• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

закупівля фільтрів та фільтруючих елементів для забезпечення бортовим ЗІП катерів спеціального призначення

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 “Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану” постачання Товару обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою

Завершена

3 111 184.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.46 UAH
Номер: 324ae3b9850a4a24afaa382466915153
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.07.2025 18:03 - 05.08.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 Одеса № 144 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 08.07.2025 № 003100-18/8504-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 14.07.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2025 № 144 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 2 UA-2025-06-05-007814-a 05.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 722-38-64, i.l.shevelova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників спрощеної закупівлі встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону, відповідності Оголошення та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, внесення змін до Оголошення, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі за Лотом № 1, Лотом № 3 та Лотом № 7, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів пропозиціям переможців спрощеної закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом забезпечення розгляду пропозицій відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Закону, Особливостей № 1275 та своєчасності надання роз’яснень щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до вимог Закону, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 31 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), внесення змін до Оголошення, своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників спрощеної закупівлі, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів пропозиціям переможців спрощеної закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А2238, яке опубліковано в електронній системі закупівель 05.06.2025, Оголошення зі змінами, яке опубліковано в електронній системі закупівель 11.06.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.06.2025 № 186 щодо внесення змін до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Оголошення, звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.06.2025 о 09:09 та о 16:50, роз’яснення Замовника на звернення щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.06.2025 та 11.06.2025, пропозиції учасників приватного підприємства «Інтеграл – Б», товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-СКАН-СЕРВІС», фізичної особи – підприємця «Котковець Максим Федорович» (далі – ФОП «Котковець Максим Федорович»), фізичної особи – підприємця «Щучко Ірина Олександрівна», фізичної особи – підприємця «Кулеш Олег Володимирович» (далі – ФОП «Кулеш Олег Володимирович»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН», протокольні рішення уповноваженої особи від 26.06.2025 №№ 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, від 27.06.2025 №№ 220, 222, 223, від 04.07.2025 № 271, від 11.07.2025 №№ 282, 283, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель від 28.06.2024, від 26.06.2025, від 28.06.2025, від 10.07.2025, договори про закупівлю товарів за державні кошти від 03.07.2025 № 167, від 04.07.2025 №№ 169, 170, 168, від 16.07.2025 № 181, пояснення та документи Замовника, надані 17.07.2025, 28.07.2025 та 31.07.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників спрощеної закупівлі встановлено. Відповідно до пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких, зокрема, способів: у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. В частині сьомій статті 14 Закону зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до даних електронної системи закупівель 06.06.2025 о 09:09 учасником оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, на яке Змовником 11.06.2025 оприлюднено роз’яснення, тобто на третій робочий день. Крім того, Замовником внесено зміни до Оголошення щодо вимог до предмета закупівлі відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 10.06.2025 № 186 (на другий робочий день), яке опубліковано в електронній системі закупівель 11.06.2025. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 29.07.2025 із зазначеного питання Замовник 31.07.2025 надав пояснення, в якому зазначено: «Уточнення номенклатури та кількості майна здійснюється за погодженням начальника відділу експлуатації та забезпечення шкіперсько-технічного майна управління експлуатації та судноремотну озброєння командування логістики військової частини А0456 що й стало затримкою в наданні відповіді». Отже, Замовником не дотримано терміни надання роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, чим порушено вимоги частини сьомої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі встановлено. У пункті 15 Оголошення Замовником визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема: цінову пропозицію відповідно до наданої форми (Додаток № 2). Проте учасником закупівлі ФОП «Кулеш Олег Володимирович» у складі пропозицій (Лот № 6 та Лот № 9) не надано цінову пропозицію відповідно до наданої форми (Додаток № 2) в термін до кінцевого строку подання пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 15 Оголошення. Також у пункті 15 Оголошення Замовником визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема: довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Проте учасником закупівлі ФОП «Котковець Максим Федорович» у складі пропозицій (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) не надано вищевказану довідку в довільній формі або ліцензію або документ дозвільного характеру, чим не дотримано вимоги пункту 15 Оголошення. Крім того, у пункті 15 Оголошення Замовником визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема: довідку в довільній формі про те, що Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь; Учасник (уповноважена особа) не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів); Учасник (уповноважена особа) немає судового рішення, яке набрало законної сили, яке свідчить про фіктивність його діяльності; Учасник (уповноважена особа) має необхідні спроможності для виконання Договору. Учасником ФОП «Котковець Максим Федорович» у складі пропозицій (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 09.06.2025 № 5053/АІІ/15-32-13-01-20Е. Проте у складі пропозицій учасника ФОП «Котковець Максим Федорович» (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) відсутня довідка в довільній формі про те, що Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь; Учасник (уповноважена особа) немає судового рішення, яке набрало законної сили, яке свідчить про фіктивність його діяльності; Учасник (уповноважена особа) має необхідні спроможності для виконання Договору, чим не дотримано вимоги пункту 15 Оголошення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.07.2025 щодо вказаних невідповідностей Замовник 28.07.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначено: «Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 – У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Зазначене пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки Замовником у пункті 15 Оголошення визначено які саме документи учасник повинен надати в складі своєї пропозиції. У пункті 8 Особливостей № 1275 зазначено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув пропозиції учасників «Кулеш Олег Володимирович» (Лот № 6 та Лот № 9) та ФОП «Котковець Максим Федорович» (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах вказаних учасників та на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 не надав можливості вказаним учасникам виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень: 31.07.2025 17:46 - 15.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2025 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Винних осіб притягнуто до відповідальності
Дата публікації звіту: 06.08.2025 16:29

Запити/Пояснення