• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу)

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Номер: 796d553da2894a3f8c3a9c4bedfc11d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-08-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.07.2025 16:44 - 30.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2025 № 254 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-06-04-004274-a 04.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.06.2025 № 45 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.06.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» від 19.06.2025 № 54 та повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2025, договір про закупівлю товару від 27.06.2025 № 38/06, пояснення та документи надані Замовником від 14.07.2025 та від 25.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» з остаточною ціновою пропозицією 581 400,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю товару від 27.06.2025 № 38/06. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 1 до ТД, учасники повинні надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору у повному обсязі. Згідно з вимогам пункту 2.2 Додатку 1 до ТД, учасники повинні надати довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Пунктом 4.5 Додатку 1 до  ТД, від учасників вимагалось надання сканованого оригіналу протоколу випробувань відповідно до нормативно-технічної документації та сканованого оригіналу акту перевірки зразка предмета речового майна виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України або Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, щодо відповідності запропонованого до постачання товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України ТС A01XJ.33387-422:2023 (01). Крім того, згідно з пунктом 7 Додатку 1 до  ТД учасники повинні надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проєктом договору про закупівлю, який наведено у Додатку 3 до тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проєкту Договору про закупівлю. Разом з тим, аналізом наданих документів ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» встановлено, що в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні вищезазначені документи, чим недотримано вимоги пунктів 1.3, 2.2, 4.5 та 7 Додатку 1 до ТД. З огляду на відсутність у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 22.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит, Замовником 25.07.2025 надано наступні пояснення, «...Враховуючи відсутність належного досвіду, велике навантаження у період відпусток, уповноважена особа не в повному обсязі опрацювала тендерну документацію та поспіхом визнала переможцем єдиного учасника - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА»…При підготовці відповіді на Запит замовнику на пояснення від 22.07.2025 уповноваженою особою було повторно проаналізовано пакет документів, завантажених на майданчик Учасником, та виявлено ряд відсутніх документів Учасника згідно вимог тендерної документації Замовника…». З огляду на викладене, надані Замовником пояснення від 25.07.2025 підтверджують встановлене порушення в частині не надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів, що вимагались пунктами 1.3, 2.2, 4.5 та 7 Додатку 1 до ТД. Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» усунути такі невідповідності. До того ж, відповідно до пункту 1 Додатку 4 до ТД, Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно підпунктів 1.1 та 1.2 Додатку 4 до ТД, а саме, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/отриманий в поточному році. Однак, ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» як переможцем процедури закупівлі, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги підпунктів 1.1 та 1.2 Додатку 4 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 25.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…При підготовці відповіді на Запит замовнику на пояснення від 22.07.2025 уповноваженою особою було повторно проаналізовано пакет документів, завантажених на майданчик Учасником, та виявлено ряд відсутніх документів Учасника згідно вимог тендерної документації Замовника… а саме: 6. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості…Своїм листом від 23.07.2025 № 063/24-454 комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» повідомив ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» про розірвання договору від 27.06.2025 року № 38/06 в односторонньому порядку…». Враховуючи вищевикладене, надані пояснення Замовника, підтверджують встановлене порушення в частині не надання Переможцем процедури закупівлі у спосіб та строк, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Проте, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА», а було укладено договір про закупівлю товару від 27.06.2025 №38/06 на суму 581 400,00 гривень з ПДВ. Разом з тим, Замовником під час здійснення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю UA-2025-06-04-004274-a із зазначенням причин розірвання договору: «…достроково розірвати Договір, повідомивши письмово про це Постачальника у строк 7 (семи) робочих днів з дня настання таких підстав.» договору від 27.06.2025 № 38/06. Повідомлення про одностороннє розірвання договору направлено ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» на електронну пошту…».
Період усунення порушень: 29.07.2025 12:49 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2025 12:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Код ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Костюм літній (польовий), куртка утеплена (зимова), кофта з флісу)), керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» успішно завершила курс «Публічні закупівлі для замовників в Prozorro» (сертифікат від 29.07.2025 додається).
Дата публікації звіту: 30.07.2025 14:45

Запити/Пояснення