• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт частини будівлі Навчального корпусу № 1 (літ. А-4) для розташування навчально-практичного центру "Автомобільна справа"

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер: a0925468bc11492d914760582341fcc5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.08.2025 15:09 - 10.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.08.2025 № 236 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.08.2025 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-06-05-006772-a 05.06.2025 Дніпровський транспортно-економічний фаховий коледж Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 Розділу І Порядку № 708. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕРНАТИВА" встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, оприлюднення документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом зменшення ціни договору на суму витрат з навантаження сміття вручну та з перевезення сміття до 30 км, у разі неможливості шляхом припинення зобов`язань за Договором про надання послуг з поточного ремонту від 03 липня 2025 № 60/07 з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, оприлюднення документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського транспортно-економічного фахового коледжу (далі Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-06-02-010551-a; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію та тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28 травня 2025 № 35, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕРНАТИВА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника б/д б/н оприлюднений в електронній системі закупівель 23.06.2025; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 23 червня 2025, Договір про надання послуг з поточного ремонту від 03 липня 2025 № 60/07 (далі – Договір № 60/07), Додаткова угода до Договору № 60/07 від 01.08.2025 № 1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 01.09.2025 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що Замовником предмет закупівлі послуг з поточного ремонту частини будівлі Навчального корпусу № 1 (літ. А-4) для розташування навчально-практичного центру "Автомобільна справа" визначено за кодом ДК 021:2015: 45000000-7: «Будівельні роботи та поточний ремонт», тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що є порушенням вимоги пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 (далі Порядок № 708). Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерну документацію зі змінами в електронній системі закупівель Замовником розміщено 13.06.2025, при цьому перелік змін, що вносяться, в окремому документі не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. Окрім того, моніторингом встановлено, що вимогами відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено вимогу, зокрема прибирання прилеглої території, приміщень та вивіз сміття за рахунок Виконавця. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕРНАТИВА" завантажено Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01_1 (файл 24_ДЦ_ЛКЗКР_5.pdf), у якому за позиціями 35, 53 включено роботи та витрати з навантаження сміття вручну та за позиціями 36, 54 включено роботи та витрати з перевезення сміття до 30 км, що не відповідає вимозі визначеній у підпункті 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. В ході моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано пояснення Замовника з вищезазначеного питання, яке не спростовує факт встановленого порушення, а навпаки підтверджує, зокрема: «вимогами тендерної документації передбачено, що прибирання прилеглої території, приміщень та вивіз сміття здійснюється за рахунок Виконавця.У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕРНАТИВА"» подано локальний кошторис, у якому враховано відповідні роботи: позиції 35, 53 — навантаження сміття вручну, позиції 36, 54 — перевезення сміття». Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕРНАТИВА" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕРНАТИВА" натомість визнав його переможцем процедури закупівлі і уклав Договір про надання послуг з поточного ремонту від 03.07.2025 № 60/07.
Період усунення порушень: 09.09.2025 09:38 - 24.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2025 09:38

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 04/0055/2025 пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо інформацію про усунення порушення
Дата публікації звіту: 11.09.2025 15:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: усунуто
Дата публікації: 29.10.2025 10:47

Запити/Пояснення