягу постачання (кількості).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 11.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 14.08.2025 надав пояснення наступного змісту: «В довідці про виконання аналогічних договорів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції у графі «обсяги постачання» учасник надав посилання на специфікацію до договору, номер та дату, строк дії та контрагента та контактні дані замовника якого він вказав у довідці. Доданий до тендерної документації договір, вказаний в довідці, дійсно містить специфікацію, в якій вказано обсяг постачання. Тобто, учасник виконав вимоги Замовника в цій частині.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівлі ТОВ «НОВАТОРБУД» вимог тендерної документації.
Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НОВАТОРБУД», що вимагалися вимогами підпунктом пункту 5 Додатку 7 та Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, тим самим Замовник не надав можливість Учаснику ТОВ «НОВАТОРБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:28.08.2025 18:00 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:28.08.2025 18:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Про усунення виявлених порушень, з метою подальшого недопущення встановлених порушень.
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-06-003440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
2. Згідно пункту 8.2 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ): Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі: Документ виробника (сертифікат якості/ паспорт якості/ технічний опис/ інший документ виробника) або чітке фото етикетки, ярлика, напису/тиснення на пакуванні або товарі на запропонований товар, що містить наступні технічні та якісні характеристики товару та їх фактичні значення, за кожною номенклатурною позицією, а саме: • найменування товару/торговельне найменування /товарний знак; • найменування виробника; • розмір; • колір; • ґатунок/сорт.
Надати назву файлу та номер сторінки документу, яким Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАТОРБУД» виконано вимогу пункту 8.2 Додаток № 1 до тендерної документації в частині підтвердження вимог: розмір; ґатунок/сорт?
3. Пунктом 5 Додатку № 7 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) встановлена вимога надання Довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановлено формою, якою передбачена необхідність зазначити обсяг постачання (кількість).
При цьому, Учасником ТОВ «НОВАТОРБУД» надано заповнену Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою (Файл Додаток 2 досвід договори. pdf), де у колонці «Обсяг постачання (кількість)» вказана інформація наступного змісту: «Будівельні матеріали (ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали) визначені в асортименті, кількість та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього договору (надається у складі тендерної пропозиції)». Тобто, вищезазначена довідка не містить інформацію щодо обсягу постачання (кількості).
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
141558
Номер:0206b7f80cfe46989c3634477da067d4
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:19.08.2025 17:07
Автор:КП "Харківський метрополітен"
×
Код ЄДРПОУ:
04805918
Контактна особа:
Дем'яненко Ігор 380577303404 vd.metro@ukr.net
Адреса:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Різдвяна, 29
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Північно-східного офісу
Державної аудиторської служби
Станіславу КОСІНОВУ
На запит від 14.08.2025 про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2025-08-11-000095 від 11 серпня 2025 року закупівлі «Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування» (оголошення № UA-2025-06-06-003440-a) КП «Харківський метрополітен» надає пояснення:
Питання 1.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Відповідь:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до потреб підприємства, з урахуванням досвіду використання подібних товарів, спирались на документи, отримані від постачальника на попередні поставки еквівалентного товару та на відкриті джерела інформації (офіційні сайти виробників).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено у відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються).
До запитів цінових пропозицій Замовник додавав технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано три комерційні пропозиції від юридичних осіб (копії комерційних пропозицій надаються).
Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Питання 2.
2. Згідно пункту 8.2 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ВИМОГИ) ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ): Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі: Документ виробника (сертифікат якості/ паспорт якості/ технічний опис/ інший документ виробника) або чітке фото етикетки, ярлика, напису/тиснення на пакуванні або товарі на запропонований товар, що містить наступні технічні та якісні характеристики товару та їх фактичні значення, за кожною номенклатурною позицією, а саме: • найменування товару/торговельне найменування /товарний знак; • найменування виробника; • розмір; • колір; • ґатунок/сорт.
Надати назву файлу та номер сторінки документу, яким Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАТОРБУД» виконано вимогу пункту 8.2 Додаток № 1 до тендерної документації в частині підтвердження вимог: розмір; ґатунок/сорт?
Відповідь:
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАТОРБУД» виконано вимогу пункту 8.2 Додаток № 1 до тендерної документації в частині підтвердження вимог: розмір; ґатунок/сорт. По кожній номенклатурній позиції закупівлі учасником надано протокол лабораторних випробувань готової продукції та паспорт якості. На першій сторінці паспорту якості в строчці «Найменування виробу» вказано сорт виробу. На другій сторінці паспорту якості в першому стовбці таблиці вказано розмір плитки (копія паспорту якості з відмітками маркером сорту та розміру плитки додається).
