-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
закупівля фільтрів та фільтруючих елементів для забезпечення бортовим ЗІП катерів спеціального призначення
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 “Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану” постачання Товару обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою
Завершена
3 111 184.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100.46 UAH
мін. крок: 0% або 100.46 UAH
Номер:
324ae3b9850a4a24afaa382466915153
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-14-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 18:03 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2025 Одеса № 144
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 08.07.2025 № 003100-18/8504-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 14.07.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.07.2025 № 144
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
2 UA-2025-06-05-007814-a 05.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників спрощеної закупівлі встановлено порушення вимог частини сьомої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону, відповідності Оголошення та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, внесення змін до Оголошення, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі за Лотом № 1, Лотом № 3 та Лотом № 7, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів пропозиціям переможців спрощеної закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом забезпечення розгляду пропозицій відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Закону, Особливостей № 1275 та своєчасності надання роз’яснень щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до вимог Закону, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 31 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю із застосуванням електронного аукціону, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), внесення змін до Оголошення, своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників спрощеної закупівлі, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договорів пропозиціям переможців спрощеної закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А2238, яке опубліковано в електронній системі закупівель 05.06.2025, Оголошення зі змінами, яке опубліковано в електронній системі закупівель 11.06.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.06.2025 № 186 щодо внесення змін до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Оголошення, звернення за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.06.2025 о 09:09 та о 16:50, роз’яснення Замовника на звернення щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.06.2025 та 11.06.2025, пропозиції учасників приватного підприємства «Інтеграл – Б», товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО-СКАН-СЕРВІС», фізичної особи – підприємця «Котковець Максим Федорович» (далі – ФОП «Котковець Максим Федорович»), фізичної особи – підприємця «Щучко Ірина Олександрівна», фізичної особи – підприємця «Кулеш Олег Володимирович» (далі – ФОП «Кулеш Олег Володимирович»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО», товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН», протокольні рішення уповноваженої особи від 26.06.2025 №№ 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, від 27.06.2025 №№ 220, 222, 223, від 04.07.2025 № 271, від 11.07.2025 №№ 282, 283, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель від 28.06.2024, від 26.06.2025, від 28.06.2025, від 10.07.2025, договори про закупівлю товарів за державні кошти від 03.07.2025 № 167, від 04.07.2025 №№ 169, 170, 168, від 16.07.2025 № 181, пояснення та документи Замовника, надані 17.07.2025, 28.07.2025 та 31.07.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників спрощеної закупівлі встановлено.
Відповідно до пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких, зокрема, способів: у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
В частині сьомій статті 14 Закону зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель 06.06.2025 о 09:09 учасником оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, на яке Змовником 11.06.2025 оприлюднено роз’яснення, тобто на третій робочий день.
Крім того, Замовником внесено зміни до Оголошення щодо вимог до предмета закупівлі відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 10.06.2025 № 186 (на другий робочий день), яке опубліковано в електронній системі закупівель 11.06.2025.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 29.07.2025 із зазначеного питання Замовник 31.07.2025 надав пояснення, в якому зазначено: «Уточнення номенклатури та кількості майна здійснюється за погодженням начальника відділу експлуатації та забезпечення шкіперсько-технічного майна управління експлуатації та судноремотну озброєння командування логістики військової частини А0456 що й стало затримкою в наданні відповіді».
Отже, Замовником не дотримано терміни надання роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, чим порушено вимоги частини сьомої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі встановлено.
У пункті 15 Оголошення Замовником визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема: цінову пропозицію відповідно до наданої форми (Додаток № 2).
Проте учасником закупівлі ФОП «Кулеш Олег Володимирович» у складі пропозицій (Лот № 6 та Лот № 9) не надано цінову пропозицію відповідно до наданої форми (Додаток № 2) в термін до кінцевого строку подання пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 15 Оголошення.
Також у пункті 15 Оголошення Замовником визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема: довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Проте учасником закупівлі ФОП «Котковець Максим Федорович» у складі пропозицій (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) не надано вищевказану довідку в довільній формі або ліцензію або документ дозвільного характеру, чим не дотримано вимоги пункту 15 Оголошення.
