-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт
Завершена
27 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 272 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 272 000.00 UAH
Номер:
0f36b968c2084d17a350b2e80ecb9078
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-12-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2025 00:00
Період моніторингу:
12.08.2025 12:13 - 03.09.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.08.2025 Київ № 212
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-06-04-013606-a 04.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» ТОВ «РЕД БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель кінологічного навчального центру Державної прикордонної служби України (військова частина 2418) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.06.2025 № 295-25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» (далі – ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «РЕД БУД» (далі – ТОВ «РЕД БУД»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.06.2025 № 337-25, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2025, договір про закупівлю від 26.06.2025 № 184-25 на суму 24 500 000,00 грн, пояснення Замовника, надані 20.08.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.09.2025 17:24 - 05.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2025 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
02cb36e388a44da3911f7bb1c08ca1a1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2025 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульної збірно-розбірної споруди (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-04-013606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення чому предметом закупівлі визначено товар ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди: «Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт», позаяк Додаток 2 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації передбачає здійснення робіт, зокрема п.6.22 «Споруда має бути оснащена системами: освітлення, водяного обігріву з точками підключення до загальної системи опалення, системою водопостачання (на умивальники повинна подаватися гаряча і холодна вода) з точками підключення до загальної системи водопостачання, системою водовідведення з точками підключення до загальної системи каналізації, системою вентиляції з рекуперацією повітря, системою кондиціонування повітря, системою пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, системи збору та відводу дощових вод з покрівлі, системою заземлення та блискавкозахисту. Виводи інженерних мереж води та каналізації виконати з шаром теплоізоляції та запірною арматурою; виводи виконати враховуючи глибину промерзання ґрунту».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8b3467657f9749cdbd94af9fd2e9fa4b
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
20.08.2025 15:34
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні
закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю
такого змісту. Пояснення на запит Держаудитслужби України UA-M-2025-08-12-
000058 від 15.08.2025
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами
(комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких
здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної
закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру
бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
та визначено його очікувану вартість.
Надаємо інформацію та розрахунки з підтвердними документами
(комерційні пропозиції від потенційних учасників) на підставі яких було
здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Файл
«Звіт про результати підсумкового моніторингу з додатками навчальний
корпус.pdf» додається.
2. Надати пояснення чому предметом закупівлі визначено товар ДК
021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди: «Модульна збірнорозбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням
монтажних робіт», позаяк Додаток 2 «Технічні (якісні) та кількісні
характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації передбачає
здійснення робіт, зокрема п.6.22 «Споруда має бути оснащена системами:
освітлення, водяного обігріву з точками підключення до загальної системи
опалення, системою водопостачання (на умивальники повинна подаватися
гаряча і холодна вода) з точками підключення до загальної системи
водопостачання, системою водовідведення з точками підключення до загальної
системи каналізації, системою вентиляції з рекуперацією повітря, системою
кондиціонування повітря, системою пожежної сигналізації та оповіщення про
пожежу, системи збору та відводу дощових вод з покрівлі, системою заземлення
та блискавкозахисту. Виводи інженерних мереж води та каналізації виконати з
шаром теплоізоляції та запірною арматурою; виводи виконати враховуючи
глибину промерзання ґрунту».
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону роботи — розроблення
проєктної документації на об'єкти будівництва, науково-проєктної документації
на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування, будівництво нових,
розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих
об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з
будівництва об'єктів з розробленням проєктної документації, роботи з
нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне
переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі
геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова
фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт,
якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до п.34 ч.1 ст.1 Закону «товари - продукція, об'єкти будь-якого
виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології,
предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані
з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості
самих товарів.
У пункті 4 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі затверджено
наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства
України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстровано в Міністерстві юстиції
України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 встановлено, що Визначення предмета
закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої
статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням положень
кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»,
затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01
листопада 2021 року № 281, галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011
«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та
переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг
України від 23 серпня 2011 року № 301, національного стандарту ДСТУ
8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та
експлуатаційного утримання», затвердженого наказом державного підприємства
«Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації,
сертифікації та якості» від 20 грудня 2017 року № 434.
Саме тому супровідні монтажні/пусконалагоджувальні роботи та
підключення інженерних мереж, передбачені Додатком 2 ТД (зокрема п.6.22),
класифікуються як послуги, пов'язані з постачанням товару, і не змінюють
категорію предмета закупівлі.
В Додатку 2 до ТД постачальником визначено, що для підтвердження якості
Товару та відповідності технічним вимогам постачальником під час прийомпередачі Товару буде надано Замовнику:
- чинну ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження виду
господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження
такого виду діяльності передбачено законом;
- технічний паспорт (проект технічного паспорту) виробника на товар, що
пропонується;
- сертифікат відповідності (якості) або аналогічний документ, що
підтверджує якість товару.
Збірно-розбірна модульна конструкція повинна відповідати Загальним
технічним умовам визначеними ДСТУ Б В.2.2-22:2008, технічним вимогам
визначеним до товару.
Закупівля Товару буде здійснена за КЕКВ 3110.
Послуги у розумінні Закону (п.21 ч.1 ст.1) — це будь-який предмет
закупівлі, що не є товарами або роботами. У нашому випадку домінує поставка
матеріального об'єкта (модульної споруди), тож підстав для класифікації
закупівлі як послуги немає.
Відповідно до п.3 Порядку №708 предмет закупівлі товарів і послуг
визначається за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Саме тому для
закупівлі модульної споруди використано код 4421*** (група «Конструкції та
частини конструкцій») і конкретизовано до 44211100-3.
З урахуванням викладеного, визначення предмета закупівлі як товару за ДК
021:2015: 44211100-3 «Модульні та переносні споруди» з урахуванням
монтажних робіт відповідає вимогам Закону та Порядку №708 і є правомірним.
Принагідно повідомляємо, що за аналогічними закупівлями Кінологічного
навчального центру (в/ч 2418) Держприкордонслужби України , з аналогічними
вимогами, що містилися у Додатку 2 «Технічні (якісні) та кількісні
характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації
Держаудитслужбою вже проводилися моніторинги UA-M-2024-10-24-000033 від
24.10.2024, UA-M-2025-06-30-000107 від 30.06.2025. За наслідками проведених
моніторингів порушень не встановлено.