-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 24930000-2 Фотохімікати (Поживний агар(код НК 024:2023 : 58649- Поживний агар, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Сольовий агар(код НК 024:2023 : 58596- Агар з яєчним жовтком і телуритом для Staphylococcus spp., живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Агар Сабуро з глюкозою та хлорамфениколом (код НК 024:2023 : 58657- Агар Сабуро з хлорамфеніколом для культивування грибів, живильне середовище IVD (діагностика in vitro)); Поживний бульйон (код НК 024:2023 : 58650- Поживний бульйон, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Тіогліколеве середовище( код НК 024:2023 : 58679 - Бульйон з тіогліколятом, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));АгарМюллера- і Хинтона (код НК 024:2023 : 58639- Агар Мюллера- Хинтона для дослідження антимікробної чутливості, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Середовище Ендо(код НК 024:2023 : 61627- Агар для Enterobacteriaceae, живильне середовище IVD (діагностика in vitro)); Середовище Плоскірева (код НК 024:2023 : 58662 - Агар для Salmonella/ Shigella spp., живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Вісмут-сульфіт агар( код НК 024:2023 : 58545-Агар із сульфітом вісмуту для Salmonella spp., живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Біфідум середовище(код НК 024:2023 : 62706 - Агар IVD (діагностика in vitro));Пептон бактеріологічний(код НК 024:2023 : 58532 - Лужна лептонна вода, живильне середовище бульйон IVD (діагностика in vitro));Цитрат Сімонса (код НК 024:2023 : 58669 - Цитратний агар Сіммонса для Enterobacteriacae, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Фенілаланін агар(код НК 024:2023: 62081- Фенілаланіновий агар, живильне середовище IVD (діагностика in vitro)); Ацетатний агар (код НК 024:2023.61627 - Агар для Enterobacteriaceae, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Гісса з манітом(код НК 024:2023.41144- Реагент для мікробіологічного тесту на здатність ферментувати маніт IVD (діагностика in vitro));Гісса з глюкозою(код НК 024:2023 : 42775 - Реагент для мікробіологічного тесту на здатність ферментувати сахарозу, IVD (діагностика in vitro));Малонатагар(код НК 024:2023 : 62697-Малонат Enterobacteriaceae, відвар, культуральне середовище IVD (діагностика in vitro));Середовище Олькеницького(код НК 024:2023 : 58690 - Трицукровий залозистий агар для дифенціації Enterobacteriaceae IVD (діагностика in vitro));Хромогенне і середовище для виділення дріжджів (код 610613) (код НК 024:2023 : 58563- Агар для Candida spp., живильне середовищеІУО (діагностика in vitro ),хромогенне);Колумбійський агар ' + 5% овечої крові для культивації : чистої культур (код 43049) (код НК 024:2023 : 58582- Колумбійський агар, живильне середовище IVD (діагностика in vitro), 5 % овечої крові);Шоколадний агар + PolyViteX (код 43101) (код НК 024:2023 : 58601-Шоколадний агар з чинниками X/V, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));АгарМюлер- Хінтон з кінською кров'ю та NAD (код 43901) (код НК 024:2023 : 58603 -Живильне середовище для визначення антимікробної чутливості вибагливих мікроорганізмів IVD (діагностика in vitro));Агар Мюлер- Хінтон Е (код 413822) (код НК 024:2023 : 58639 -Агар Мюллера- Хинтона для дослідження антимікробної чутливості, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Агар для виявлення антигрибкової чутливості дріжджів та цвілевих грибів (код АЕВ 421988) (код НК 024:2023 : 58605- Антимікробна чутливість, загальне живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Хромогенне середовище для виділення та диференціації грибів роду Candida (код 43631) (код НК 024:2023 : 58563- Агар для Candida spp., живильне середовишеІУВ (діагностика in vitro),хромогенне);Хромогенне середовище для виділення штамів з ESBL (код 43481) (код НК 024:2023 : 58600- БЛРС-агар для ентеробактерій (Enterobacteriaciae), живильне середовище IVD (діагностика in vitro),хромогенне); Бульйон Тодда- Хьюїта(код НК 024:2023 : 58683-Бульйон Тодда- Хьюїта для культивування Streptococcus spp., живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Флакони з середовищем: BacT/ALERT® FA Plus для виділення аеробних гемокультур (код 410851)( код НК 024:2023 : 58529- Бульйон для гемокультур в аеробних умовах, живильне середовище IVD (діагностика in vitro));Флакони з середовищем BacT/ALERT® FN Plus для виділення анаеробних гемокультур (код 410852) (код НК 024:2023 : 58535- Живильне середовище для гемокультури в анаеробних умовах IVD (діагностика in vitro))).