Крім того, у пункті 15 Оголошення Замовником визначено, що учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема: довідку в довільній формі про те, що Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь; Учасник (уповноважена особа) не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів); Учасник (уповноважена особа) немає судового рішення, яке набрало законної сили, яке свідчить про фіктивність його діяльності; Учасник (уповноважена особа) має необхідні спроможності для виконання Договору.
Учасником ФОП «Котковець Максим Федорович» у складі пропозицій (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 09.06.2025 № 5053/АІІ/15-32-13-01-20Е.
Проте у складі пропозицій учасника ФОП «Котковець Максим Федорович» (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) відсутня довідка в довільній формі про те, що Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь; Учасник (уповноважена особа) немає судового рішення, яке набрало законної сили, яке свідчить про фіктивність його діяльності; Учасник (уповноважена особа) має необхідні спроможності для виконання Договору, чим не дотримано вимоги пункту 15 Оголошення.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.07.2025 щодо вказаних невідповідностей Замовник 28.07.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначено: «Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 – У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів».
Зазначене пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки Замовником у пункті 15 Оголошення визначено які саме документи учасник повинен надати в складі своєї пропозиції.
У пункті 8 Особливостей № 1275 зазначено, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув пропозиції учасників «Кулеш Олег Володимирович» (Лот № 6 та Лот № 9) та ФОП «Котковець Максим Федорович» (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах вказаних учасників та на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 не надав можливості вказаним учасникам виправити вищезазначені невідповідності.
Період усунення порушень:
31.07.2025 17:46 - 15.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2025 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Винних осіб притягнуто до відповідальності
Дата публікації звіту:
06.08.2025 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
74a3d6943548413b974919fe42fa5d7c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.07.2025 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівель та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bf97a8e45fcd4b17bbc5badd0339a029
Назва:
надання інформації
Дата опублікування:
17.07.2025 11:26
Опис:
Закупівля фільтрів та фільтруючих елементів для забезпечення бортовим ЗІП катерів спеціального призначення здійснювалась на підставі телеграми начальника відділу експлуатації та забезпечення шкіперсько-технічного майна управління експлуатації та судноремотну озброєння командування логістики військової частини А0456 від 04.03.2025 №154/141/6582 в якій зазначено кількісні та якісні характеристики (каталожний номер вказує на характеристики).
Розмір бюджетних призначень відповідно до кошторисних призначень на 2025 рік.
Очікувана вартість сформована на підставі наданих комерційних пропозицій.
Номер:
575487f797394217a74cc5def034ef68
Назва:
надання інформації
Дата опублікування:
17.07.2025 11:27
Опис:
Закупівля фільтрів та фільтруючих елементів для забезпечення бортовим ЗІП катерів спеціального призначення здійснювалась на підставі телеграми начальника відділу експлуатації та забезпечення шкіперсько-технічного майна управління експлуатації та судноремотну озброєння командування логістики військової частини А0456 від 04.03.2025 №154/141/6582 в якій зазначено кількісні та якісні характеристики (каталожний номер вказує на характеристики).
Розмір бюджетних призначень відповідно до кошторисних призначень на 2025 рік.
Очікувана вартість сформована на підставі наданих комерційних пропозицій.
Номер:
2a8f62abb0ff429eae49202c1543687c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.07.2025 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника закупівлі фізичної особи – підприємця «Котковець Максим Федорович» (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тоді як у складі пропозиції зазначеного учасника відсутня довідка в довільній формі щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, або чинна ліцензія, або документ дозвільного характеру.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника закупівлі фізичної особи – підприємця «Котковець Максим Федорович» (Лот № 2, Лот № 4, Лот № 5, Лот № 8) вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тоді як у складі пропозиції зазначеного учасника відсутня довідка в довільній формі про те, що учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь; учасник (уповноважена особа) не має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів); учасник (уповноважена особа) немає судового рішення, яке набрало законної сили, яке свідчить про фіктивність його діяльності; учасник (уповноважена особа) має необхідні спроможності для виконання договору.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника закупівлі фізичної особи – підприємця «КУЛЕШ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (Лот № 6 та Лот № 9) вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тоді як у складі пропозиції зазначеного учасника не надано цінову пропозицію відповідно до наданої форми (Додаток № 2) в термін до кінцевого строку подання пропозицій.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eb3084d6211441b89585946400123a43
Назва:
надання інформації
Дата опублікування:
28.07.2025 10:37
Опис:
Відповідно до ч. 1 ст. 26 ЗУ “Про публічні закупівлі” - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 - У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Номер:
d0a915e436f24349a8c3db38cb9ee72f
Назва:
надання інформації
Дата опублікування:
28.07.2025 10:38
Опис:
Відповідно до ч. 1 ст. 26 ЗУ “Про публічні закупівлі” - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 - У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Номер:
9982789d6dc54479b4363ac83293be03
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.07.2025 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника закупівлі фізичної особи – підприємця «Котковець Максим Федорович» вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: CUMMINS QSB 5.9 (Лот № 4), визначених у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тоді як у складі пропозиції зазначений учасник надав цінову пропозицію, в якій відсутні позиції у складі вказаного предмета закупівлі, а саме: кільце ущільнююче 3971075 – 8 шт; кільце ущільнююче 3971076 – 8 шт.
