-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електростанції (бензиновий генератор), 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями)
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер:
ec9ed15e2db94a87a7339563618cd713
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-01-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.07.2025 00:00
Період моніторингу:
01.07.2025 16:18 - 23.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2025 № 47-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2025-06-03-014110-a 03.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
(sas24-3-2)
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду цінових пропозицій ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», ТОВ «Зевс» та ТОВ «СМАРТ ГРІД» відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями від 11.11.2022 № 1275, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду цінових пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості від 11.11.2022 № 1275), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірності відхилення цінових пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини Т0500 (далі – Замовник) затверджене рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 69, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СТО КОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Зевс» (далі – ТОВ «Зевс») та ТОВ «СМАРТ ГРІД», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозицій учасника від 23.06.2025 № 85 та № 86, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 25.06.2025 № 88, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25.06.2025, договір про закупівлю товару оборонного призначення від 04.07.2025 № 273, укладений Замовником з ТОВ «СМАРТ ГРІД», звіт про результати проведення закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 05.07.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 07.07.2025 та 16.07.2025.
Період усунення порушень:
22.07.2025 16:15 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
4958479113974d4795363516a4765673
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2025 17:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електростанції (бензиновий генератор), 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015», очікуваною вартістю 1 100 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-014110-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0fcf6887d40f4baeb8ef1b13e48ff354
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 03.07.2025
Дата опублікування:
07.07.2025 19:14
Опис:
На Ваш запит від 03.07.2025 року, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Електростанції (бензиновий генератор), 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015», очікуваною вартістю 1 100 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-014110-a), Військова частина Т0500 щодо питання:
«1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?» надає пояснення:
- розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», за бюджетною програмою 2105010 "Забезпечення діяльності Державної спеціальної служби транспорту", відповідно до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проекту кошторису військової частини Т0500 на 2025 рік, визначених відповідно до бюджетних призначень загального фонду КЕКВ 3110 (010).
Закупівля передбачена Переліком та обсягами закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначання, інших товарів, робіт та послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони затверджені рішенням замовника, військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 20.01.2025 №518/1.7-27/35 відповідно до телеграми НР 518/1.5/104 від 28.02.2025 року ( витяг додається -Додаток 1).
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі електростанції (бензинового генератора) були обґрунтовані на підставі реальної потреби Замовника, аналізу ринку і відкритої інформації про технічні параметри даного обладнання та сформовані на основі офіційної технічної документації виробників (паспорт товару, інструкція, дані з сайту тощо) з метою забезпечення відповідності нормам безпеки, надійності та резервного електроживлення для обладнання/пунктів Замовника у разі аварійного вимкнення або бойових дій тощо, що дозволить уникнути порушення в роботі систем відеоспостереження, зв’язку, охорони, адміністративних функцій тощо.
За результатами порівняльного аналізу, виходячи з балансу надійності, технічних можливостей, потужності та мобільності, що критично важливо для потреб підрозділу в умовах воєнного стану і обмеженої інфраструктури та характеристик, що є найбільш оптимальними для потреб військової частини Т0500 - дане обладнання було обрано, як єдиний у бюджетному сегменті, який поєднує в собі: високу потужність (8 / 7,5 кВт) для забезпечення як резерву живлення, так і роботи інструменту; електростартер і стабілізацію напруги (AVR) — для безперебійного і зручного старту; антивібраційну систему та LED-контроль — важливо для польового застосування; великий паливний бак (25 л) на 15 год — ключова перевага у випадках тривалих відключень тощо. Ще однією перевагою є тиха робота — порівняно з дизельними генераторами, бензинові видають менше шуму, що особливо цінується в умовах різних місць використання. Сучасні моделі також забезпечують стабільну напругу без різких коливань, що дозволяє безпечно підключати до них чутливу техніку, наприклад комп’ютери або медичне обладнання тощо.
- очікувана вартість: 1 100 000,00 грн з ПДВ. (один мільйон сто тисяч гривень 00 копійок). Загальний фонд.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного асигнування наданого відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення видатків відповідно до кошторису військової частини Т0500 на 2025 рік.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі та ринкового аналізу цін аналогічного обладнання на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами (методом порівняння ринкових цін).
Кількість товару: Електростанції (бензиновий генератор) – 20 шт.
Ініціатором закупівлі начальником інженерно-технічної служби військової частини Т0500, з метою визначення очікуваної вартості було здійснено аналіз цін на ринку, проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках з урахуванням умов поставки, оплати та вимог щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір відповідає середньому значенню таких пропозицій, та не перевищує кошторисні призначення (моніторинг цін додається - Додаток 2).
2. Надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- Оскільки Державна спеціальна служба транспорту України не має власного веб-сайту для оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, дана інформація оприлюднюється веб-сайті Міністерства оборони України: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/derzhavni-zakupivli-vijskovih-chastin-derzhavnoi-speczialnoi-sluzhbi-transportu-1.
Додатки та документи до Пояснення, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь):
Додаток 1. «Витяг змін до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 24.01.2025 №518/1.7-27/35»;
Додаток 2. «Аналіз цін на ринку».
*Примітка: З міркувань безпеки в Додатках та документах буде скрита чутлива інформація, що не підлягає розголошенню згідно чинного законодавства України в умовах правового режиму воєнного стану.
Номер:
8a81916cc417470da48f877d319562ff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2025 13:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електростанції (бензиновий генератор), 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015», очікуваною вартістю 1 100 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-014110-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю товарів оборонного призначення від 04.07.2025 № 273 відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro ТОВ «СМАРТ ГРІД» за результатами електронного аукціону?
Також, просимо повідомити про стан виконання вищезазначеного договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6a7070398f4d40979061e8dbb785346b
Назва:
Пояснення та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь).
Дата опублікування:
16.07.2025 16:15
Опис:
На Ваш запит від 11.07.2025 року, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Електростанції (бензиновий генератор), 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015», очікуваною вартістю 1 100 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-03-014110-a), Військова частина Т0500 щодо питання:
«1. Відповідно до вимог пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Згідно з підпунктом 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю товарів оборонного призначення від 04.07.2025 № 273 відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro ТОВ «СМАРТ ГРІД» за результатами електронного аукціону?» надає пояснення:
- за результатами проведеної спрощеної закупівлі (UA-2025-06-03-014110-a): Електростанції (бензиновий генератор), 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, на очікувану вартість закупівлі 1 100 000,00 грн., з ПДВ, за результатами розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі було визначено переможцем даної закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" на загальну суму пропозиції - 770 997,00 грн., з ПДВ.
Оскільки, Договір про закупівлю за результатами проведеної вищезазначеної закупівлі укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема частиною 4 статті 41 цього Закону, отже умови такого договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, аналогічна (майже ідентична по змісту) норма визначена і пунктом 18 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 (зі змінами), де прямо передбачено можливість перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі при укладанні договору.
Таким чином, ТОВ "СМАРТ ГРІД" зменшив вартість своєї цінової пропозиції порівняно із аукціонною пропозицію на 0,20 грн., в зв’язку з перерахунком ціни за одиницю товару в бік зменшення без зміни обсягів закупівлі (заокруглення до двох знаків (включно) після коми, використовуючи механізм надбавок/знижок тощо) та надав відповідний перерахунок (файл «13 пропозиція.pdf» від 25.06.2025 р. (додається Додаток 1)) із зазначенням нових цін та загальної вартості своєї пропозиції - 770 996,80 грн., з ПДВ, через електронну систему закупівель у встановлений строк.
Враховуючи вищезазначене, укладення договору №273 від 04.07.2025 року з ТОВ "СМАРТ ГРІД" відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, отже, підстав для визнання договору нікчемним відповідно до пп. 2 пункту 21 Особливостей та вимог частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» — немає, оскільки обсяги даної закупівлі залишились без змін, технічні характеристики не були змінені — тобто сутність предмета закупівлі не порушена та всі інші умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту пропозиції переможця спрощеної закупівлі.
2. Надання інформації щодо стану виконання договору про закупівлю від 04.07.2025 № 273, повідомляємо:
- відповідно до умов договору №273 від 04.07.2025 року, строк поставки товару встановлено до 10 листопада 2025 року.
Станом на 11.07.2025 року, Замовником заявок на поставку не надавалось, отже, постачання товару не здійснювалося. Це відповідає умовам вищезазначеного договору, порушень з боку Постачальника або Замовника на вказану дату не зафіксовано.
Замовник здійснює контроль за своєчасним та поетапним виконанням зобов’язань відповідно до потреб та наявного бюджетного фінансування.
Додатки та документи до Пояснення, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь):
Додаток 1. «Цінова пропозиція» (повторна) від 25.06.2025р.