-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу)
Завершена
820 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер:
796d553da2894a3f8c3a9c4bedfc11d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-08-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2025 00:00
Період моніторингу:
08.07.2025 16:44 - 30.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2025 № 254
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-06-04-004274-a 04.06.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.06.2025 № 45 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.06.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» від 19.06.2025 № 54 та повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, договір про закупівлю товару від 27.06.2025 № 38/06, пояснення та документи надані Замовником від 14.07.2025 та від 25.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» з остаточною ціновою пропозицією 581 400,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю товару від 27.06.2025 № 38/06.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до ТД, учасники повинні надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі.
Згідно з вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до ТД, учасники повинні надати довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
Пунктом 4.5 Додатку 1 до ТД, від учасників вимагалось надання сканованого оригіналу протоколу випробувань відповідно до нормативно-технічної документації та сканованого оригіналу акту перевірки зразка предмета речового майна виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України або Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, щодо відповідності запропонованого до постачання товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України ТС A01XJ.33387-422:2023 (01).
Крім того, згідно з пунктом 7 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проєктом договору про закупівлю, який наведено у Додатку 3 до тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проєкту Договору про закупівлю.
Разом з тим, аналізом наданих документів ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» встановлено, що в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні вищезазначені документи, чим недотримано вимоги пунктів 1.3, 2.2, 4.5 та 7 Додатку 1 до ТД.
З огляду на відсутність у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 22.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником 25.07.2025 надано наступні пояснення, «...Враховуючи відсутність належного досвіду, велике навантаження у період відпусток, уповноважена особа не в повному обсязі опрацювала тендерну документацію та поспіхом визнала переможцем єдиного учасника - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА»…При підготовці відповіді на Запит замовнику на пояснення від 22.07.2025 уповноваженою особою було повторно проаналізовано пакет документів, завантажених на майданчик Учасником, та виявлено ряд відсутніх документів Учасника згідно вимог тендерної документації Замовника…».
З огляду на викладене, надані Замовником пояснення від 25.07.2025 підтверджують встановлене порушення в частині не надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів, що вимагались пунктами 1.3, 2.2, 4.5 та 7 Додатку 1 до ТД.
Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» усунути такі невідповідності.
До того ж, відповідно до пункту 1 Додатку 4 до ТД, Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно підпунктів 1.1 та 1.2 Додатку 4 до ТД, а саме, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/отриманий в поточному році.
Однак, ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги підпунктів 1.1 та 1.2 Додатку 4 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником 25.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…При підготовці відповіді на Запит замовнику на пояснення від 22.07.2025 уповноваженою особою було повторно проаналізовано пакет документів, завантажених на майданчик Учасником, та виявлено ряд відсутніх документів Учасника згідно вимог тендерної документації Замовника… а саме: 6. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості…Своїм листом від 23.07.2025 № 063/24-454 комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» повідомив ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» про розірвання договору від 27.06.2025 року № 38/06 в односторонньому порядку…».
Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, підтверджують встановлене порушення в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», а було укладено договір про закупівлю товару від 27.06.2025 №38/06 на суму 581 400,00 гривень з ПДВ.
Разом з тим, Замовником під час здійснення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2025-06-04-004274-a із зазначенням причин розірвання договору: «…достроково розірвати Договір, повідомивши письмово про це Постачальника у строк 7 (семи) робочих днів з дня настання таких підстав.» договору від 27.06.2025 № 38/06. Повідомлення про одностороннє розірвання договору направлено ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» на електронну пошту…».
Період усунення порушень:
29.07.2025 12:49 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2025 12:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу)), керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» успішно завершила курс «Публічні закупівлі для замовників в Prozorro» (сертифікат від 29.07.2025 додається).
Дата публікації звіту:
30.07.2025 14:45
Запити/Пояснення
Номер:
1ca30ed7eb554f0fb62de770e1f16cfe
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.07.2025 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу) (за кодом ДК 021:2015 - 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2025-06-04-004274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу) , що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fce2e0cce3834b778b239720bf9d5bdb
Назва:
Пояснення щодо закупівлі Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу)
Дата опублікування:
14.07.2025 13:15
Опис:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» на запит Північного офісу Держаудитслужби від 09.07.2025 надає копії документів, пояснень та іншу інформацію щодо проведеної закупівлі за номером UA-2025-06-04-004274-a, Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу):
1. На основі обґрунтування т.в.о. заступника директора з ВФП Петровича О.В. та попереднього моніторингу цін на індивідуальне обмундирування зазначених на веб-сайтах українських виробників, проведено аналіз технічних та якісних характеристик запропонованого спецодягу (додаток 1).
На підставі обґрунтування сформована бюджетна пропозиція на 2025 рік. (додаток 2).
