-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти)
Завершена
1 680 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 401.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 401.20 UAH
Номер:
958b0fa5447e48cca9c25683e3be1b7d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 17:42 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2025 № 69-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 № 003100-18/7830-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 30.06.2025 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 10 UA-2025-06-04-004247-a 04.06.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 19.06.2025 № 92, укладеним з ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 62 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 66; повідомлення про намір укласти договір; договір від 19.06.2025 № 92 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» встановлено наступне.
Згідно додатку 6 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема:
- «9. Інформація про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля»;
- «13. Гарантійний лист, що під час поставки товарів, за наслідками проведеної закупівлі, Учасник зобов'язається дотримуватись не перевищення середньо – ринкових споживчих (роздрібних) цін за одиницю товару, за даними Державної служби статистики України та/або підтверджуючого документу з Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу»;
- «14. Гарантійний лист про те, що кожна партія товару при постачанні до закладів освіти буде супроводжуватися копіями документів, що посвідчують якість та безпеку товару»;
- «15. Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території»;
- «16. Довідка в довільній формі щодо незастосування до Учасника Замовником оперативно-господарської санкції «відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання» (п.4 ч.1 ст. 236 Господарського кодексу України), яка є діючою на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, стосовно невиконання та/або неналежного виконання договірних відносин (порушення договірних зобов’язань)».
Учасник ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» не надав у складі тендерної пропозиції вищевказані документи, що не відповідає вимогам додатку 6 до тендерної документації.
Отже, в тендерній пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» наявна невідповідність, визначена пунктом 43 Особливостей.
Проте, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання всіх вищевказаних документів.
Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне.
Згідно додатків 3 та 6 до тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
- «Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації закладів)»;
- «Учасник повинен надати документи, чинні на 2025 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2024 рік та документи про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Проте, учасник ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» не надав у складі тендерної пропозиції вказані документи для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з цим учасником договір від 19.06.2025 № 92.
Період усунення порушень:
22.07.2025 11:21 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 11:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунення порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 19.06.2025 № 92, укладеним з ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
29.07.2025 14:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
29.07.2025 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
b8f43b18708b4d02b227d5db7f8f6710
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.07.2025 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фруктів за кодом CPV за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-04-004247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
1284780cb09d469d9b307acfe3c73c6e
Назва:
Пояснення щодо запиту на пояснення на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти) (№ закупівлі: UA-2025-06-04-004247-a)
Дата опублікування:
03.07.2025 13:06
Опис:
Пояснення щодо запиту на пояснення
на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9
«Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти)
(№ закупівлі: UA-2025-06-04-004247-a)
Номер:
a3d72d1b87504810a5c58ca9fa74aeae
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.07.2025 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фруктів за кодом CPV за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-04-004247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 3.11 додатку 3 та пункту 3.3.11 додатку 6 до тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: «Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно - мікробіологічне дослідження), з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспорту з середини; столів для фасування та/або пакування; холодильних та/або морозильних камер; тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Також надати договір з підприємством/установою/організацією що проводила таке дослідження. Вказані документи мають бути видані не пізніше 2-х місячної давнини, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозиції».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовник встановив, що учасник ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» виконав вимогу тендерної документації щодо надання підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички на вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор MERCEDES-BENZ 1317D (державний реєстраційний номер: АІ5981ІЕ)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
572c4322c83f481793502b1596d7d52e
Назва:
Пояснення щодо запиту на пояснення на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти)
Дата опублікування:
17.07.2025 14:22
Опис:
Пояснення щодо запиту на пояснення
на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9
«Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти)
Номер:
a5cf00eab6a74e54b14e808a552dcccf
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.07.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фруктів за кодом CPV за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-04-004247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно додатків 3 та 6 до тендерної документації для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
- «Гарантійний лист, складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації закладів)»;
- «Учасник повинен надати документи, чинні на 2025 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2024 рік та документи про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»;
- «Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» учасник повинен проводити свою господарську діяльність що не суперечить та не порушує дані норми та закони. В підтвердження цього Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, а також документальне підтвердження щодо транспортних засобів Учасника, а саме: протокол випробувань щодо радіологічних вимірювань автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого уповноваженим на те державним органом (установою, організацією). Вказані документи мають бути видані не пізніше 2-х місячної давнини, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозиції».
Крім того, згідно додатку 6 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції також повинні надати, зокрема:
- «9. Інформація про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля»;
- «13. Гарантійний лист, що під час поставки товарів, за наслідками проведеної закупівлі, Учасник зобов'язається дотримуватись не перевищення середньо – ринкових споживчих (роздрібних) цін за одиницю товару, за даними Державної служби статистики України та/або підтверджуючого документу з Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу»;
- «14. Гарантійний лист про те, що кожна партія товару при постачанні до закладів освіти буде супроводжуватися копіями документів, що посвідчують якість та безпеку товару»;
- «15. Довідка в довільній формі про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території»;
- «16. Довідка в довільній формі щодо незастосування до Учасника Замовником оперативно-господарської санкції «відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання» (п.4 ч.1 ст. 236 Господарського кодексу України), яка є діючою на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, стосовно невиконання та/або неналежного виконання договірних відносин (порушення договірних зобов’язань)».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назви файлів) Замовник встановив, що учасник ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» виконав вимоги тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції всіх вище перелічених документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
e9bd6e9d019f48769f528e5be8b25592
Назва:
Пояснення щодо запиту на пояснення на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти)
Дата опублікування:
17.07.2025 14:24
Опис:
Пояснення щодо запиту на пояснення
на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 03220000-9
«Овочі, фрукти та горіхи» (Фрукти)