• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Плитка керамічна глазурована напівсухого пресування

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).

Завершена

2 371 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 715.00 UAH
Номер: 93011a580d254346a4c31d339fabd9a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-11-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.08.2025 19:49 - 02.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.08.2025 № 246 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.08.2025 № 246 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2025-06-06-003440-a 06.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАТОРБУД» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ПП «ПРИВАТНА ФІРМА КРОНА», ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (проходження роз’яснювальної роботи, економічного навчання тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківський метрополітен» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 06.06.2025 № 80-ВТ.25/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «ПРИВАТНА ФІРМА КРОНА» (далі – ПП «ПРИВАТНА ФІРМА КРОНА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» (далі – ТОВ СВІТ ПОСТАЧАННЯ») Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВАТОРБУД» ( далі – ТОВ «НОВАТОРБУД») протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.07.2025, протокол «Щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель на КП «Харківський метрополітен» від 22.07.2025 № 80-ВТ.25/8, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2025, договір від 04.07.2025 № 381 - 08/нх (далі – Договір), пояснення Замовника від 05.06.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НОВАТОРБУД» встановлено наступне. Згідно пункту 5 Додатку № 7 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) встановлена вимога надання інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою: №з/п, Замовник (контрагент), Номер та дата укладеного договору, Період постачання (місяць, рік), Обсяг постачання (кількість), Контактні дані Замовника (контрагента). При цьому, Учасником ТОВ «НОВАТОРБУД» надано заповнену Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою (Файл1. Додаток 2 досвід договори. pdf), де у колонці «Обсяг постачання (кількість)» вказана інформація наступного змісту: «Будівельні матеріали (ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали) визначені в асортименті, кількість та за цінами, які зазначені у Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною цього договору (надається у складі тендерної пропозиції)». Тобто, вищезазначена довідка не містить інформацію щодо обсягу постачання (кількості). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 11.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 14.08.2025 надав пояснення наступного змісту: «В довідці про виконання аналогічних договорів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції у графі «обсяги постачання» учасник надав посилання на специфікацію до договору, номер та дату, строк дії та контрагента та контактні дані замовника якого він вказав у довідці. Доданий до тендерної документації договір, вказаний в довідці, дійсно містить специфікацію, в якій вказано обсяг постачання. Тобто, учасник виконав вимоги Замовника в цій частині.». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівлі ТОВ «НОВАТОРБУД» вимог тендерної документації. Проте, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «НОВАТОРБУД», що вимагалися вимогами підпунктом пункту 5 Додатку 7 та Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації, тим самим Замовник не надав можливість Учаснику ТОВ «НОВАТОРБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/ або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 28.08.2025 18:00 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2025 18:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про усунення виявлених порушень, з метою подальшого недопущення встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 29.08.2025 16:16

Запити/Пояснення