2. В частині сьомій статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Чому Замовником на звернення за роз’ясненнями щодо вимог до предмета закупівлі, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 06.06.2025 о 09:09, надано відповідь 11.06.2025, а також 10.06.2025 внесено зміни до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 11.06.2025, тобто не протягом одного робочого дня з дня оприлюднення зазначеного звернення в електронній системі закупівель.
3. Надати інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 04.07.2025 № 169 із зазначенням обсягів поставок товарів та сум оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8162bb81f85948c286da2536fc882ed5
Назва:
надання інформації
Дата опублікування:
31.07.2025 12:55
Опис:
1. Формування потреби здійснювалось відповідно до креслень виробу та каталожних номерів технічної документації двигунів. Дані ущільнюючі кільця входять до складу повітряних фільтрів та постачаються разом з фільтрами в комплекті, як передбачено заводом-виробником щодо виготовлення, комплектації та постачання запасних частин для проведення технічних обслуговувань. Інформацією в файлі “Лист гарантія строки.pdf” учасник гарантує поставку товару в необхідній кількості.
2. Як зазначено в частині 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до роз’яснень на порталі Радник у сфері публічних закупівль (https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/stroky-v-publichnykh-zakupivliakh-za-osoblyvostiamy-z-daty-z-dnia-robochi-dni-toshcho-tablytsia-zi-strokamy-ta-dotsilnymy-prykladamy), початок перебігу строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою повязано його початок.
Стосовно надання відповіді на звернення – уточнення номенклатури та кількості майна здійснюється за погодженням начальника відділу експлуатації та забезпечення шкіперсько-технічного майна управління експлуатації та судноремотну озброєння командування логістики військової частини А0456 що й стало затримкою в наданні відповіді.
3. Станом на 31.07.2025 року товар поставлений та знаходиться на реєстрації та оплаті в Державній казначейській службі.
Номер:
fdfffa20a1f144529d3a4cbc3fa54f58
Назва:
надання інформації
Дата опублікування:
31.07.2025 12:55
Опис:
1. Формування потреби здійснювалось відповідно до креслень виробу та каталожних номерів технічної документації двигунів. Дані ущільнюючі кільця входять до складу повітряних фільтрів та постачаються разом з фільтрами в комплекті, як передбачено заводом-виробником щодо виготовлення, комплектації та постачання запасних частин для проведення технічних обслуговувань. Інформацією в файлі “Лист гарантія строки.pdf” учасник гарантує поставку товару в необхідній кількості.
2. Як зазначено в частині 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до роз’яснень на порталі Радник у сфері публічних закупівль (https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/stroky-v-publichnykh-zakupivliakh-za-osoblyvostiamy-z-daty-z-dnia-robochi-dni-toshcho-tablytsia-zi-strokamy-ta-dotsilnymy-prykladamy), початок перебігу строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою повязано його початок.
Стосовно надання відповіді на звернення – уточнення номенклатури та кількості майна здійснюється за погодженням начальника відділу експлуатації та забезпечення шкіперсько-технічного майна управління експлуатації та судноремотну озброєння командування логістики військової частини А0456 що й стало затримкою в наданні відповіді.
3. Станом на 31.07.2025 року товар поставлений та знаходиться на реєстрації та оплаті в Державній казначейській службі.