-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту та обгумування накладки трака 2530-12-175-7546
Контроль за якістю надання Послуг з ремонту виробів та їх приймання здійснюється Військовим представництвом Міністерства оборони України у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2009 № 1107 «Про затвердження Положення про представництва державних замовників у сфері оборони на підприємствах, в установах і організаціях»
Завершена
4 770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 143 100.00 UAH
мін. крок: 3% або 143 100.00 UAH
Номер:
02bdfc4762a941ba91a3a3b7c36ea0d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-30-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2025 00:00
Період моніторингу:
30.06.2025 18:06 - 22.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2025 № 69-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 № 003100-18/7830-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 30.06.2025 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 12 UA-2025-06-03-014347-a 03.06.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВО «СЗГТВ» встановлено порушення пункту 8 Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю змісту пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військовою частиною А0297 (далі – Замовник); звіт про результати проведення процедури закупівлі; оголошення про проведення спрощеної закупівлі разом з проєктом договору, затверджене протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.06.2025 № 91 (далі – Оголошення); пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ» (далі – ТОВ «НВО «СЗГТВ»); протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15.06.2025 № 91-1; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.07.2025 № 104; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронних полях оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2025-06-03-014347-a, Замовник здійснює закупівлю послуг з ремонту та обгумування накладки трака 2530-12-175-7546 в кількості 3000 штук. Аналогічна інформація міститься в Додатку 3 до друкованої форми Оголошення, а саме в додатку 1 до проєкту договору.
Разом з цим, на порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок №1082) Додаток 2 друкованої форми Оголошення, розміщений Замовником в електронній системі закупівель, містить інформацію щодо обсягу послуг, що закуповується, яка відрізняється від обсягів, зазначених в електронних полях, а саме – 150 шт.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ТОВ «НВО «СЗГТВ» встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 3 Додатку 1 до Оголошення Замовником вимагалось надання: «Лист-погодження Учасника з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення».
Аналізом документів пропозиції ТОВ «НВО «СЗГТВ» встановлено, що цей учасник подав файл «3 Лист погодження з умовами договору.PDF» в якому розміщено лист цього учасника від 10.06.2025 № 10/06-10т/6 та яким погоджена «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення. Разом з цим, у вказаному листі відсутня інформація щодо погодження учасником умов проєкту Договору. Інші документи пропозиції учасника також не містять погодження учасником умов проєкту Договору.
Відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити повідомлення з вимогою виправити такі невідповідності.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з цим, Замовник на порушення пункту 8 Особливостей № 1275 не виявив вказану невідповідність пропозиції ТОВ «НВО «СЗГТВ» та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
22.07.2025 12:44 - 06.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 12:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Південним офісом Держаудитслужби в Миколаївській області 22.07.2025 о 12:44 в електронній системі закупівель розміщено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-03-014347-a та встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Командування військової частини А0297 не має можливості усунути встановлене порушення з наступних причин.
Згідно з вимогами пункту 3 Додатку 1 до Оголошення процедури закупівлі UA-2025-06-03-014347-a замовником вимагалось надання «Листа-погодження Учасника з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення».
Аналізом документів пропозиції учасника процедури Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об'єднання «Сумський завод гумотехнічних виробів» встановлено, що цей учасник подав файл «Додаток 2.PDF» в якому розміщено «Лист-погодження» цього учасника від 10.06.2025 року № 10/06-03т/6 з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення.
Лист-погодження має наступний зміст: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче об'єднання «Сумський завод гумотехнічних виробів» даним листом погоджує умови проекту Договору про закупівлю, що містяться в Додатку 3 до оголошення (UA-2025-06-03- 014347-a)» (додається).
Інша інформація щодо фактичної наявності та змістовного наповнення «Листа-погодження» що розміщено в електронній системі закупівель:
Назва документа: «Додаток 2.PDF».
Тип документу: «Технічний опис предмету закупівлі».
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.06.2025 14:02.
Версія документу від: 10.06.2025 14:02.
Розкрито замовником: 13.06.2025 15:41.
Виходячи з вище викладеного встановлено, що учасником процедури закупівлі UA-2025-06-03-014347-a надано повний перелік документів та інформації, подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином Командування військової частини А0297 не має можливості усунути встановлене Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель через відсутність самого порушення.
Дата публікації звіту:
23.07.2025 10:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.09.2025 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
a8fd75671ca54289b4dabb4713e5ede2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.07.2025 12:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c6cfce54e042428bbab87d53e9aba954
Назва:
Відповідь на запит Державної адиторської служби
Дата опублікування:
09.07.2025 12:54
Опис:
Відповідно до наданих кошторисних призначень на 2025 рік за загальним фондом бюджетної програми (підпрограми) 2101150/7 «Розвиток, закупівлі, модернізація та ремонт озброєння, військової техніки, засобів та обладнання», КЕКВ 2260, код видатків 050/7 передбачено кошти на ремонт озброєння та військової техніки. Відповідно до яких відповідальним виконавцем за виконання бюджетної програми (підпрограми), а саме Центральним управлінням забезпечення наземними системами озброєння Озброєння Командування Сил логістики Збройних Сил України, було надано розпорядження № 717/2/8636 від 19.04.2025 у якому зазначені напрямки використання (додається). Дане розпорядження є підставою проведення спрощеної закупівлі послуг з ремонту та обгумування накладок траків Leopard 2 2530-12-175-7546.
Очікувальна вартість була визначена на підставі комерційних пропозицій наданих підприємствами, що спроможні надавати послуги з ремонту даних зразків озброєння та військової техніки. А саме, відповідно цінової пропозиції № 29/01-03 від 29.01.2025, наданої ТОВ “Науково-виробниче об’єднання “Сумський завод гумотехнічних виробів”, вартість за одиницю – 1 620,00 грн. Відповідно цінової пропозиції № 28/01/25-19 від 28.01.2025, наданої ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕЛАСТ», вартість за одиницю – 1 560,00 грн. Очікувальна вартість за одиницю в данні закупівлі була визначена як середнє арифметичне наданих пропозицій та склала 1 590,00 грн. за одиницю.
Номер:
f4d48fa42a7340cc86c7b713095c2bf2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.07.2025 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную пояснити причини розбіжності між інформацією, зазначеною в Додатку 2 до друкованої форми Оголошення, та зазначеною в електронній формі оголошення і додатку 1 до проєкту договору, а саме: чому в Додатку 2 кількість наданих послуг складає 150 шт, тоді як в проєкті договору та електронній формі – 3000 шт.?
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
58714c4b00cb45f29fe505d1c6f4d894
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.07.2025 16:55
Опис:
Предметом даної спрощеної закупівлі є послуги з ремонту та обгумування накладки трака 2530-12-175-7546 у кількості 3000 шт.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, зазначена правильна кількість, а саме 3000 шт.
В Додатку 1 до проєкту договору також зазначена правильна кількість – 3000 шт.
В Додатку 2 до друкованої форми Оголошення про проведення спрощеної закупівлі виконавцем даного документу допущено технічну помилку (описку).