-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1, Суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1
Завершена
32 344 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 720.00 UAH
Номер:
ce871f9f3c564106b4bbfa17d2e2116d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 12:40 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 №46-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.06.2025 №46-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-06-04-010171-a 04.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РУМАТА", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Муніципальна дорожня компанія", (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 04.06.2025 №163 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "РУМАТА", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 12.06.2025 №177, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2025 року, договір на закупівлю товару від 19.06.2025 №Т-90/25, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 25.06.2025 року.
Період усунення порушень:
07.07.2025 10:49 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
90e560c24c8f41d59453d9f060e035b3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.06.2025 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1, Суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-04-010171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
af97c7d824e542b6846467dabd48e627
Назва:
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення (дата запиту: 2025-06-25 10:33:32)
Дата опублікування:
25.06.2025 15:22
Опис:
Надаємо пояснення на отриманий 25 червня 2025 року 10:33:32 Запит замовнику на пояснення (Запит замовнику про надання пояснення) наступного змісту:
1.1. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі (Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1, Суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1) здійснено керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема способами направлення письмових запитів цінової пропозиції (електронною поштою) постачальникам товару.
Зокрема замовником на електронні адреси було відправлено запити цінової пропозиції потенційним постачальникам даного товару, задля розрахунку очікуваної вартості даного виду товару, зокрема: ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», ТОВ «РУМАТА», ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» (копії запитів та копії скріншотів з робочої електронної пошти уповноваженої особи kpmdk@meta.ua про надсилання додаються).
Так, на робочу електронну пошту уповноваженої особи kpmdk@meta.ua надійшли цінові пропозиції (копії цінових пропозицій додаються) із інформацією про ціни від:
- ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» вих. № 04/06 від 04.06.2025 р. - зазначено, що згідно вашого звернення повідомляємо, що станом на сьогодні ціна на товари:
суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1 становить 5 460,00 грн. з ПДВ за 1 тону;
суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1 становить 4 800,00 грн. з ПДВ за 1 тону.
- ТОВ «РУМАТА» вих. № 210387/06 від 03.06.2025 р. у якому зазначено, що станом на 03.06.2025 р. орієнтовна ринкова ціна на дані товари за 1 т. є такою:
суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1 – 5 700,00 грн. з ПДВ;
суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1 – 4 900,00 грн. з ПДВ.
- ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» вих. № 03/01 від 03.06.2025 р. у якому зазначено, що мають можливість поставляти продукцію:
суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1 – 5 800,00 грн. з ПДВ/т.;
суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1 – 4 900,00 грн. з ПДВ/т.
Встановлених форм надання потенційними постачальниками товарів цінових пропозицій не визначено чинним законодавством. Тому, замовником взято до уваги отримані від потенційних постачальників товарів цінові пропозицій у тій формі в якій вони складені та надані (надіслані) замовнику.
Ознайомившись із змістом кожної цінової пропозиції встановлено конкурентну ціну за 1 тону:
- Суміші асфальтобетонної гарячої дрібнозернистої марки 1 – 5 653,00 грн. з ПДВ ((5 460,00 грн. + 5 700,00 грн. + 5 800,00 грн.) / 3 = 5 653,33 грн.- Замовником вирішено брати за основу конкурентну ціну за 1 т.: 5 653,00 грн.);
- Суміші асфальтобетонної гарячої крупнозернистої марки 1 – 4 866,00 грн. з ПДВ ((4 800,00 грн. + 4 900,00 грн. + 4 900,00 грн.) / 3 = 4 866,66 грн.- Замовником вирішено брати за основу конкурентну ціну за 1 т.: 4 866,00 грн.).
Таким чином, очікувана вартість закупівлі Суміші асфальтобетонної гарячої дрібнозернистої марки 1: 22 612 000,00 грн. (5 653,00 грн. з ПДВ × 4 000 т. = 22 612 000,00 грн. з ПДВ); Суміші асфальтобетонної гарячої крупнозернистої марки 1: 9 732 000,00 грн. (4 866,00 грн. з ПДВ × 2 000 т. = 9 732 000,00 грн. з ПДВ).
Отже, встановлена загальна очікувана вартість закупівлі зазначених вище товарів:
Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1, Суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1: 32 344 000,00 грн. (22 612 000,00 грн. + 9 732 000,00 грн. = 32 344 000,00 грн. з ПДВ).
1.2. Обгрунтування замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно для потреб замовника та у зв’язку з виробничою необхідністю для виконання робіт з поточного ремонту доріг, вулиць та міжбудинкових проїздів Івано-Франківської міської територіальної громади протягом 2025 року, та у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 9290-5:2024.
Кількість необхідного товару доводиться до відома головним інженером підприємства службовою запискою, яку директор підприємства із своїм підписом направляє уповноваженій особі для проведення процедури закупівлі (головним інженером КП «Муніципальна дорожня компанія» Куртяк Богданом Дмитровичем на ім’я директора підприємства Бурка В.М. написано службову записку від 02.06.2025 р., в якій просить у зв’язку з додатковою потребою та виробничою необхідністю, для виконання робіт з поточного ремонту доріг, вулиць та міжбудинкових проїздів Івано-Франківської міської територіальної громади протягом 2025 року, провести закупівлю наступних товарів: - Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 1 – 4 000 т.; - Суміш асфальтобетонна гаряча крупнозерниста марка 1 – 2 000 т. Директором підприємства Бурком В.М. із своїм підписом зазначену вище службову записку направлено уповноваженій особі для проведення закупівлі).