-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) : 33168000-5 Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти (НК 024:2023: 36117 - Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий)
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
Номер:
5cd8cc8e8a964c95bc240db3767849b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 15:04 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2025 № 203
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 24.06.2025 № 003100-18/7830-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.06.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.06.2025 № 203
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6. UA-2025-06-04-003013-a 04.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 37 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХАРВІНД»; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-04-003013-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 №0406-25 (далі – Тендерна документація); реєстр пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ХАРВІНД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2025 № 1206-25/2 про визначення ТОВ «ХАРВІНД» переможцем; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 12.06.2025; пояснення Замовника, отримане 03.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) встановлено, що в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Вимогами пункту 37 Особливостей обумовлено, що за обґрунтованим рішенням замовника відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону. Проте, Замовником не оприлюднено обґрунтування рішення щодо проведення відкритих торгів без застосування аукціону.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 30.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
Замовник 03.07.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Зазначена інформація в тендерній документації щодо проведення закупівлі без аукціону, є технічною помилкою…».
Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог пункту 37 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.07.2025 21:48 - 31.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2025 21:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 (CPV): 33168000-5 Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти (НК 024:2023: 36117 - Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-04-003013-а) та відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, висновку Держаудитслужби від 16.07.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-06-04-003013-а, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва інформує про наступне.
Фахіцем з публічних закупівель вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, повторно опрацьовані норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель та завершила онлайн курс навчань «Публічні закупівлі: від теорії до практики».
Додатки:
1. Копія наказу КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва від 17.07.2025р. №247 «Про заходи по усуненню порушень» - 1 арк.;
2. Копія сертифікату онлайн курсу навчань «Публічні закупівлі: від теорії до практики» - 1 арк.
Дата публікації звіту:
21.07.2025 10:31
Запити/Пояснення
Номер:
038d288dcd544542934802837cf79500
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) : 33168000-5 Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти (НК 024:2023: 36117 - Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-04-003013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) встановлено, що в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Вимогами пункту 37 Особливостей обумовлено, що за обґрунтованим рішенням замовника відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону. Проте, Комунальним некомерційним підприємством «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва (далі – Замовник) не оприлюднено обґрунтування рішення щодо проведення відкритих торгів без застосування аукціону.
Надати пояснення, чому не оприлюднено рішення щодо проведення відкритих торгів без застосування аукціону.
3. Вимогами підпункту 1.4 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачена медико-технічна характеристика «пряме направлення огляду».
Учасником ТОВ «ХАРВІНД» в тендерній пропозиції надано таблицю відповідності медико-технічних вимог (файл -24 MTB.pdf), в якій зазначено, що наявність пряме направлення огляду підтверджено сторінкою П-2 Додатку до Інструкції із застосування колоноскопів ЕС-600 (файл – 25 Колоноскоп EC600WM_WI_WL_Інструкція із застосуваня.pdf).
Однак, фактично у вищезазначеному документі (файл «25 Колоноскоп EC600WM_WI_WL_Інструкція із застосуваня.pdf») на сторінці П-2 інформація щодо прямого направлення огляду відсутня.
Надати пояснення щодо причин не встановлення зазначеної невідповідності, а також зазначити назву файлу та номери сторінок, в яких наведено підтвердження відповідності технічним вимогам: прямого направлення огляду.
4. Замовником оприлюднено Додаток 5 до тендерної документації «Проєкт Договору поставки», в якому підпунктом 14.6.2 пункту 14.6 розділу 14. ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ зазначено, що «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Проте, вимогами пункту 5 частини 2 статті 41 Закону внесення вищевказаних змін до істотних умов договору не передбачено.
Надати пояснення щодо внесення вищевказаних змін до Проєкту договору поставки?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
51bbeb1a34014547ae103cb9bb4fab5d
Назва:
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби ДАСУ від 30.06.2025 року
Дата опублікування:
03.07.2025 10:34
Опис:
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби ДАСУ від 30.06.2025 року, щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) встановлено, що в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Вимогами пункту 37 Особливостей обумовлено, що за обґрунтованим рішенням замовника відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону. Проте, Комунальним некомерційним підприємством «Консультативно-діагностичний центр» Деснянського району м. Києва (далі – Замовник) не оприлюднено обґрунтування рішення щодо проведення відкритих торгів без застосування аукціону. Надати пояснення, чому не оприлюднено рішення щодо проведення відкритих торгів без застосування аукціону.
3. Вимогами підпункту 1.4 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачена медико-технічна характеристика «пряме направлення огляду». Учасником ТОВ «ХАРВІНД» в тендерній пропозиції надано таблицю відповідності медико-технічних вимог (файл -24 MTB.pdf), в якій зазначено, що наявність пряме направлення огляду підтверджено сторінкою П-2 Додатку до Інструкції із застосування колоноскопів ЕС-600 (файл – 25 Колоноскоп EC600WM_WI_WL_Інструкція із застосуваня.pdf). Однак, фактично у вищезазначеному документі (файл «25 Колоноскоп EC600WM_WI_WL_Інструкція із застосуваня.pdf») на сторінці П-2 інформація щодо прямого направлення огляду відсутня. Надати пояснення щодо причин не встановлення зазначеної невідповідності, а також зазначити назву файлу та номери сторінок, в яких наведено підтвердження відповідності технічним вимогам: прямого направлення огляду.
4. Замовником оприлюднено Додаток 5 до тендерної документації «Проєкт Договору поставки», в якому підпунктом 14.6.2 пункту 14.6 розділу 14. ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ зазначено, що «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Проте, вимогами пункту 5 частини 2 статті 41 Закону внесення вищевказаних змін до істотних умов договору не передбачено. Надати пояснення щодо внесення вищевказаних змін до Проєкту договору поставки?