• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Комплект навчального обладнання для кабінету фізики

Завершена

583 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 915.00 UAH
Номер: a92bc3a5721c486086a794e0ffb1afae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 07.10.2025 09:24 - 28.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.10.2025 №95-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 06.10.2025 №95-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-06-04-001502-a 04.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.m.liashchevskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу одинадцятого пункту 19 Особливостей в частині неоприлюднення змін до договору. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель змін до договору про закупівлю, а саме додаткової угоди від 16.09.2025 № 2, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 імені Ігоря Гольченка Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.06.2025 (протокол №2025-18) зі змінами від 09.06.2025 (протокол № 2025-19), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.06.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Еліз Лабс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.06.2025 №2025-21, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2025, договір про закупівлю від 30.06.2025 № 28, додаткову угоду від 30.06.2025 № 1 та додаткову угоду від 16.09.2025 № 2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.10.2025. Абзацом одинадцятим пункту 19 Особливостей визначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 16.09.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору, відповідно до якого до істотних умов договору про закупівлю від 30.06.2025 № 28 внесено зміни на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей (продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). При цьому, Замовник розмістив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 16.09.2025 № 2, зміст якої повністю дублює зміст додаткової угоди № 1 та не містить умов щодо продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 08.10.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На запит Управління Замовник 13.10.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «…в оприлюдненому PDF-файлі Додаткової угоди №2 відсутній фрагмент тексту про продовження строків поставки через технічну помилку при скануванні (частина тексту Додаткової угоди №1 наклалася на Додаткову угоду №2)». Таким чином, Замовник не оприлюднив зміни до договору про закупівлю, а саме додаткову угоду від 16.09.2025 № 2, чим порушив вимоги абзацу одинадцятого пункту 19 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.10.2025 14:53 - 30.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2025 14:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На зобов’язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель змін до договору про закупівлю, а саме додаткової угоди від 16.09.2025 № 2, повідомляємо, що Замовником – оприлюднено в електронній системі закупівель зміни до договору про закупівлю, а саме додаткову угоду від 16.09.2025 № 2.
Дата публікації звіту: 17.10.2025 13:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 20.10.2025 08:40

Запити/Пояснення