2. На офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/(documents)/4A1145A45BD4552EC2257D5A002AE9A8 надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення згідно затвердженого кошторису Департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.01.2025 на 2025 рік та очікуваної вартості предмета закупівлі в розмірі 820 000,00 гривень, відповідно розрахунку до кошторису, разом з посиланнями моніторингу цін.
3. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет м. Києва, згідно затвердженого кошторису на 2025 рік від 07.01.2025 року.
Додатки:
1. Обґрунтування закупівлі.
2. Бюджетна пропозиція на 2025 рік.
3. Кошторис на 2025 рік.
Номер:
5deed86a15b84cd6b91fe94be842d9f0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.07.2025 18:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2025 00:00
Опис:
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1.3 Додатка 1 до тендерної документації, в частині надання листа-відгуку від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання аналогічного договору у повному обсязі.
2. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 2.2 Додатка 1 до тендерної документації, в частині надання довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
3. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4.3 Додатка 1 до тендерної документації, в частині надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншого документу, виданого акредитованим органом на застібку-“блискавку” для застібання куртки - застібка роз'ємна спіральна з двома замками Т8Г а/ф (згідно ДСТУ 4146), для застібання нагрудних, нарукавних кишень та на гульфик - застібку нероз'ємну спіральну Т6С,А (згідно ДСТУ 4146).
4. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4.4 Додатка 1 до тендерної документації, в частині надання сканованого оригіналу протоколу випробувань відповідно до нормативно-технічної документації, а також сканованого оригіналу Акту перевірки зразка предмета речового майна виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України або Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, щодо відповідності запропонованого до постачання товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України ТС A01XJ.33387-422:2023 (01).
5. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 7 Додатка 1 до тендерної документації, в частині надання довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення Учасника з проєктом договору про закупівлю, який наведено у Додатку 3 до тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проєкту Договору про закупівлю.
6. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно підпунктів 1.1 та 1.2, а саме, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/отриманий в поточному році.
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпунктів 1.1-1.2 Додатка 4 до тендерної документації, в частині надання та завантаження Переможцем в електронну систему закупівель, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e5725308d36340dfb6da3adf084914d5
Назва:
Пояснення щодо закупівлі Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу)
Дата опублікування:
25.07.2025 09:45
Опис:
Про надання пояснень
згідно запиту від 22.07.2025
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» надає пояснення щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу), ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-04-004274-a.
В зв’язку з відсутністю фахівця з проведення Відкритих торгів з особливостями, вищезазначена закупівля була проведена уповноваженою особою, яка спеціалізується на закупівлях без використання електронної системи та закупівель через систему PROZORRO MARKET.
Враховуючи відсутність належного досвіду, велике навантаження у період відпусток, уповноважена особа не в повному обсязі опрацювала тендерну документацію та поспіхом визнала переможцем єдиного учасника - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА».
При підготовці відповіді на Запит замовнику на пояснення від 22.07.2025 уповноваженою особою було повторно проаналізовано пакет документів, завантажених на майданчик Учасником, та виявлено ряд відсутніх документів Учасника згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме:
1. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі.
2. Довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.
3. Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншого документу, виданого акредитованим органом на застібку-“блискавку” для застібання куртки - застібка роз'ємна спіральна з двома замками Т8Г а/ф (згідно ДСТУ 4146), для застібання нагрудних, нарукавних кишень та на гульфик - застібку нероз'ємну спіральну Т6С,А (згідно ДСТУ 4146).
4. Сканований оригінал протоколу випробувань відповідно до нормативно-технічної документації. Сканований оригінал Акту перевірки зразка предмета речового майна виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України або Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, щодо відповідності запропонованого до постачання товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України ТС A01XJ.33387-422:2023 (01).
5. Довідка/лист у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення Учасника з проєктом договору про закупівлю, який наведено у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проєкту Договору про закупівлю.
6. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
Крім того, з метою визначення відповідності попередньо наданим зразкам одягу з поставленим товаром, коледж звернувся за незалежною оцінкою третьої сторони, до дипломованих фахівців комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну одягу» для отримання висновку щодо визначення якості пошиття та відповідності технічному опису індивідуального обмундирування куртки утепленої (зимової), кофти з флісу. За отриманим висновком поставлений ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» товар не відповідає якісним характеристикам та технічному опису тендерної документації. Своїм листом від 23.07.2025 № 063/24-454 комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» повідомив ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» про розірвання договору від 27.06.2025 року № 38/06 в односторонньому порядку.
Уповноважена особа Ткачова Вікторія Леонідівна для вдосконалення знань та навичок з питань проведення закупівель, направляється на навчання Публічні закупівлі/курси замовника згідно наказу № 139-к від 24.07.25 «Про направлення на навчання».
Додатки:
1. Висновок комісії комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну одягу».
2. Наказ про направлення на навчання.