• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти)

Завершена

1 680 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 401.20 UAH
Номер: 958b0fa5447e48cca9c25683e3be1b7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-30-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 30.06.2025 17:42 - 22.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.06.2025 № 69-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 № 003100-18/7830-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.06.2025 № 69-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 10 UA-2025-06-04-004247-a 04.06.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 19.06.2025 № 92, укладеним з ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 62 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 66; повідомлення про намір укласти договір; договір від 19.06.2025 № 92 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» встановлено наступне. Згідно додатку 6 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема: - «9. Інформація про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля»; - «13. Гарантійний лист, що під час поставки товарів, за наслідками проведеної закупівлі, Учасник зобов'язається дотримуватись не перевищення середньо – ринкових споживчих (роздрібних) цін за одиницю товару, за даними Державної служби статистики України та/або підтверджуючого документу з Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу»; - «14. Гарантійний лист про те, що кожна партія товару при постачанні до закладів освіти буде супроводжуватися копіями документів, що посвідчують якість та безпеку товару»; - «15. Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території»; - «16. Довідка в довільній формі щодо незастосування до Учасника Замовником оперативно-господарської санкції «відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання» (п.4 ч.1 ст. 236 Господарського кодексу України), яка є діючою на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, стосовно невиконання та/або неналежного виконання договірних відносин (порушення договірних зобов’язань)». Учасник ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» не надав у складі тендерної пропозиції вищевказані документи, що не відповідає вимогам додатку 6 до тендерної документації. Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання всіх вищевказаних документів. Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Згідно додатків 3 та 6 до тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: - «Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації закладів)»; - «Учасник повинен надати документи, чинні на 2025 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2024 рік та документи про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». Проте, учасник ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» не надав у складі тендерної пропозиції вказані документи для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з цим учасником договір від 19.06.2025 № 92.
Період усунення порушень: 22.07.2025 11:21 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2025 11:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 19.06.2025 № 92, укладеним з ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 29.07.2025 14:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 29.07.2025 17:07

Запити/Пояснення