Завершена
1 667 449.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 337.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 337.25 UAH
Номер:
08d246bd39bb4f89b15eaec1619c8f1f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-24-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2025 00:00
Період моніторингу:
24.06.2025 17:44 - 16.07.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2025 № 28-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.06.205 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-06-05-010169-a 05.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Бурдак Іван Власович», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.06.2025 № 45 ВТ), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Бурдак Іван Власович» (далі – ФОП «Бурдак Іван Власович»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 50 ВТ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.06.2025, договір про закупівлю товарів від 19.06.2025 № 39/20 на суму 1 667 345,00 грн. без ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.06.2025, 27.06.2025 та 01.07.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2025 № 369, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 01.07.2025.
За результатами проведеного моніторингу щодо питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу встановлено, що між Замовником і ФОП «Бурдак Іван Власович» укладений договір про закупівлю товарів від 19.06.2025 № 39/20 (далі – Договір), відповідно до пункту 13.1 якого невід’ємною частиною цього Договору є, зокрема, Додаток № 2 (Умови щодо встановлення забезпечення виконання Договору (банківська гарантія). Проте, в електронної системи закупівель вищезазначений Додаток № 2 до Договору оприлюднений не в повному обсязі, а саме відсутні умови повернення банківської гарантії, а також інформація про реквізити гарантії, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику через електрону систему закупівель Управлінням 26.06.2025 надано запит щодо оприлюднення Додатку № 2 до Договору не в повному обсязі.
У відповідь на запит Управління, Замовник 01.07.2025 року надав пояснення «…була допущена технічна (механічна) помилка, а саме: у розміщеній в електронній системі сканованій копії Договору пропущена сторінка номер два в частині додатку №2 до Договору «Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», що не спростовує вищезазначене порушення.
Водночас, на запит Управління Замовником 01.07.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2025 № 369, внесені відповідні зміни в Додаток № 2 до Договору та викладено скановану копію Договору в повній редакції.
Період усунення порушень:
07.07.2025 14:54 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 14:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-06-05-010169-a. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
Щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що керівництвом проведено роз`яснювальну роботу з уповноваженою особою, наголошено на вимоги чіткого дотримання вимог чинного законодавства, що регулюють закупівлі, та на необхідності посилення контролю з якістю виконання посадових обов’язків з метою недопущення подібних порушень, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей. В майбутньому Замовником буде організовано проведення навчання з підвищення кваліфікації для працівників та перевірка знань по законодавству у сфері публічних закупівель з метою недопущення порушень законодавства в майбутньому працівників Замовника.
Дата публікації звіту:
10.07.2025 12:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою, а саме: наголошено на вимоги чіткого дотримання вимог чинного законодавства, що регулюють закупівлі, та на необхідності посилення контролю з якістю виконання посадових обов’язків з метою недопущення подібних порушень (вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей). В майбутньому Замовником буде організовано проведення навчання з підвищення кваліфікації для працівників та перевірка знань по законодавству у сфері публічних закупівель з метою недопущення порушень законодавства в майбутньому працівників Замовника.
Дата публікації:
11.07.2025 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
73ba5622045b422baae06cbc9a32fb8e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2025 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фотохімікатів за кодом ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-010169-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fc5b1d2a9f3243818291308bbc1a1857
Назва:
Ґрунтовні пояснення
Дата опублікування:
26.06.2025 11:49
Опис:
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2025-06-24-000058) по закупівлі UA-2025-06-05-010169-а, ДК 021:2015 - 24930000-2: Фотохімікати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-010169-а), надає пояснення, щодо викладених в рамках моніторингу закупівлі питань:
У відповідь на питання 1 Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2025-06-05-010169-a) планувалася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання трьох цінових пропозицій, від постачальників конкретного товару.
