• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини підвального приміщення (найпростішого укриття) Ліцею № 29 Полтавської міської ради за адресою: вул. Алмазна, 1, м. Полтава», ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

9 072 382.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 361.91 UAH
Номер: 29aa9cb8fa5b4177ace07348e42f0d2a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-22-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.08.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.08.2025 17:02 - 13.09.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2025 № 91-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.08.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-06-04-012141-a, 04.06.2025, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ на 2025 рік UA-P-2025-06-04-013795-a; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів від 04.06.2025; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 № 14; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09.06.2025; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10.06.2025; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій від 06.06.2025; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій від 25.06.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «ЛІДЕР СТРОЙ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 25.06.2025 № 14-3; повідомлення про намір укласти договір від 25.06.2025; Договір підряду від 01.07.2025 № 45-юр/25 на суму 9 070 984,31 (з ПДВ) укладений з ТОВ «БК «ЛІДЕР СТРОЙ»; Додаткову угоду від 25.07.2025 № 1 до Договору від 01.07.2025 № 45-юр/25 (зміни до договору); ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі від 01.07.2025; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 27.08.2025 та 03.09.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 11.09.2025 17:10 - 17.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.09.2025 17:10

Запити/Пояснення