-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: проспект Тракторобудівників, 77, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: проспект Тракторобудівників, 77, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
1 689 046.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 445.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 445.23 UAH
Номер:
d4cd396d65ba4e12925c471e41c5970f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-24-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2025 00:00
Період моніторингу:
24.06.2025 17:47 - 16.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2025 № 28-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 24.06.205 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2025-06-04-004255-a 04.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 №3, тендерну пропозицію Комунального підприємства «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» (далі – КП «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2025 №4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.06.2025, договір про закупівлю від 20.06.2025 № ПР2641/25 на суму 1 418 647,20 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.06.2025 та 02.07.2025.
Період усунення порушень:
07.07.2025 12:56 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2025 12:56
Запити/Пояснення
Номер:
7ba26c92e8cc4a4bb7888e890d81d86a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2025 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: проспект Тракторобудівників, 77, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-04-004255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Вами виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
3. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
81021ae0303b4ddd841a1fa4cfcda8d7
Назва:
Пояснення на запит щодо моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000055)
Дата опублікування:
30.06.2025 09:22
Опис:
На наданий запит (дата: 25.06.2025 15:56) Державною Аудиторською Службою України Західного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом “Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: проспект Тракторобудівників, 77, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)” (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000055) надаємо наступні пояснення:
Питання №1.
Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на питання №1
Згідно рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 25.05.2022 № 162 уповноваженим органом з організації та координації виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд у місті Харкові, визначено Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обсягів послуг з відновлення пошкодженого об’єкту в рамках поточного ремонту по усуненню аварій були визначені Комунальним Підприємством "ХАРКІВСЬКИЙ АРХІТЕКТУРНО-ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР", що представлені в тендерній документації у формі дефектного акту. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно вимог Державних будівельних норм України ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд».
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який отримав позитивну Експертну оцінку від 20.05.2025 № 21-0301/03-25 Філії ДП «Укрдержбудекспертизи» у Харківській області, складеним відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва від 01.11.2021 № 281, та в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі (додаток 3), складеній відповідно до Державних будівельних норм України ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд».
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Департаментом житлово-комунального господарства Харківської міської ради відповідно до Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації: “Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: проспект Тракторобудівників, 77, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)” виконаної Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз, приписів Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 вересня 2021 р. за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”.
Питання №2.
Яким чином Вами виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
Відповідь на питання №2
Підпунктом 10 пункту 1 Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: «договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення»
Абзацом шостим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення), надано трактування машинозчитувальному формату, а саме: «машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини».
Пунктом 8 зазначено, що для розміщення паспорта та структури набору даних використовуються формати XSD, JSON, CSV або інші аналогічні відкриті машиночитані формати.
Пунктом 9 Положення для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати:
Тип даних
Формат даних
Текстові дані
TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*
Структуровані дані
RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*
Графічні дані
GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT
Відеодані
MPEG, MKV, AVI, FLV, MKS, MK3D
Аудіодані
MP3, WAV, MKA
Дані, розроблені з використанням програми Macromedia Flash
SWF, FLV
Архів даних
ZIP*, 7z*, Gzip*, Bzip2*
Геопросторові дані
GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, ХML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.
На виконання зазначених вимог Замовником було розміщено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі:
форматі DOC(X) – текстові данні;
форматі XLS(X)– структуровані данні.
Що відповідає нормам статті 10 Закону України та положенням Положення.
Слід також заначити, що відповідно до положень Положення відсутнє таке поняття як розширення, в тому числі розширення DOCХ, а до графічних даних відносяться данні у форматі даних: GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT. Замовником не розміщувались данні в зазначених форматах.
Зважаючи на викладене, Замовником виконані всі вимоги чинного законодавства шляхом розміщення договору про закупівлю та всіх додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) на порталі Уповноваженого органу в наступних форматах даних:
«XLS(X)»: структуровані данні;
«DOC(X)»: текстові данні.
Питання №3.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь на питання №3.
Оскільки, Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради не має власного веб-сайту, надаємо посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://www.city.kharkiv.ua/assets/files/docs/dzhkg/05.06.2025.pdf
Номер:
20f58e00c532453fa09c1d8ed45ddd8f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: проспект Тракторобудівників, 77, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-04-004255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- Прошу надати пояснення або причини не оприлюднення в повному обсязі договору від 20.06.2025 №ПР2641/25, а саме у розділі 6 пункту 6.3 відсутній пп 6.3.10 зі змістом "Використовувати ціни на матеріали згідно усередненими показниками по регіону, які відповідають видатковим накладним".
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Номер:
f6f7c253319844a7a04d00b72cc90b9a
Назва:
Пояснення на запит щодо моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000055)
Дата опублікування:
02.07.2025 15:41
Опис:
На наданий запит (дата: 27.06.2025 16:20) Державною Аудиторською Службою України Західного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом “Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: проспект Тракторобудівників, 77, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)” (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000055) надаємо наступні пояснення:
Питання.
Прошу надати пояснення або причини не оприлюднення в повному обсязі договору від 20.06.2025 №ПР2641/25, а саме у розділі 6 пункту 6.3 відсутній пп 6.3.10 зі змістом "Використовувати ціни на матеріали згідно усередненими показниками по регіону, які відповідають видатковим накладним".
Відповідь на питання.
Відповідно до п. 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до ч.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Відповідно до п. 18 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Відповідно до ст. 627 ЦК України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації (Проект договору), а саме
пп. 6.3.10 п. 6.3.Виконавець зобов’язаний використовувати ціни на матеріали згідно з усередненими показниками по регіону, які відповідають видатковим накладним.
Відповідно до п. 7.2. Договору №ПР2641/25 від 20.06.2025 виконавець зобов’язаний застосовувати ціни на матеріальні ресурси (при рівних якісних показниках), на підставі самостійно проведеного моніторингу (аналізу) цін, які не перевищують середні ціни в регіоні.
Відповідно до пп. 6.3.10 п. 6.3. Договору №ПР-2641/25 від 20.06.2025 надати Замовнику оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) підписані уповноваженими представниками Сторін та балансоутримувача (утримувача, управителя) оформлені належним чином, відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства України.
Акт форми КБ-2в, "Акт приймання виконаних будівельних робіт", складається на підставі договору та фактично виконаних будівельних робіт, а не на підставі накладних. Накладні можуть використовуватися для обліку матеріалів, але вони не є первинним документом для визначення вартості виконаних робіт, що відображається в акті КБ-2в. (згідно Листа Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України № 7/98 від 03.03.98 «Щодо заповнення форми N КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт").
Таким чином, зважаючи на вищенаведене, Замовником було укладено Договір згідно чинного законодавства України, а саме положень ЦК України та із дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості. Умови укладеного договору відповідають умовам, які були викладені в Додатку 4 до Тендерної документації, оскільки містять обов’язок виконавця використовувати матеріали згідно з усередненими показниками по регіону. Окрім цього, Договором визначено обов’язок Виконавця надати документи, що підтверджують вартість робіт та витрати.
Зміст пп. 6.3.10 п. 6.3. Додатку 4 до Тендерної документації фактично відображено в п. 7.2. Договору.
Отже, повний текст Договору було укладено та оприлюднено згідно чинного законодавства України.