Додаток: 3 (три) комерційні пропозиції - на 8 арк. у 1 прим.
У відповідь на питання 2 Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду, повідомляємо наступне:
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (зі змінами та доповненнями) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ є саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»,КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Номер:
65ba2855f2bc4a16a010275f323c3818
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фотохімікатів за кодом ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-010169-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1.Чому Вами у підпункті 1.7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран, в той час як на дату проведення процедури закупівлі UA-2025-06-05-010169-а (05.06.2025 року) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024 року, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
36131a8d1aee4f0199fd6d2ca8ae6c2d
Назва:
Ґрунтовні пояснення 2
Дата опублікування:
27.06.2025 09:44
Опис:
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2025-06-24-000058) по закупівлі UA-2025-06-05-010169-а, ДК 021:2015 - 24930000-2: Фотохімікати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-010169-а), надає пояснення, щодо викладених в рамках моніторингу закупівлі питань:
У відповідь на питання 1.Чому Вами у підпункті 1.7 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран, в той час як на дату проведення процедури закупівлі UA-2025-06-05-010169-а (05.06.2025 року) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024 року, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран?, повідомляємо наступне:
Підпунктом 3.4. пункту 3 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даними нормами і їх не порушує, ніякі окремі підтвердження не потрібно подавати):
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (зі змінами).
- Закону України «Про санкції», Указів Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абз. 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Номер:
5336ffafc1094672a3c8214871fc84eb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2025 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фотохімікатів за кодом ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-010169-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. Відповідно до пункту 13.1 Договору від 19.06.2025 № 39/20 (далі – Договір), укладеного між Вами та ФОП «Бурдак Іван Власович», невід’ємною частиною цього Договору є, зокрема, Додаток № 2 (Умови щодо встановлення забезпечення виконання Договору (банківська гарантія). Проте, в електронної системи закупівель вищезазначений Додаток № 2 до Договору оприлюднений не в повному обсязі (відсутні умови повернення банківської гарантії, а також інформація про реквізити гарантії). Прошу надати пояснення з цього питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
63adb4e9143c47aba0a9262ca4e982fd
Назва:
Ґрунтовні пояснення
Дата опублікування:
01.07.2025 12:23
Опис:
КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2025-06-24-000058) по закупівлі UA-2025-06-05-010169-а, ДК 021:2015 - 24930000-2: Фотохімікати (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-010169-а), надає пояснення, щодо викладених в рамках моніторингу закупівлі питань:
У відповідь на питання 1. Відповідно до пункту 13.1 Договору від 19.06.2025 № 39/20 (далі – Договір), укладеного між Вами та ФОП «Бурдак Іван Власович», невід’ємною частиною цього Договору є, зокрема, Додаток № 2 (Умови щодо встановлення забезпечення виконання Договору (банківська гарантія). Проте, в електронної системи закупівель вищезазначений Додаток № 2 до Договору оприлюднений не в повному обсязі (відсутні умови повернення банківської гарантії, а також інформація про реквізити гарантії). Прошу надати пояснення з цього питання, повідомляємо наступне:
Виходячи зі змісту статті 11 Закону, а також відповідно до пунктів 3.4 та 3.8. Положення про уповноважену особу КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» ЗМР, затвердженого наказом від 01.10.2024 р. № 140, після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення технічних (механічних) помилок, яке вона повинна оформити відповідним протоколом.
20 червня 2025 року о 13.10 год. під час оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю товарів №39/20 від 19.06.2025 року (далі — Договір) за предметом закупівлі код ДК 021:2015 24930000-2 Фотохімікати була допущена технічна (механічна) помилка, а саме:
у розміщеній в електронній системі сканованій копії Договору пропущена сторінка номер два в частині додатку №2 до Договору «Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
З метою виправлення технічної помилки, що виникла під час оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю товарів №39/20 від 19.06.2025 року уповноваженою особою створено протокол про технічну помилку №369 від 01.07.2025 року, внесені відповідні зміни в електронній системі та викладено скановану копію договору в повній редакції.