Надаємо назву файлу та номер сторінки документу, яким Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВАТОРБУД» виконано вимогу пункту 8.2 Додаток № 1 до тендерної документації в частині підтвердження вимог: розмір; ґатунок/сорт1 по порядку номенклатурних позицій:
1. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування з низьким водопоглинанням, 600×600×8 мм, колір антрацитовий, «KASSEL» (або еквівалент)* - файл 37.Документи на якість Kassel антрацит.p7s , сторінки 6, 7.
2. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування з низьким водопоглинанням, 600×600×8 мм, колір сірий, «KASSEL» (або еквівалент)* )* - файл 38.Документи на якість Kassel сіра матова.pdf , сторінки 6, 7.
3. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування, 250×400×7,5 мм, колір бежевий, «STONE STORY» (або еквівалент)* )* - файл 39.Документи на якість STONE STORY бежева.pdf , сторінки 6, 7.
4. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування з низьким водопоглинанням, 300×300×8 мм, колір сірий, «QUADRI» (або еквівалент)* )* - 40.Документи на якість Quadri сіра.pdf , сторінки 6, 7.
5. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування з низьким водопоглинанням, 600×600×8 мм, колір світло-сірий, «JOY» (або еквівалент)* )* - файл 41.Документи на якість Joy cв.сір.pdf , сторінки 6, 7.
6. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування з низьким водопоглинанням, 600×600×8 мм, колір сірий, «JOY» (або еквівалент)* )* - файл 42.Документи на якість Joy сір.pdf , сторінки 6, 7.
7. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування з низьким водопоглинанням, 600×600×8 мм , колір сірий, «STRADA» (або еквівалент)* )* - файл 43.Документи на якість Strada сірий.pdf , сторінки 6, 7.
8. Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування з низьким водопоглинанням, 600×600×8 мм, колір бежевий, «KASSEL» (або еквівалент)* )* - файл 44.Документи на якість Kassel беж.pdf , сторінки 6, 7.
Окрім того, за номенклатурною позицією Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування, 250×400×7,5 мм, колір бежевий, «STONE STORY» (або еквівалент)* учасник надав ще опис плитки на окремому аркуші, згідно якого товщина плитки вказана 8 мм, в той час, як в паспорті якості зазначено товщину плитки – 7,5 мм. З цього проводу Замовником було зроблено запит виробнику ПрАТ «Харківський плитковий завод» щодо надання роз’яснень (копія запиту додається) та отримано відповідь виробника, що офіційними документами, де зазначені параметри виробу, є паспорт якості. (копія листа додається).
В довідці про виконання аналогічних договорів, наданої учасником ФОП "ГУДЗЕНКО ТАРАС ЄВГЕНОВИЧ" у складі тендерної пропозиції у графі «номер та дата укладеного договору» учасник зазначив дату закупівлі та послався на номер закупівлі в електронній системі закупівель. Інформація, розміщена в електронній системі закупівель є публічною та має вільний доступ. Таким чином, у Замовника була можливість перевірити достовірність необхідної інформації власноручно за посиланням, наданим в довідці. Обсяг постачання учасником вказано кількість та одиницю виміру в гривнях. Що стосується дати довідки 19.09.2025, то тут очевидна механічна помилка учасника при складанні даної довідки та є формальною.
Питання 3.
Пунктом 5 Додатку № 7 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) встановлена вимога надання Довідки про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за встановлено формою, якою передбачена необхідність зазначити обсяг постачання (кількість).
При цьому, Учасником ТОВ «НОВАТОРБУД» надано заповнену Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою (Файл Додаток 2 досвід договори. pdf), де у колонці «Обсяг постачання (кількість)» вказана інформація наступного змісту: «Будівельні матеріали (ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали) визначені в асортименті, кількість та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього договору (надається у складі тендерної пропозиції)». Тобто, вищезазначена довідка не містить інформацію щодо обсягу постачання (кількості).
Надати пояснення щодо причин не виявлення зазначеної невідповідності.
Відповідь:
В довідці про виконання аналогічних договорів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції у графі «обсяги постачання» учасник надав посилання на специфікацію до договору, номер та дату, строк дії та контрагента та контактні дані замовника якого він вказав у довідці. Доданий до тендерної документації договір, вказаний в довідці, дійсно містить специфікацію, в якій вказано обсяг постачання. Тобто, учасник виконав вимоги Замовника в цій частині.
Додатки:
1. Копії запитів цінової пропозиції.
2. Копії комерційних пропозицій.
3. Копія розрахунку обґрунтування очікуваної вартості.
4. Копія паспорта якості.
5. Копія листа Замовника.
6. Копія відповіді виробника.
Уповноважена особа відповідальна
за організацію та проведення процедур
закупівель на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО